پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

بسیاری از افراد با مشاهده پرچم های تکی در سطح شهر یا در یک نمایشگاه، این سوال را دارند که این پرچم ها چه معنایی دارند؟ برای چه در مکان های مختلف نصب شده اند؟ بسیاری از افرادی که به دنبال چاپ پرچم‌ تکی در استراتژی تجاری و تبلیغاتی برند و کسب و کار خود هستند، می توانند به خوبی، پاسخ این سوالات را بدهند. به طور کلی می توان گفت که یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی، پرچم تکی بوده که در اندازه های مختلف، قابل تولید و با طرح  مدنظر شرکت ها چاپ می شود. از خیابان گرفته تا نمایشگاه ها، برند های مختلف از پرچم برای تبلیغ یا رساندن پیام خود استفاده می کنند. پس اگر می خواهید قبل از سفارش پرچم با ویژگی های آن آشنا شوید، تا پایان ما را همراهی کنید.

انواع پرچم های تکی

چرا از پرچم های چاپ شده تکی استفاده کنیم؟

چاپ پرچم تکی در دنیای تبلیغاتی امروز که از فناوری مدرن استفاده می کند، کمی قدیمی به نظر می رسد، اما همچنان بسیار محبوب و بسیار موثر است. پرچم های چاپ شده که اغلب در خارج از ساختمان اداری، استادیوم ورزشی، دانشگاه یا مدرسه دیده می شوند، می توانند نام تجاری شما را تبلیغ کنند و همچنین به عنوان نماد شرکت شما باشند. پرچم ها حتی می توانند توجه رهگذران را به خود جلب کنند.

هنگامی که به پرچم های چاپ شده فکر می کنید، ممکن است تصویری مستطیلی شکل را در ذهن خود بیاورید که یک روی میله پرچمی قرار گرفته است و به طور معمول خارج از ساختمان نصب می شود. شاید این تصور درست باشد اما همین تصویر ساده زمانی که روی میله های پرچم تبلیغاتی موقت در رویداد ها و نمایشگاه‌ های فضای باز نمایش داده ‌شوند، محبوبیت بسیاری پیدا می کنند. پس اگر به دنبال روشی بصری برای جذب مشتری هستید، چاپ پرچم تکی بسیار موثر است.

2

چاپ پرچم های تکی تبلیغاتی

پرچم های سفارشی تکی چگونه ساخته می شوند؟

چند راه وجود دارد که می توان پرچم های سفارشی ساخت اما پرطرفدارترین راه، چاپ دیجیتالی آنهاست، زیرا ارزان ترین و سریع ترین روش برای چاپ پرچم تکی بدون کاهش کیفیت آن است. فرآیند چاپ دیجیتالی پرچم بسیار ساده بوده و به ابزار خاصی نیاز ندارد. تنها باید یک تکه پارچه پلی استر سفید را خریداری کرده و مستقیماً طرح مدنظر را بر روی آن چاپ کرد تا پرچم مورد نظر شما ایجاد شود. هنگامی که پرچم چاپ شد، با تجهیرات مخصوص از آن نگهداری می شود تا رنگ های پرچم پخش نشوند. بنابراین پس از چاپ پرچم، تمام لبه های پرچم را به میله آن به صورت محکم وصل می کنند، که باعث محافظت از پرچم در برابر باد می شود. همچنین، می توان پس از چاپ پرچم، آن را تزئین کرد. تزئینات پرچم با استفاده از طناب و ضامن، حلقه‌ های D و غیره انجام می شود.

3

چاپ پرچم تکی برای فستیوال ها

عوامل تاثیر گذار بر عمر پرچم

به طور معمول، پرچم ها به گونه ای طراحی شده اند که بین 1 تا 2 سال دوام بیاورند. با این حال، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند عمر پرچم را افزایش یا کاهش دهد.

آب و هوا

اگر پس از چاپ پرچم تکی، مکان نصب آن در معرض شرایط آب و هوایی نامناسب مانند باد، باران، نور زیاد خورشید است، این عوامل می توانند فشار بیشتری را به پرچم ها وارد و پس از مدتی آن ها را خراب کنند.

استفاده دائمی از پرچم ها

پرچم ها برای استفاده دائمی طراحی نشده اند. استفاده از پرچم ها به طور دائم راه حل مناسبی نیست. در صورت نیاز مداوم به پرچم ها، می توانید جایگزین های بهتری را خریداری کنید.

تعمیر سریع پرچم

با مشاهده کوچک ترین پارگی یا ساییدگی در پرچم، به جای چاپ پرچم تکی باید به دنبال تعمیر آن باشید. زیرا مراقبت و نگهداری از پرچم های قدیمی بهتر از خرید پرچم جدید است.

چاپ پرچم تکی یک طرفه بهتر است یا دو طرفه؟

99 درصد پرچم‌ ها به صورت یک طرفه چاپ می ‌شوند، اما گاهی اوقات نیاز به یک پرچم دو طرفه وجود دارد که نوشته های هر دو طرف آن به درستی خوانده شود. نکته مهمی که باید در مورد پرچم های دو طرفه در نظر گرفت شود این است که آن ها بسیار سنگین هستند زیرا در اصل 2 پرچم و دو لایه بر روی یک پرچم قرار می گیرد، بنابراین به طور کامل به اهتزاز در نمی آید. به همین دلیل چاپ پرچم های تکی بسیار رایج است. پرچم های تکی سبک وزن بوده و برای به اهتزاز در آمدن بر روی میله پرچم عالی هستند.

آن ها به خوبی در باد  تکان می خورند، زیرا به اندازه پرچم های دو طرفه برای حرکت دادن آن ها به نسیم نیاز نیست. بنابراین، چاپ پرچم تکی بسیار توصیه می شود و پرچم‌ های دو طرفه معمولاً برای به اهتزاز درآمدن روی میله پرچم کاربرد ندارند، اما معمولاً برای برگزاری نمایشگاه‌ های محلی و رویدادهای ورزشی استفاده می ‌شوند. همچنین، وزن اضافی پرچم ‌های دو طرفه باعث می‌ شود که بیشتر مستعد ساییدگی و پارگی باشند.

 

انواع پرچم های سفارشی تکی

هر کسب و کاری می تواند، پرچم مورد نیاز برای اهداف مدنظر خود را سفارش دهد مانند پرچم های شرکتی، شخصی یا مرتبط با جشنواره های مختلف. برخی از انواع پرچم های تکی که قابل سفارش هستند عبارتند از :

پرچم های سفارشی برای مسابقات فوتبال

همه طرفداران فوتبال که مایلند عشق و علاقه به تیم فوتبال مورد علاقه خود را به دنیا اعلام کنند، این فرصت را دارند که پرچم فوتبال مخصوصی را برای هر تیم و جشنواره ورزشی سفارش دهند.

پرچم های مخصوص تبلیغات شرکتی

تامین کنندگان پرچم سفارشی گزینه های مختلفی از جمله چاپ پرچم تکی شرکتی را برای رویدادهای مختلف، نمایشگاه ها، کنفرانس ها و نصب در ساختمان های اداری ارائه می دهند. شرکت ها می توانند با پرچم های تکی خودشان را تبلیغ کنند و به دنیا نشان دهند که چه کسانی هستند و چه می‌کنند.

پرچم های شخصی

برای تهیه یک هدیه منحصر به فرد و ایجاد محبوبیت در یک فستیوال یا مهمانی یا نشان دادن خود در هر جشنواره یا گردش می توانید به چاپ پرچم تکی بپردازید. این نوع پرچم ها را می توان در رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلف طراحی کنید.

 

سخن پایانی

برای چاپ پرچم سفارشی به صورت آنلاین باید به دنبال فروشگاهی بوده که قابل اعتماد باشد و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. فروشگاه دنیای پرچم، انواع پرچم تکی سفارشی را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. مهم نیست که چاپ پرچم تکی برای چه رویدادی انجام می گیرد،  تیم متخصص دنیای پرچم، یک پرچم سفارشی منحصر به فرد را برای شما طراحی می کند. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه تولید و چاپ انواع پرچم، رضایت 100٪ مشتری را با هر سفارشی که از طریق وب سایت انجام می شود تضمین می کند.

اکثر طرح‌ های پرچم سفارشی ما برای کسب‌ وکارها ایده‌آل هستند تا از آن ها به عنوان راهی عالی برای ایجاد علاقه به برند خود، نمایش اطلاعات مفید و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند. چاپ پرچم تکی ما به صورت دائمی و یا قابل حمل برای تجارت شما عالی است. پس وقت خود را تلف نکنید و همین الان پرچم مدنظر خود را سفارش دهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: