پایگاه خبری خانه فوتبال:

در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود؛ به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری  افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید. 

معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح کارگری، همزمان با شروع پرداخت مستمریِ آبان‌ماه، در حال پرداخت است.

حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران، در تماس با خبرنگار ایلنا از پرداخت معوقات فرودین ماه حقوق بازنشستگان سایر سطوح کارگری خبر داد. 

ایزدان گفت: بعد از ماه‌ها و با پیگیری‌های مستمرِ کانون‌های بازنشستگی، تامین اجتماعی و فعالان این حوزه، بالاخره پرداختِ معوقات حقوق بازنشستگان سایر سطوح آغاز و همزمان با شروع پرداخت مستمریِ آبان ماه، معوقات فرودین ماه نیز براساس حروف الفبا در حال پرداخت است. 

این افزایش حقوق برای بسیاری از بازنشستگان دولت به خصوص حداقل‌بگیران با توجه به شرایط معیشتی، ضروری است اما مسئله محدود به گروه‌های کم درآمد نمی‌شود؛ براساس لایحه دولت، حقوق نجومی بگیران بدنه دولت نیز به تناسب دریافتی‌شان افزایش می‌یابد و در عین حال، سقف حقوق قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نیز برداشته شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: