پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شما می‌توانید در صورت نیاز به وام، در عرض یک‌ ساعت آن را دریافت کنید. اکثر کسانی که مشکل مالی دارند، از روند پیچیده و طولانی پرداخت وام ناراضی هستند‌. اما جالب است بدانید که یک ‌سری روش‌ها وجود دارند که مراحل دریافت وام را برای شما راحت می‌کنند و شما می‌توانید در اسرع وقت آن را دریافت نمایید.


شما می‌توانید با استفاده از سند خانه، سند خودرو و دیگر سند‌های با ازش اقدام کرده و وام فوری دریافت کنید.

 

 این مقاله را به موضوع وام فوری اختصاص دادیم. قصد داریم راجع‌به شرایط دریافت وام و مدارک لازم صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی پیرامون این موضوع در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت

 

  • شرایط دریافت وام فوری

·نحوه دسترسی به وام فوری

·دریافت وام فوری از بانک ملت

·وام ۵۰ میلیون تومانی

·وام ۲۰۰ میلیون تومانی

·دریافت وام از بانک صادرات

  • وام ۵۰ میلیون تومانی     

·وام فوری برای بازنشستگان

 

 

شرایط دریافت وام فوری

اگر در هنگام دریافت وام شماره تلفن خود را بدهید، مراحل اداری کار شما با سرعت طی شده و خواهید توانست وام مد نظر خود را دریافت کنید. حتی لازم نیست حساب سپرده یا ضامن داشته باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید،ارائه سند است.‌بقیه کار‌ها درست در عرض یک ساعت حل و فصل خواهند شد و در نهایت وام شما آماده می‌شود.

بعضی افراد در هنگام خرید ملک یا ماشین، نیاز فوری به وام پیدا می‌کنند. همان‌طور که توضیح دادیم، شرایط اخذ وام دیگر مثل گذشته سخت نیست. شما می‌توانید بین خودتان وشخصی که قرار است به شما وام بدهد، قراداد محضری بنویسید. لازم است که دوطرف این قرارداد را امضا کنند.

2
نکته‌ای که حتما باید به آن توجه کنید این است که فراموش نکنید ازطرف مقابل چک و سفته بگیرید. این کار نوعی ضمانت محسوب می‌شود و از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

 

 

نحوه دسترسی به وام فوری

برخی اشخاص به کار فروش وام مشغول هستند و با دریافت یک‌ سری مدارک این‌کار را انجام می‌دهند. اما گاهی اوقات پیدا کردن چنین افرادی سخت است. برخی از این افراد در روزنامه‌ها و یا أگهی‌های فروش تبلیغات می‌گذارند اما یک روش دیگر هم وجود دارد که قابل اطمینان ‌تر است. یعنی بهتر است از طریق شرکت‌هایی که در این زمینه سابقه خوبی دارند، مراجعه کنید.

اما در نهایت روشی برای دریافت وام وجود دارد که از تمام راه‌های گفته شده راحت‌تر است. و آن دریافت وام فوری می‌باشد.

 

دریافت وام فوری از بانک ملت

بانک ملت چندین نوع وام ارائه می‌دهد که در ادامه چند مورد را توضیح خواهیم داد.

وام ۵۰ میلیون تومانی

بانک ملت به منظور خرید کالا وام ۵۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهد که دریافت آن بدون داشتن حساب و سپرده‌گذاری در این بانک امکان‌پذیر نیست. البته در صورتی‌ هم که با وام شما موافقت شود، شما فقط می‌توانید محصولات شرکت اسنوا را خریداری کنید.

بازپرداخت وام ۳۶ ماه زمان دارد و شما در طول این مدت باید اصل پول به اضافه ۱۲ درصد سود را بپردازید.

شایان ذکر است که دریافت وام از بانک ملت شرایطی دارد. مثلا شما اصلا نباید چک برگشتی داشته باشید و حتی  نباید به بانک مقروض باشید.

اگر قرار است به تازگی ازدواج کنید و  هنوز جهیزیه نخریده‌اید، این وام می‌تواند برایتان مناسب باشد. البته برای دریافت آن به یک تا سه ضامن نیاز خواهید داشت.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی

بانک ملت یک وام ۲۰۰ میلیونی نیز به متقاضیان می‌دهد که شرایط خاص خودش را دارد.

این بانک افراد را در ۳ درجه مختلف A، B و C  رتبه بندی می‌کند. به هرکدام از رتبه‌ها یک مبلغ خاصی تعلق می‌گیرد. اگر فردی عضو گروه A  باشد، به دلیل ارزش بالا نیاز به ضامن نیست. مقدار وام ۳۰ میلیون است و تا ۴ سال باید بتوانید ماهیانه پرداخت کنید. لازم به ذکر است که سود این وام ۱۸ درصد می‌باشد.

اما اگر  اعتبار کسی B و C  باشد، شرایط کمی سخت تر است و باید ابتدا  در سامانه فراهوشمند بانک ملت مراحل ثبت‌نام را طی کند. بعد از ثبت نام مشخص می‌شود که چه مقدار وام به فرد تعلق می‌گیرد.

 

دریافت وام از بانک صادرات

بانک صادرات نیز یکی‌دیگر از بانک‌هاست که به مردم وام می‌دهد.

انواع مختلفی از وام توسط این بانک پرداخت می‌شود که در ادامه توضیح مختصری خواهیم داد.

وام ۵۰ میلیون تومان

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک صادرات نیز مانند بانک ملت به،  خرید کالا اختصاص دارد. این وام به صورت چک صادر می‌شود‌. البته این اتفاق بعد از ارائه پیش فاکتور رخ می‌دهد.

دریافت وام به یک‌سری شروط وابسته است. مثلا حساب بانکی فرد درخواست دهنده باید حتما قرض الحسنه باشد، این شخص باید فاقد هر گونه چک برگشتی باشد و همچنین نباید به بانک هم بدهکار باشد.

در صورتی که متقاضی دریافت وام، تمام این شرایط را داشته باشد، وام بانک صادرات با سود ۱۸ درصد به وی تعلق می‌گیرد.

 

شایان ذکر است که این وام باید در ظرف مدت ۳۶ ماه پرداخت شود‌.

 

وام فوری برای بازنشستگان

 

بانک  صادرات به بازنشستگان نیز وام می‌دهد. البته این مهم به شرطی تحقق می‌یابد که حقوق بازنشستگی این افراد به بانک صادرات  واریز گردد.

سود این وام کمتر از بقیه وام‌ها و به میزان ۴ درصد است.البته ماهی ۳۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید که ۳۶ ماه به طول می‌انجامد.

اگر بازنشسته هستید و به دریافت وام با سود کم احتیاج دارید، می‌توانید به بانک صادرات مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در مورد شرایط اخذ وام، نحوه بازپرداخت و موارد دیگر به دست آورید.

 

سخن پایانی:

 

امروزه اکثر مردم به وام آزاد نیاز  پیدا می‌کنند. آن‌ها به دلیل خرید ملک، ماشین یا موارد دیگر تمایل پیدا می‌کنند که  از یک راه مطمئن وام دریافت کنند.

انجام فرایند‌های بانک‌ها برای دریافت وام کمی سخت است. اگر از بانک وام بگیرید، باید حواستان جمع باشد که قسط‌هایتان را در موعد مقرر هر ماه پرداخت کنید.

کسانی که برای دریافت وام عجله دارند، بهتر است به دنبال وام فوری باشند تا کارشان سریع‌تر راه بیفتد. دریافت این وام با ارائه سند خانه امکان‌پذیر است.

سعی کردیم تا در مقاله پیشرو، اطلاعاتی پیرامون دریافت وام آن هم به صورت فوری در اختیارتان بگذاریم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد‌.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: