پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

تحصیل راحت در کنار ورزش در ترکیه

در این سال‌ها بسیاری از هموطنانمان که به دلایل مختلف به کشورهای دیگر از جمله ترکیه مهاجرت نموده‌اند با مشکلات بسیاری در زمینه آموزش فرزندانشان در یک مدرسه ایرانی در ترکیه مواجه بوده‌اند. همان‌طور که می‌دانید تعداد مدارس ایرانی در ترکیه یا کشورهای دیگر بسیار محدود بوده و ممکن است به دلیل دور بودن از ایران و عدم نظارت از سوی سازمان آموزش و پرورش ایران دارای چالش‌ها، مشکلات، خطاها و کاستی‌های بسیاری باشد. در مقابل وجود یک مدرسه آنلاین بسیاری از مشکلات این افراد را حل نموده و به ارائه خدماتی کاملا به روز و مدرن به صورت آنلاین پرداخته است. در این مقاله قصد داریم درباره مشکلات مدرسه ایرانی حضوری در ترکیه پرداخته و مزایای یک مدرسه آنلاین را برای شما عزیزان عنوان نماییم؛ لطفا با ما همراه باشید.

 

چالش‌های مدرسه ایرانی در ترکیه

همان‌طور که گفتیم مدارس ایرانی در ترکیه دارای چالش‌های زیادی برای هموطنانمان هستند. در این قسمت این چالش‌ها و مشکلات را عنوان می‌کنیم.

دوربودن مدارس

مدرسه ایرانی حضوری در کشورهای خارجی تعداد بسیار کمی دارد؛ به همین دلیل برای استفاده از این‌گونه مدارس باید مسافت زیادی طی شود و این‌گونه نیست که در هر منطقه و هر خیابانی برای هر مقطع تحصیلی مدرسه‌ای وجود داشته باشد. گاهی لازم است تا کودکان خردسال مسیر زیادی را برای آموزش به مدرسه‌ای در یک نقطه دور رفت و آمد نمایند و همین رفت و آمدها باعث سختی مسیر و دلزدگی کودک شده و مشکلات زیادی را برای والدین به وجود می‌آورد. این مشکلات در یک مدرسه آنلاین وجود نداشته و فرزندان دلبندتان در منزل بدون طی‌کردن مسیری هرچند کوتاه به یادگیری دروس به صورت آنلاین می‌پردازند.

زبان ترکی مدارس

اگر بخواهید کودکان خود را در مدارس دولتی یا خصوصی ترکیه ثبت نام نمایید، باید قبل از آن به آموزش زبان ترکی به آن‌ها بپردازید. این کار به خودی خود برای کودکان خردسال در بدو ورود به مدارس کاری دشوار و بسیار چالش‌برانگیز است. ممکن است حتی خود شما نیز زبان ترکی را به خوبی آموزش ندیده باشید و نیاز باشد که برای یادگیری زبان ترکی فرزندانتان معلم زبان استخدام نمایید که این کار نیازمند هزینه پول، زمان و انرژی است.

عدم جاافتادن در کشور ترکیه

مدارس ایرانی موجود در ترکیه توسط اغلب مردم شناخته‌شده نیستند. بسیاری از ایرانیان مقیم ترکیه حتی از وجود این مدارس آگاه نیستند و در صورت آگاه‌بودن نیز شناخت کافی نسبت به این مدارس و عملکرد آنان ندارند؛ بنابراین استفاده از این مدارس برای آنان چندان جا نیفتاده است. بسیاری از مردم از نتایج تحصیل فرزندانشان در یک مدرسه ایرانی در ترکیه تصور مبهمی دارند و همین ابهام موجب می‌شود که از این مدارس برای تحصیل فرزندانشان استفاده ننمایند. مدارس آنلاین همواره نتایج بهتری داشته و می‌توانند دید جامع‌تری نسبت به وضعیت دانش‌آموختگان خود به شما ارائه دهند. این مدارس همواره به دلیل استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از جدیدترین متدهای تبلیغات ارائه شفافی از نحوه عملکرد و نتایج خود به شما خواهند داشت.

عدم وجود نظارت کامل بر عملکرد آنان

حضور مدرسه ایرانی در یک کشور دیگر و دوربودن مسافت آن باعث می‌شود که نظارت کاملی روی عملکرد این مدارس وجود نداشته باشد. این موضوع باعث افت کیفیت این مدارس شده و نتیجه خوبی برای فرزندان شما نخواهد داشت.

هزینه بالای مدارس و گران‌بودن تحصیل حضوری

بحث قیمت و هزینه تحصیل در مدارس به ازای خدماتی که این مدارس ارائه می‌دهند یک مقوله بسیار مهم است. مسلم است که مدارس حضوری هزینه بیشتری نسبت به مدارس غیرحضوری و آنلاین دارند. هزینه رفت و آمد، استفاده از سرویس‌ها و خدمات اضافی مدارس، میزان شهریه، ابزارهای فیزیکی آموزشی به جای شبیه‌سازها و ابزارهای نرم‌افزاری و ... همگی باعث بالارفتن قیمت تحصیل در مدارس حضوری می‌شود.

خدمات مدرسه آنلاین و مجازی

این چالش‌ها و بسیاری از چالش‌های دیگر دلیل مناسبی است بر این که هزینه و وقت ارزشمند خود را در این مدارس تلف ننموده و خود را به روز نگه دارید. بهره‌گیری از تکنولوژی نه تنها بد نیست، بلکه استفاده از آن همیشه باعث می‌شود شما و فرزندتان یک قدم از دیگران جلوتر باشید. در ادامه برخی از خدمات و مزایای مدارس آنلاین را برای شما بازگو می‌کنیم و از شما تقاضامندیم که ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

images_1668244180.jpg

 

تدریس آنلاین

در این مدارس آموزش دروس به صورت آنلاین توسط آموزگارانی که در زمینه دروس مربوطه تخصص کافی را دارند آموزش داده می‌شود. تدریس آنلاین اگر با کیفیت باشد، باعث جذب دانش‌آموزان شده و تفاوت چندانی با تدریس حضوری ندارد.

پشتیبانی تحصیلی

در مدارس آنلاین نیز مانند مدرسه ایرانی در ترکیه پشتیبانی تحصیلی کاملا وجود دارد. مجازی‌ بودن این مدارس دلیل بر رهاکردن دانش‌آموزان به حال خود نیست و پشتیبانی تحصیلی برای رصد وضعیت دانش‌آموزان و جلوگیری از افت آنان وجود دارد.

ارائه تکالیف مفرح

برخلاف مدرسه ایرانی در ترکیه تکالیف ارائه‌شده در مدرسه آنلاین به گونه‌ای است که دانش‌آموزان به هیچ عنوان احساس خستگی ننموده و مشتاقانه به انجام تکالیف خود بپردازند.

آزمون‌های دوره‌ای

برگزاری آزمون برای دانش‌آموزان فواید زیادی دارد و باعث دوره دروس، مشخص‌شدن سطح پیشرفت دانش‌آموز و آشنایی با سؤالات آزمون پایان ترم می‌شود که در مدارس آنلاین این موضوع مهم کاملا در نظر گرفته می‌شود.

مدرسه ثمین انتخابی نو برای تحصیل فرزند شما

یکی از چالش‌های مهم افراد مقیم کشور ترکیه تحصیل فرزندان است. تحصیل در مدارس ترکیه هزینه زیادی نیاز دارد و مشکلات زیادی برای شما و فرزندانتان خواهد داشت؛ از طرفی یک سری مدارس ایرانی در این کشور وجود دارند که تعداد بسیار کمی دارند و تحصیل فرزندان شما در مدرسه ایرانی در ترکیه نیز مشکلات خاص خود را دارد. مزایای بسیاری را برای مدارس آنلاین می‌توان برشمرد از جمله ارائه خدمات آموزشی به روز، استفاده از محتوای چندرسانه‌ای برای تقویت هوش چندجانبه دانش‌آموزان، محتوای آموزشی غنی و موارد دیگر. در مدرسه آنلاین ثمین علاوه بر خدماتی که در بالا گفته شد آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترم به صورت آنلاین برگزار شده و در پایان هر سال تحصیلی کارنامه و گواهی رسمی آموزش و پرورش به دانش‌آموزان گرامی اعطا می‌شود. شما در هر نقطه از جهان می‌توانید فرزندان خود را از ابتدایی تا دبیرستان در مدرسه مجازی و آنلاین ثمین ثبت‌نام نموده و مدرک رسمی آموزش و پرورش را در مقاطع تحصیلی مختلف دریافت نمایید.

 

برچسب ها : زبان ترکی,ورزش در ترکیه,مدرسه ثمین,مهاجرت به ترکیه,ترکیه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: