پایگاه خبری خانه فوتبال:

میلگرد یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین مصالح فلزی و مقاطع فولادی در ساخت‌وساز شناخته شده است. تولید این قطعه فولادی بیش‌از نیم‌قرن است که در کشورمان ایران دارای سابقه درخشانی است.

ازآنجاکه هرروز تقاضا برای خرید میلگرد افزایش پیدا می‌کند تولیدکنندگان بسیاری در سرتاسر کشور اقدام به تولید و عرضه انواع میلگرد نموده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین تولید کنندگان و کارخانه‌های تولید میلگرد به قیمت روز در سرتاسر کشور آشنا شوید.

کارخانه ذوب‌آهن

کارخانه تولید میلگرد ذوب‌آهن یکی از بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و همچنین شناخته‌شده‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده قطعات فولادی در سرتاسر کشور است. ازجمله یکی از مهم‌ترین تولیدات و محصولات این کارخانه تولید انواع میلگرد است. کارخانه ذوب‌آهن از سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات فولادی آغاز نمود و تا امروز توانسته لقب مادر صنعت فولاد کشور را از آن خود کند. ذوب‌آهن تولید کننده انواع میلگردهای مختلف است و شما می‌توانید انواع میلگردهای ساده و آجدار را در سایز‌ها و استانداردهای مختلف از این کارخانه خریداری نمایید.

برای خرید میلگرد ساده و آجدار باکیفیت و ارزان به ادرس   مراجعه نمایید.

مجتمع تولیدکننده میلگرد راد همدان

کارخانه راد همدان یکی دیگر از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تخصصی میلگرد در سرتاسر کشور است که از سال ۱۳۹۰ آغاز به فعالیت نمود. این کارخانه با بهره‌مندی از افرادی مجرب و زبده و همچنین بکارگیری تجهیزاتی مدرن و به‌روز تمامی محصولات خود را طبق جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه می‌نماید. کیفیت محصولات خروجی در راد همدان یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های محصولات این مجموعه محسوب می‌شود.

کارخانه تولید میلگرد آریا ذوب

شرکت فولاد آریا از سال ۱۳۸۱ آغاز به فعالیت نمود. این مجموعه با تولید انواع میلگردهای آجدار و میلگردهای ساده توانسته با عرضه محصولاتی با کیفیت در سرتاسر کشور بخش عظیمی از نیازهای روزانه میلگرد در کشور را تأمین نماید. محصولات تولیدشده توسط آریا ذوب ازآنجاکه توسط استانداردهای جهانی مورد بررسی قرار گرفته و همچنین با بکارگیری تجهیزاتی به‌روز و پیشرفته تولید می‌شوند دارای محبوبیت‌های بسیاری است.

مجتمع تولید میلگرد سیرجان حدید جنوب

سیرجان حدید جنوب یکی دیگر از تولیدکنندگان میلگرد در جنوب کشور است که در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با برخورداری از ماشین‌آلات و تجهیزاتی پیشرفته و همچنین فناوری‌های روز دنیا توانسته تا به امروز انواع میلگردهای مختلف را در سایز‌های ۱۰ الی ۳۲ میلی‌متری را مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا و جهان تولید و عرضه نماید.

مجتمع تولید میلگرد فولاد سپهر ایرانیان

شرکت فولاد سپهر ایرانیان در سال ۱۳۸۹ جهت تولید انواع میلگردهای آجدار و ساده تأسیس شد. این کارخانه سالانه ۱۰۰ هزار تن میلگرد مختلف را با کیفیت‌های بسیار بالا تولید و عرضه می‌نماید. کارخانه میلگرد سپهر ایرانیان مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی است. ازاین‌رو تمامی محصولات عرضه‌شده دارای بالاترین میزان کیفیت و طبق استانداردهای روز دنیا مورد تست و آزمایش قرار خواهند گرفت.

فولاد معراج البرز گلستان

یکی دیگر از تولیدکنندگان عمده منبع میلگرد در کشورمان شرکت فولاد معراج البرز گلستان است. این کارخانه از سال 1387 با ظرفیت سالانه ۳۰۰۰۰۰ تن فعالیت خود را آغاز نموده‌است. یکی از مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات این مجموعه تولید انواع میلگردهای ساختمانی و صنعتی است که در گریدهای ۱ الی ۴ و در سایز‌های ۱۲ تا ۲۰ میلی‌متری تولید و عرضه می‌شود.

تولید میلگرد کیان کاشان

کارخانه کیان کاشان یکی از واحدهای صنعتی موجود در کاشان است که از سال ۱۳۸۰ در عرصه تولید انواع مقاطع مختلف فولادی از جمله انواع میلگرد فعالیت خود را آغاز نمود. کیان کاشان یکی از تولیدکنندگان انواع میلگردهای ساده و عاج‌دار است که با ۲ درصد کربن متفاوت ۱۹ و ۲۷ درصد محصولات خود را به بازار عرضه می‌نماید.

یکی از مزایای محصولات کیان کاشان سهولت در شکل‌پذیری و جوشکاری است به ‌همین دلیل این محصولات از مقاومت و شکل‌پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند که توانسته محبوبیت بسیار زیادی را برای آن‌ها به دست آورد.

کارخانه فولاد سیادان ابهر

شرکت فولاد سیادان ابهر در سال 1385 جهت تولید مقاطع فولادی و همچنین تولید میلگردهای آج‌دار فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه تولیدکننده انواع میلگردهای آجدار در سایزهای ۱۰ الی ۲۲ میلی‌متری است. شرکت فولاد سیادان ابهر با ظرفیت تولید ۲۸۸ هزار تن در سال محصولات خود را به بازار عرضه می‌نماید.

کارخانه میلگرد شاهین بناب

این کارخانه نیز در سال ۱۳۸۱ در شهرستان بناب تأسیس شد و هم‌اکنون سالانه ظرفیت ۶۰۰ هزار تن فولاد را تولید می‌کند. از جمله مهم‌ترین تولید کننده محصولات تولیدی این کارخانه میلگرد آجدار است. میلگردهای آجدار شاهین بناب یکی از باکیفیت‌ترین و استانداردترین محصولات این مجموعه به حساب می‌آید.

کارخانه میلگرد فولاد شاه‌رود

مجتمع تولیدکننده میلگردهای آجدار فولاد شاه‌رود در سال ۱۳۸۰ در این شهرستان آغاز به فعالیت نمود. میلگردهای تولید شده توسط این مجموعه نیز از نوع آجدار است و در سایزهای ۸ الی ۳۲ میلی‌متری تولید می‌شوند.

از دیگر تولیدکنندگان میلگرد در سرتاسر کشور

کارخانه تولید میلگرد

قیمت میلگرد تمامی کارخانه‌ها رو ۳ سوته ببین

خب شاید از خود بپرسید که با وجود این‌همه کارخانه‌های مختلف و تولیدکننده‌های زیادی در سرتاسر کشور چگونه قیمت روز انواع میلگرد را پیدا کنیم؟ و چگونه بتوانیم ثبت سفارش آسانی داشته‌باشیم؟ درواقع آهن اسپات به ‌همین دلیل ایجاد شده‌است. آهن اسپات مرجعی کامل از گردآورنده‌ی تمامی کارخانه‌های تولیدکننده مقاطع فولادی از جمله انواع میلگرد در سرتاسر کشور است.

به‌ عبارتی ساده‌تر آهن اسپات تمامی تولیدکنندگان انواع میلگردهای ساده و آجدار را درون خود جمع‌آوری نموده. شما فقط کافی است به آهن اسپات مراجعه نمایید. یکجا در کمترین زمان ممکن تمامی تولیدکنندگان انواع میلگرد را مشاهده خواهید کرد. از قیمت‌های روز مطلع خواهید شد و به ‌راحتی می‌توانید به‌ صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

برای استعلام قیمت میلگرد 14 در آهن اسپات و خرید میلگرد با قیمتی مناسب به آدرس ahanspot.com مراجعه نمایید.

بله درست شنیدید شما می‌توانید علاوه‌بر مشاهده تمامی تولیدکنندگان و همچنین دیگر لازم نیست که به کارخانه‌ها و صفحات مختلف مراجعه نمایید چراکه تنها با مراجعه به آهن اسپات به ‌راحتی از قیمت‌های به‌روز و حتی لحظه‌ای مطلع خواهید شد و به ‌راحتی می‌توانید سفارش خود را ب ه‌صورت آنلاین ثبت نمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: