پایگاه خبری خانه فوتبال:

صاحبان کسب و کار و مسئولین خرید شرکت ها می دانند که چیزی به نام خرید تکی برای دستمال کاغذی برایشان مطرح نیست و حداقل خرید آن ها شامل بسته های اقتصادی می شود، اما آیا مردم برای خانه هایشان هم حتما به دنبال پکیج های بزرگ تر با قیمت اقتصادی هستند یا فقط می خواهند کارِ همان روزشان را راه بیاندازند؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی نماییم.

ابتدا پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی 5 دستمال کاغذی اقتصادی مقرون به صرفه را مطالعه نمایید تا به درک کاملتری از موضوع برسید.

تفاوت پک دستمال کاغذی با خرید تکی

از لحاظ کیفیت، هیچ تفاوتی بین پک یک برند و خرید تکی همان محصول وجود ندارد. در واقع فروشنده ها پک را باز می کنند تا به صورت تکی آن ها را به فروش برسانند. این کار باعث می شود مصرف کنندگانی که نیازی به خرید پک های 10 عددی ندارند نیز مشکل‌شان برطرف شود.

شاید فکر کنید که تنها تفاوت خرید پکیج دستمال کاغذی اقتصادی و خرید تکی آن، قیمت محصول باشد اما روی کاغذ اینطور نیست! زیرا قیمت پک مساویست با قیمت مصرف کننده هرعدد دستمال نایلونی ضرب در 10؛ در کل تفاوتی ندارد.

تفاوت قیمت آنجایی رقم می خورد که از کل فروشی ها، نمایندگی ها یا فروشگاه های اینترنتی که خدمات فروش کارتنی دستمال کاغذی را ارائه می دهند خرید کنیم.

به عنوان مثال اگر در گوگل خرید کارتنی دستمال کاغذی اقتصادی را سرچ کنید، می توانید پیکج های برند تلما را ببینید که با بالاترین تخفیف از سوی نمایندگی با قیمت عمده عرضه می شود و ارسال‌ش هم در استان گیلان رایگان است.

تقاوت قیمت در خرید کارتنی چقدر است؟

برای اینکه زیاد از بحث دور نشویم، به طور خلاصه باید بگوییم که با خرید یک عدد دستمال کاغذی نایلونی، شما هزینه درج شده روی جلد یا همان قیمت مصرف کننده را پرداخت خواهید کرد. اما با خرید کارتونی پک های دستمال فلکسی (برگ های نقطه دار پرچ شده)، شما همان قیمتی را پرداخت خواهید کرد که مغازه دار برای خرید عمده پرداخت کرده است!

اگر نگاهی دور به استفاده از دستمال کاغذی داشته باشیم می توانیم با خرید یک کارتن دستمال کاغذی اقتصادی با قیمت عمده، چند ماه خود را از این محصول سلولزی بی نیاز کنیم.

دستمال کاغذی اقتصادی تلما 150 برگ 4 عددی

دستمال کاغذی فلکسی یا جعبه ای

اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید، نباید به سراغ خرید دستمال کاغذی های جعبه ای بروید، زیرا مجور هستید هزینه مقوا و چاپ های رنگی را هم بپردازید؛ البته که این نوع دستمال ها کاربردهای ویژه خود را دارد اما بحث ما در مورد خرید های اقتصادی است.

دستمال کاغذی فلکسی که همان دستمال های پرچ شده با سطح نقطه دار می باشد، به دلیل حجیم شدن و استفاده از مواد بازیافتی مقوا و کاغذ، ارزانتر از دستمال های سطح صاف هستند. از این رو خرید آن ها به صرفه تر بوده و برای همین در پک های بزرگ هم عرضه می شوند.

مهمترین چالش برای شما، انتخاب درست برند این محصول است که ما دستمال کاغذی اقتصادی تلما را پیشنهاد می کنیم.

  • نکته: دستمال های ارزان دارای کیفیتی نامرغوب هستند و نمی توان عنوانِ مقرون به صرفه را برای آن ها به کار برد.

 

برند تلما تولید کننده دستمال کاغذی

چرا بسته های 10 عددی؟ چرا تکی؟

دستمال کاغذی کالایی روزمره برای همه محسوب می شود و هر روز با آن سر و کار خواهیم داشت. چنین کالای پرمصرفی اگر با دقت نظر خریداری نشود، با هزینه های گزاف همراه خواهد بود و این دلیل، محکم ترین دلیل برای خرید دستمال کاغذی اقتصادی در پک های 10 عددی و حتی خرید کارتنی دستمال کاغذی نایلونی محسوب می شود.

  • تنها زمانی که مصرف دستمال کاغذی شما کم است و شاید در طول ماه 2 دستمال 100 برگ هم استفاده نمی کنید، پیشنهاد می شود که به صورت تکی این کالای بهداشتی را خریداری نمایید.

مراقب برندهای تقلبی باشید!

حالا که میخواهید به صورت پکیجی و یا کارتنی دستمال نایلونی بخرید، باید به این نکته توجه داشته باشید که برندهای بسیار زیاد و ناشناخته ای در بازار وجود دارند که دارای نشان استاندارد و سیب سلامت هم هستند اما به هیچ عنوان مرغوب نبوده و با خرید آن ها سرتان کلاه خواهد رفت.

بسیار ارزان هستند!

این کالاهای تقبی اغلب بسیار ارزان هستند و نزدیک به 40 تا 50 درصد پایین تر ازبرندهای مرغوب فروخته می شوند. اینکه می گوییم برندهای مرغوب، منظورمان تنو و پاپیا نیست، اینها برندهای یکِ بازار هستند که از نظر کیفیت و قیمت بسیار لوکس محسوب می شوند.

منظور از برندهای مرغوب، برندهای میان رده ای است که شاید چندان هم نشناسید، اما در میان فروشندگان و مصرف کنندگان به عنوان محصولات مقرون به صرفه و مرغوب شناخته می شوند.

پیدا کردن این برندها چندان آسان به نظر نمی رسد اما اینجا یکی از این نام های تجاری مرغوب را به شما معرفی کردیم که برند تلما، متعلق به شرکت پاک پارس پرند بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: