پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت خبرآزاد، دولت، مصوبه حذف سقف افزایش حقوق کارمندان در سال جاری را اصلاح و مجددا برای حقوق کارمندان و بر رعایت سقف مندرج برای حقوق کارمندان در تبصره ۱۲ قانون بودجه یعنی ۲.۵ میلیون تومان تاکید کرد. هیئت دولت در جلسه مورخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰، به منظور تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و افزایش حقوق کارمندان، با اصلاح مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

عیدی امسال کارمندان چقدر است؟ ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری می‌گوید میزان عیدی پاداش پایال سال کارمندان و بازنشستگان معادل 5هزار امتیاز تعیین شده است که با احتساب ضریب ریالی آن مبلغ عیدی به طور علی‌الحساب معادل یک میلیون و 675 هزار تومان می‌شود.

در ابتدا باید گفت سال گذشته دولت افزایش حقوق ۱۰ درصدی را برای کارمندان در نظر گرفت و حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

یکی از موضوعاتی است که هر چه به روز‌های پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم بیشتر درباره آن پرسیده و اخبار آن پیگیری می‌شود.

به نقل از فرارو؛ در ابتدا باید گفت سال گذشته دولت افزایش حقوق ۱۰ درصدی را برای کارمندان در نظر گرفت و حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

اما از سوی دیگر با وجود تورم حدود ۴۰ درصدی در کشور این افزایش حقوق کفاف هزینه‌های کارمندان و به خصوص بازنشستگان را نداد و دولت و مجلس مجبور شدند در نیمه دوم سال حقوق‌ها را افزایش دهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: