پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

بهترین ریش تراش پاناسونیک برای ورزشکاران

رعایت بهداشت و نظافت برای همه افراد یک امر ضروری است اما اگر شما یک ورزشکار هستید یا افرادی را در اطراف خود می‌شناسید که ورزشکار هستند، حتما با اهمیت رعایت بهداشت فردی هنگام ورزش آشنایی دارید. اصلاح موی صورت یکی از فاکتورهای مهم در تأمین بهداشت فردی هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی است و از تعریق بیش از حد از صورت جلوگیری می‌کند.

در این راستا انتخاب یک ریش تراش مناسب برای ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است. اگر انتخاب شما ریش تراش پاناسونیک است، به شما تبریک می‌گوییم چون در انتخاب برند خود هوشمندانه عمل کرده اید اما با توجه به وجود تنوع در انواع این محصول در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک لازم است که با ویژگی‌های بهترین ریش تراش این کمپانی آشنا شوید. در ادامه ضمن معرفی بهترین ریش تراش، راجع به خدمات تعمیر این محصول در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک نیز صحبت خواهیم کرد.

ریش تراش پاناسونیک

از آنجا که کیفیت اصلاح ریش و صورت و همچنین سرعت انجام آن برای ورزشکاران از اهمیت بسیاری برخوردار است، لازم است که در انتخاب ریش تراش مناسب دقت بسیاری خرج دهید. ریش تراش پاناسونیک که به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک عرضه می‌شود، علاوه بر قدرت و کیفیت بالا تنوع بسیار زیادی دارد.

اگر شرایط ورزشکاران از لحاظ زمان بندی و فشرده بودن تمرینات و مواردی از این دست را در نظر بگیرید، به خوبی متوجه خواهید شد که در خرید ریش تراش پاناسونیک دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. قطعا یک ریش تراش مناسب برای افراد ورزشکار باید قابل استفاده با سیم و بدون سیم باشد، برای صورت خیس و خشک کارایی داشته باشد، برای اصلاح موهای سر و صورت مناسب باشد، به طراحی ارگونومیک متناسب با حالت صورت مجهز باشد، هنگام قرارگیری روی صورت فشار و زخم ایجاد نکند و ویژگی‌های بسیار دیگر که در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

وقتی با اطمینان به شما می‌گوییم که در انتخاب ریش تراش پاناسونیک به درستی عمل کرده‌اید، قطعا ویژگی‌های مثبت بسیاری در این محصول از کمپانی معروف ژاپنی وجود دارد. در کل ریش تراش‌های پاناسونیک به ویژگی‌هایی از جمله: موتور کم صدا، وزن و ابعاد مناسب، صفحه نمایش ال ای دی، تیغه تنظیم خط ریش، سنسور تشخیص ضخامت مو، ضد حساسیت، فشار کم هنگام ریش زنی، دارای باتری قابل شارژ، شانه‌های دو طرفه، روغن و فرچه تمیزکننده و موارد بسیار دیگر مجهز‌اند‌.

در واقع این موارد ویژگی‌های مشترک در ریش تراش‌های پاناسونیک هستند اما برای انتخاب بهترین ریش تراش برای ورزشکاران باید به نیاز کاربری این دسته از افراد توجه کنید. در نظر داشته باشید هر ریش تراشی که از نمایندگی ریش تراش پاناسونیک تهیه می‌کنید، اورجینال بوده و ضمانت نامه معتبر دارد. ضمن این که تمامی مدل‌ها به روز بوده و به همراه لوازم جانبی به فروش می‌رسند.

چند مدل ریش تراش پاناسونیک مناسب ورزشکاران

  • ریش تراش هیبریدی پاناسونیک مدل ES-LL41-K

این محصول از نمایندگی ریش تراش پاناسونیک به عنوان یک ریش تراش همه کاره و پرسرعت شناخته می‌شود. این دستگاه بی سیم دارای سه تیغه همه کاره است و عملکرد آن توسط یک موتور خطی cpm13000 امکان پذیر می‌گردد. سیستم اصلاح سه تیغه در این ریش تراش به همراه سنسور اصلاح هوشمند و موتور خطی قدرتمند، اصلاح بسیار تمیز، نرم و سریعی را ارائه می‌دهد. قابلیت تنظیم سرعت موتور برای اصلاح نرم‌تر امکان اصلاح صورت با جزئیات را برای آقایان به ارمغان می‌آورد.

  • ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV9QX

این ریش تراش بی سیم بوده و دارای باتری قابل شارژ است. امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب ، قابلیت اصلاح با شماره صفر، تیغه استیل ضد زنگ، خط زن و تکنولوژی برش مستقیم، سیستم پنج تیغه، پایه تمیز کننده اتوماتیک و ویژگی‌های بسیار دیگر این محصول را به بهترین انتخاب برای ورزشکاران تبدیل ساخته است. آقایان می‌توانند با استفاده از این ریش تراش در یک تایم چند دقیقه‌ای صورت خود را صاف و براق سازند.

بهترین ریش تراش پاناسونیک

 

  • ریش تراش پاناسونیک مدل ER-SB60

این محصول بسیار سبک و کم وزن بوده و از طریق آداپتور برق شارژ می‌شود. این ریش تراش بسیار قدرتمند بوده و اصلاح دقیقی ارائه می‌دهد. وجود سری برش مستقیم در این دستگاه امکان کوتاه کردن موی سر در مرزبندی مشخص را فراهم می‌سازد. ضمن این که سری این دستگاه را از قابلیت شست و شو برخوردار است. این ماشین اصلاح به صورت خشک و مرطوب استفاده می‌شود. آقایان می‌توانند پس از شارژ این ماشین اصلاح به مدت یک ساعت از آن استفاده کنند. این محصول از نمایندگی ریش تراش پاناسونیک بهترین انتخاب برای یک اصلاح حرفه‌ای برای ورزشکاران به شمار می‌رود.

تعمیرات ریش تراش پاناسونیک

ریش تراش یک وسیله مصرفی است و ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی و مشکل شود. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت انواع ریش تراش پاناسونیک، ارائه خدمات تعمیرات آن توسط نمایندگی ریش تراش پاناسونیک است.

هر چند ریش تراش‌های پاناسونیک از گارانتی طولانی مدت و کیفیت فوق العاده برخوردار‌اند، اما ممکن است به دلایل متعددی عملکرد صحیح خود را از دست بدهند. از جمله خرابی‌های رایج در ریش تراش پاناسونیک می‌توان به روشن نشدن آن، کند شدن تیغه‌ها، شکستگی تیغه‌ها، کارنکردن دکمه، قطع و وصل شدن ریش تراش، داغ شدن سریع آن، عدم اصلاح درست مو و یا زخمی شدن صورت، سوختگی ریش تراش و یا موارد دیگر اشاره کرد. در واقع هر یک از این موارد وجود یک نقص جدی در ریش تراش را نشان می‌دهد. هر چند اصلا جای نگرانی نیست.

تکنسین کاربلد و متخصص در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک با ارائه خدمات تعمیر تخصصی و استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات آسیب دیده ریش تراش، امکان استفاده مجدد از این دستگاه را برایتان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است قیمت خرید ریش تراش پاناسونیک و هزینه تعمیر آن در نمایندگی مجاز این محصول به مدل ریش تراش بستگی دارد اما در کل قیمت آن نسبت به کارایی و طول عمر ریش تراش بسیار مناسب است.

نمایندگی ریش تراش پاناسونیک

 

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم ریش تراش پاناسونیک انواع مختلفی دارد که هر یک ویژگی و عملکرد خاصی ارائه می‌دهند. در اینجا چند نمونه از انواع ریش تراش پاناسونیک را معرفی کردیم. در کل می‌توان گفت بهترین ریش تراش برای ورزشکاران باید ضمن قدرت اصلاح و سرعت بالا، اصلاح نرم و تمیزی ارائه دهد. معمولا مدل‌های شارژی با سیستم چند تیغه برای ورزشکاران مناسب‌تر است. نمایندگی ریش تراش پاناسونیک انواع مخنلفی از این محصول را با اطلاعات کامل عرضه می‌کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: