پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شستشوی فرش و موکت در قالیشویی؛ از نیازهای هر خانه

بیشتر افراد خانه‌دار سعی می‌کنن در طول سال چند نوبت فرش‌ها و موکت‌های منزل رو شستشو بدن. اما شستن فرش و موکت در منزل کاری زمان‌بر و خسته‌کننده است. همچنین هزینه زیادی می‌تونه داشته باشه؛ چون برای شستشوی فرش و موکت، آب زیادی مصرف می‌شه. برای همین بهتره که فرش‌ها و موکت‌ها رو به یک قالیشویی مطمئن و معتبر بدید تا برای شما شستشو بدن. برای اینکه بتونین یک قالیشویی معتبر و مطمئن پیدا کنین، بهتره که با ویژگی‌های یک قالیشویی خوب آشنا بشید و بدونین که چرا شستن فرش و موکت در یک قالیشویی مطمئن بهتر از شستن اون‌ها در منزله.

 

چرا شستن فرش و موکت در قالیشویی بهتره؟

بیشتر افراد در روزهای نزدیک به عید نوروز دغدغه شستن فرش‌ها و موکت‌های منزل رو دارن. شاید در نگاه اول شستن فرش و موکت راحت به نظر برسه، اما شستن فرش و موکت اصولی داره که اگه رعایت نشن، فرش‌ها و موکت‌های شما آسیب می‌بینن. معمولا همه افراد دوست دارن که فرش‌ها و موکت‌ها رو در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ نوع آسیبی شستشو بدن. به همین دلیل، برای شستشوی فرش بهتره که به یک قالیشویی مطمئن مراجعه کنین. چون در قالیشویی دستگاه‌هایی وجود دارن که برای شستشوی فرش و موکت طراحی و ساخته شدن و آسیبی به فرش‌ها و موکت‌ها نمی‌زنن.

لازمه بدونین که دو روش اصلی برای شستن فرش و موکت وجود داره. روش اول اینه که در منزل و به صورت دستی فرش‌ها رو شستشو بدین. اما روش دوم سپردن فرش‌ها به یک قالیشویی معتبر برای شستشوی اون‌هاست. اگه فرش‌ها رو در خانه شستشو بدید، مجبورید که آب زیادی مصرف کنین. همچنین خشک کردن و جابه‌جا کردن فرش برای شما کاری دشواره.

بعضی از مهم‌ترین مزایای مراجعه به قالیشویی برای شستن فرش‌ها و موکت‌ها شامل موارد زیر می‌شن:

  • فرش‌ها در قالیشویی با استفاده از نقاله جابه‌جا می‌شن
  • با دستگاه‌های پیشرفته فرش‌ها و موکت‌ها رو شستشو می‌دن
  • فرش‌ها و موکت‌ها رو با استفاده از دستگاه طبق یک زمان‌بندی دقیق تعیین شده، به صورت یکدست آبکشی می‌کنن
  • افرادی که در قالیشویی کار می‌کنن، در این کار تجربه و مهارت زیادی دارن
  • قالی‌شویی‌ها معمولا برای هر نوع فرشی دستگاه آبگیر متناسب با اون فرش رو استفاده می‌کنن تا به فرش آسیبی نرسه
  • معمولا از مواد شوینده‌ای استفاده می‌شه که مناسب جنس فرش باشه و به بافت فرش آسیب نزنه
  • شستن فرش و موکت در قالیشویی نسبت به شستن اون‌ها در منزل هزینه خیلی کمتری داره

قالیشویی معتبر و مطمئن چه ویژگی‌هایی داره؟

معمولا پیدا کردن یک قالیشویی مطمئن برای شستن فرش‌ها و موکت‌ها کار خیلی سختیه. چون نمی‌شه به هر قالیشویی اعتماد کرد. شستن فرش و موکت، اون هم چندبار در سال، دغدغه بسیاری از افراده. با انتخاب یک قالیشویی مطمئن شما می‌تونین بدون دغدغه و با خیال راحت فرش‌های خودتون رو به قالیشویی تحویل بدین و اون‌ها رو به صورت شسته شده و خشک شده و بدون هیچ آسیبی تحویل بگیرید.

7

بعض از مهم‌ترین ویژگی‌های یک قالیشویی مطمئن شامل موارد زیر می‌شن:

  • داشتن تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و مناسب برای شستشوی باکیفیت فرش‌ها
  • حضور کارکنان متخصص و بامهارت در زمینه شستشوی فرش
  • استفاده از مواد شوینده مناسب برای هر نوع فرش با توجه به نوع الیاف اون‌ها
  • انجام فرایند خشک کردن فرش‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای
  • ارائه خدمات شستشوی انواع فرش‌های ابریشمی و ماشینی
  • برخورد مناسب با مشتری و ارائه خدمات با توجه به درخواست مشتری
  • ارائه فاکتور رسمی قالیشویی برای دریافت و انتقال فرش‌ها برای شستشو و خشک کردن و تحویل به موقع اون‌ها

بهترین قالیشویی غرب تهران کجاست؟

قالیشویی‌های زیادی در سطح شهر تهران وجود دارن که آماده ارائه خدمات به همشریان هستن. اما مساله‌ای که وجود داره اینه که کدوم قالیشویی از همه بهتره. برای پیدا کردن مطمئن ترین قالیشویی تهران باید هر منطقه از شهر رو جداگانه بررسی کنیم. هر منطقه از تهران شامل چندین محله می‌شه؛ بنابراین هر فردی باید بهترین قالیشویی مطمئن در تهران رو در همون محدوده سکونت خودش پیدا کنه.

بعضی از قالیشویی‌ها هم هستن که در تمام مناطق تهران شعبه دارن. به عنوان مثال قالیشویی همشهری، از شرکت‌هاییه که در بیشتر مناطق تهران شعبه داره. به دلیل داشتن امکانات بسیار پیشرفته و خدمات عالی، می‌شه همشهری رو بهترین قالشویی غرب تهران و مرکز این شهر دونست. در منطقه شرق تهران هم قالیشویی همشهری شعبه‌های زیادی داره. شما می‌تونین به هر شعبه‌ای که به منزل شما نزدیکه مراجعه کنین و شستشوی فرش‌ها و موکت‌های خودتون رو به اون شعبه بسپرید.

بهترین قالیشویی منطقه هروی رو بشناسید

یکی از مناطق تهران که قالیشویی همشهری در اون فعالیت داره، منطقه هرویه. در واقع همشهری رو می‌شه بهترین قالیشویی منطقه هروی دونست. چون همشهری در این منطقه سابقه زیادی داره و مورد اعتماد مردم این منطقه است. بنابراین می‌شه گفت که بهترین قالیشویی مطمئن تهران، در واقع همان شعبه قالیشویی هروی تهران از مجموعه همشهریه. برای مراجعه به این شعبه قالیشویی لازمه که وارد وب‌سایت این شرکت بشید و با شماره دفتر قالیشویی هروی تماس بگیرید. همچنین می‌تونید آدرس قالیشویی هروی همشهری رو در سایتشون ببینید.

قالیشویی همشهری چه خدماتی ارائه می‌ده؟

قالیشویی همشهری با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها، به بهترین شکل فرش‌های شما رو شستشو می‌ده. باید بدونید که خدمات قالیشوی همشهری تنها به شستشوی فرش محدود نمی‌شه. در واقع این قالیشویی هم فرش‌ها رو شستشو می‌ده، هم کار رفوی فرش رو هم انجام می‌ده. لازم به ذکره که این قالیشویی با استفاده از بهترین شوینده‌ها کار شستشوی مبل رو هم انجام می‌ده. همچنین برای شستشوی موکت‌های خودتون هم می‌تونید به قالیشویی همشهری مراجعه کنین. لازمه بدونید که دستگاه‌های قالیشویی همشهری تمام اتوماتیک هستند و به‌هیچ‌وجه به فرش‌های شما آسیب نمی‌زنن.

8

از اعتماد به خدمات قالیشویی همشهری نتیجه خواهید گرفت..!

قالیشویی همشهری برای شستشوی انواع فرش، موکت و مبل خدمات حرفه‌ای رو به مشتریان ارائه می‌ده. کارشناسان این قالیشویی ابتدا به منزل شما میان و فرش، موکت و مبل شما رو بررسی می‌کنن و هزینه شستشو رو مشخص می‌کنن و بعد از اون با خیال راحت از هزینه قطعی می‌تونید کار شستشو رو به این قالیشویی بسپرید.

قالیشویی همشهری انواع فرش‌های دست‌بافت، ماشینی، ماشینی فانتزی و قالیچه‌های سه‌متری و چهارمتری رو با دستگاه‌های مخصوص شستشو می‌ده. اگه قصد دارید فرش‌ها، موکت‌ها و مبلمان خودتون را شستشو بدین، همین الان با نزدیک‌ترین شعبه قالیشویی همشهری تماس بگیرید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: