پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

امنیت خانه از جمله مسائلی است که برای ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که بسیاری از ورزشکاران ساعات زیادی را از خانه خارج می شوند و خانه بدون حضور آن ها می تواند طعمه خوبی برای سارقین باشد. ورزشکاران اکثرا با لباس ورزشی از خانه بیرون می زنند همین مسئله نیز می تواند به سارقین اطمینان دهد که آن ها تا ساعاتی به خانه بر نمی گردند.

همین مسائل همگی در کنار هم موجب نوشتن این مقاله شده است. بنابر این در این مقاله به چندین نکته برای افزایش امنیت خانه ورزشکاران می پردازیم.

 

امنیت خانه به چه مسائلی بستگی دارد؟

امنیت خانه به مسائل مختلفی مرتبط است. هرچه امنیت محله و شهر شما کمتر باشد شما نیاز بیشتری به رعایت نکات امنیتی دارید. برخی نکات امنیتی به دقت شما بر می گردد و برخی باید با وسایل امنیتی مانند سیستم های هشدار هوشمند، درب ضد سرقت و دوربین های امنیتی تامین شود.

سیستم هشدار هوشمند برای شما چه کار می کند؟

سیستم های هشدار هوشمند می توانند در زمان ورود سارقین، صدای هشدار و یا همان آژیر خطر را به صدا در بیاورند و ساکنین دیگر را از سرقت مطلع کنند. همچنین این سیستم ها به صورت هوشمند به مالک خانه پیام های هشدار ارسال می کنند تا او را در جریان مشکل پیش آمده قرار دهند. تماس با پلیس نیز خدمت دیگر این سیستم ها است. بنابراین تهیه چنین سیستم هایی می تواند بخش قابل توجهی از امنیت خانه را تامین کنند.

درب ضد سرقت چیست و چگونه کار می کند؟

درب ضد سرقت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این درب ها لایه اصلی مقاومت خانه شما در برابر سرقت سارقین است. این درب ها با مقاومت بالا در برابر فشار سارقین با ابزار هایی همچون دیلم و تخریب، می توانند سارقین را در سرقت خود ناکام کنند. توجه داشته باشید که موارد امنیتی زیادی در درب های ضد سرقت وجود دارد که باید در هنگام خرید به آن ها توجه کنید.

سعی کنید دربی که تهیه می کنید دارای قفل های گاو صندوقی و یا قفل های خرچنگی باشد. اگر دربی با قفل های معمول می خرید دقت کنید که قفل آن دارای رزت فولادی باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، اسکلت فلزی درب است. این اسکلت مسئولیت اصلی مقاومت درب را در برابر تخریب و فشار اهرم دارد.

برای اطلاع بیشتر درباره درب های ضد سرقت می توانید به سایت سام درب مراجعه کنید.

دوربین های امنیتی

دوربین های امنیتی هم می توانند در جلوگیری از سرقت نقش داشته باشند زیرا که سارقین می دانند با وجود این دوربین ها، بعد ها پلیس می تواند سرنخ هایی برای پیدا کردن آن ها بیابد.

اگر می خواهید دوربین امنیتی برای خانه خود بخرید، حتما کیفیت آن 4k باشد. چرا که دوربین های معمولی نمی توانند با زوم کردن چهره سارق را به خوبی نشان دهند. دوربین های 4k کیفیت بسیار زیادی دارند و شما می توانید بدون افت کیفیت محسوس تصاویر گرفته شده با این دوربین ها را تا حدی بزرگنمایی کنید.

اگر به سفر می روید به نکات زیر دقت بیشتری داشته باشید

سفر همیشه بخشی از زندگی ما است و البته فرصتی است برای سارقین تا خانه شما را خالی کنند. دقت کنید که رعایت نکات امنیتی پیش از سفر باید به حداکثر خود برسد. رعایت نکاتی که در این مقاله تا به اینجا گفته شده بسیار مهم است. در کنار آن نکات می توانید از چراغ های هوشمند نیز استفاده کنید تا در ساعاتی روشن شوند و سارقین را فریب دهند. جالب است که بدانید روشن بودن یک چراغ می تواند احتمال سرقت از خانه را کم کند.

به همسایگان مورد اعتماد خود بگویید که به سفر می روید. این مسئله که همسایه شما بداند شما در مسافرت هستید مهم است زیرا هر حرکت مشکوک را به شما گزارش می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

سخن آخر

در این روز ها که شرایط اقتصادی در کشور مطلوب نیست با افزایش جرائمی چون سرقت رو به رو هستیم. بنابر این دقت بیشتری برای حفظ امنیت خانه باید انجام دهیم. هزینه انجام شده برای افزایش امنیت خانه بسیار به صرفه است چرا که هزینه مالی و روانی وارد شده به خانواده هایی که منازل آن ها دچار سرقت می شود بسیار زیاد است.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به افزایش آگاهی شما کمکی کرده باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: