پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 امروزه یکی از ملزومات اصلی هر سازمان و اداره‌ای، وجود یک اتاق کنفرانس مجهزبه تجهیزات ویدئوکنفرانس است. لزوم برگزاری جلسات متعدد در سالن کنفرانس سازمان‌ها، حساسیت را برای انتخاب و خرید ویدئو کنفرانس افزایش می‌دهد. در ادامه به بررسی ابعاد مختلف خرید سیستم کنفرانس و تجهیزات سیستم صوت کنفرانس می پردازیم.

اولین سوالی که برای مخاطبان نا آشنا با تجهیزات سالن کنفرانس پیش می‌آید این است که سیستم کنفرانس چیست. این سیستم یک نوع سیستم انتقال صوت است که به صورت یک مدار چندین میکروفن و بعضاً اسپیکر است که امکان صحبت همزمان چندین نفر را در یک جلسه مهیا می‌کند.

تجهیزات صوتی و تصویری سالن کنفرانس

برند و مدل سیستم صوتی سالن کنفرانس در کیفیت صدایی که در سالن شنیده می‌شود تاثیر بسزایی دارد. بنابراین ضروری است که تمامی تجهیزات از برندهای معتبر انتخاب شوند. هماهنگی هرکدام از این اجزا با یکدیگر و نحوه نصب آن‌ها در سالن کنفرانس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نحوه کابل کشی‌ها تمامی تجهیزات و زوایای نصب بلندگوها و نحوه قرارگیری آمپلی فایرها و میکروفن‌ها بسیار مهم بوده و تاثیر قابل توجهی در کیفیت صدای پخش شده در سالن دارد. به همین منظور شرکت صدرا ایرانیان با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تجهیز سالن کنفرانس اقدام به تولید سیستم کنفرانس کرده  به گونه ای که  تمام اجزاء آن با یکدیگر هماهنگ است و به آسانی نصب می گردد، سانس آاگر قصد خرید سیستم صوتی سالن کنفرانس را دارید، مشاوره رایگان شرکت صدرا ایرانیان را از دست ندهید.  مهندسین متخصص ما آماده اند تا در زمینه انتخاب، نحوه نصب و راه اندازی سیستم‌های صوتی سالن کنفرانس، اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و جلساتی کاربردی تر و مفید داشته باشید.

12

مانیتورسالن کنفرانس

در سالن های کنفرانس جهت نمایش محتوا و ارائه داده ها و نمودار ها از نمایشگر های متفاوتی استفاده می شود . این نمایشگر ها را میتوان به سه دسته ویدئو پروژکتور ، ویدئو وال و مانیتور رومیزی دسته بندی کرد . بهترین گزینه و پیشنهاد شده مانیتورهای رومیزی و تاشو ایرانی ایرانی برند صدرا است . این نمایشگر ها با کیفیت تصویر FULL HD ، تصاویر شفاف و زیبای در اختیار حاضرین در جلس می گذارند ، همچنین مانیتور ایرانی صدرا MC88  با داشتن  ابعاد 15.8 اینچ و بلندگو داخی قوی بسیاری از نیاز های شما را برای سالن جلسات برآورده می سازند.

13

میکروفون کنفرانس  

میکروفن کنفرانس از تجهیزات مهم سالن کنفرانس است که به وسیله آن صدای فرد سخنران در کل سالن پخش می شود.  میکروفون جهت دریافت صدای سخنران تعبیه شده است. کیفیت این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا صدایی که در سالن پخش می‌شود صدای ورودی است و هرچه رساتر بوده و کیفیت بالاتری داشته باشد صدایی که در سالن کنفرانس شنیده می‌شود نیز مفهوم یکنواخت و صاف و بی خش  خواهد بود. شرکت صدرا ایرانیان با استفاده از دانش بومی و 22 سال ترجمه در زمینه طراحی و تجهیز سالن کنفرانس اقدام به تولید میکروفون های کنفرانسی کرده است این میکروفون ها دارای قابلیت ضد نویز هستند و  نویزهای پس زمینه را دریافت نمی کنند. و تنها صدای فرد سخنران را با کیفیت بالا پخش می کنند. همچین این میکروفون ها دارای قابلیت رای گیری ، اتوترکینگ ، بلندگو داخلی نیز می باشد . جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت میکروفون کنفرانس با کارشناسان صدرا ایرانیان با شماره 05137024 تماس حاصل کنید.

14

دوربین ویدئو کنفرانس

دوربین کنفرانس به‌طور اختصاصی برای برگزاری انواع جلسات و کنفرانس‌ها طراحی شده است. دوربین‌های کنفرانس باتوجه‌ به کیفیت و نوع استفاده، انواع مختلفی دارند. در سال‌های اخیر، استفاده از این دوربین‌ها در جلسه‌های کاری، کنفرانس‌های علمی و نشست‌های خبری و رسمی رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از سازمان‌ها با استفاده از میکروفون های رومیزی و دوربین کنفرانس زیرساخت‌های لازم را برای بهبود کیفیت روابط داخلی و خارجی فراهم می‌کنند.

شرکت صدرا ایرانیان مفتخر است با تولید تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس ایرانی صدرا در همچنین طراحی و ساخت سالن کنفرانس ، همایش  و سایر خدمات مرتبط پاسخگوی نیاز شما در این حوزه باشد.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: