پایگاه خبری خانه فوتبال:

افرادی که والدین سالمند و ناتوان در منزل دارند و خود به دلایلی از رسیدگی به آنها معذور هستند مسلما با چالش نگهداری از سالمندان خود مواجه اند . استخدام پرستار سالمند در منزل راه حل مشکل این افراد است ولی اعتماد کردن به پرستاری که قرار است به صورت شبانه روزی یا نیمه وقت در منزل والدین آن ها رفت و آمد داشته باشد کمی دشوار است زیرا برخی پرستاران با سالمندان رفتار شایسته ای ندارند و یا نمی توان از نظر امور مالی و امنیتی خانه به آنها اعتماد نمود . موسسه خدمات پرستاری امید نرسینگ در انتخاب و استخدام پرستاران خود نهایت دقت را دارد که رضایت استفاده کنندگان از خدمات این مرکز موید همین مطلب است . پرستاران مرکز پرستاری امید نرسینگ علاوه بر اینکه تخصصی و حرفه ای به امر پرستاری سالمند ، پرستاری کودک و بیمار می پردازند از نظر اخلاقی و وجدانی نیز بسیار موجه و مورد تایید این مرکز می باشند . پس شما با خیال راحت می توانید نگهداری از سالمندان خود را به این پرستاران بسپارید .

برای ارتباط با موسسه پرستاری امید نرسینگ می توانید با شماره های 02166425142 و 09124885083 تماس حاصل فرمائید .

 

 

برای استخدام پرستار قابل اعتماد برای سالمند به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

برای استخدام پرستار سالمند در منزل باید ویژگی هایی در او وجود داشته باشد که بتوان به او اعتماد کرد . برخی ویژگی ها از ظاهر و نحوه صحبت کردن پرستار قابل تشخیص است . مثلا پرستاری که حالت های عصبی و پرخاشگرانه دارد ، افسرده یا بی حال است و یا حالت های وسواسی دارد در برخوردهای اول نیز قابل تشخیص است . ولی برخی ویژگی ها از ظاهر و رفتار فرد مشخص نیست و باید به موارد دیگری نیز دقت نمود که این موارد به شرح زیر است :

داشتن تجربه و مهارت در پرستاری سالمند در منزل

داشتن تجربه موضوع مهمی است که در هنگام استخدام پرستار سالمند باید به آن توجه نمود . افرادی که خیلی جوان هستند و یا تجربه کار پرستاری از سالمندان را ندارند ممکن است نتوانند از پس مسئولیت های نگهداری از سالمند بربیایند . همچنین برخی مراقبت ها از قبیل تزریقات ، چک کردن علائم حیاتی ، کمک های اولیه ، تعویض پوشک برای سالمندانی که بی اختیاری ادرار و مدفوع دارند و ... نیاز به تجربه دارد و چه بسا یک اشتباه پرستار بی تجربه ممکن است منجر به صدمات جبران ناپذیر و حتی مرگ سالمند یا بیمار شود .

پرستاران مرکز خدمات پرستاری امید نرسینگ از تجربه و سابقه کاری در خصوص پرستاری برخوردار بوده و کلیه مهارت های لازم در این شغل را دارا می باشند .

تایید صلاحیت پرستار سالمند

در صورتی که شما از مراکز خدمات پرستاری معتبر مانند امید نرسینگ اقدام به استخدام پرستار نمایید مسئولیت تایید صلاحیت پرستار سالمند با این مراکز خواهد بود . برخی سالمندان به دلیل داشتن مشکل حرکتی و یا بیماری های خاص نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند که گذراندن دوره های مورد نیاز و کسب تجربه در این زمینه ها برای پرستار سالمند الزامی است . پس تایید صلاحیت پرستار مربوطه و اعزام فرد مناسب برای نیاز و مشکل فرد به عهده مرکز خدمات پرستاری است . موسسه خدمات پرستاری امید نرسینگ با استخدام پرستاران متعهد ، حرفه ای و با تجربه تعهد اعزام پرستار مورد اعتماد را به مشتریان خود می دهد .

کنترل سوء پیشینه و سلامت پرستار سالمند

قبل از سپردن مسئولیت نگهداری از سالمند خود به پرستار سالمند حتما بایستی گواهی عدم سوء پیشینه او مورد بررسی و تایید قرار بگیرد . همچنین پرستار بایستی از سلامت فیزیکی و روانی برخوردار باشد زیرا عدم سلامت او در هر زمینه ای می تواند به سالمند آسیب برساند . یکی از شرایط استخدام پرستاران موسسه خدمات پرستاری امید نرسینگ داشتن گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت از وزارت بهداشت می باشد و از این نظر مورد تایید این موسسه می باشند .

 

پرستار سالمند در منزل - امید نرسینگ

استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری معتبر

برخی افراد برای استخدام پرستار سالمند به سایت ها و آگهی های روزنامه اکتفا می کنند و بدون شناخت لازم نسبت به استخدام پرستار اقدام می کنند . در برخی از این موارد ممکن است فرد با مواردی نظیر بد رفتاری با سالمند ، دزدی از خانه سالمند و ... مواجه شود که از نظر قانونی به سختی می توان آن را اثبات نموده و یا پیگیری قضایی نمود . استخدام پرستار از مرکز پرستاری معتبر نظیر مرکز پرستاری امید نرسینگ می تواند این نگرانی را در شما از بین ببرد زیرا پرستاران این موسسه از فیلترهای مختلف عبور کرده و از هر نظر مورد تایید موسسه امید نرسینگ می باشند . از طرفی اگر تخلفی در هنگام پرستاری از سالمند در منزل صورت گیرد راحت تر می توان آن را پیگیری نمود .

وظایف پرستار سالمند در منزل

  • نظارت و کنترل مصرف دارو توسط سالمند در ساعات معین شده
  • اندازه گیری و ثبت کردن علائم حیاتی در سالمند
  • تهیه غذا و غذا دادن به سالمند
  • توجه به نظافت سالمند از قبیل تعویض لباس ، حمام کردن ، مسواک زدن و استفاده از دستشویی
  • تعویض پوشک برای سالمندانی که توانایی حرکت ندارند و یا دچار بی اختیاری ادرار و مدفوع هستند
  • جابجا کردن سالمندان بی تحرک در تخت برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر
  • انجام حرکات، تمرین و ماساژ درمانی برای سالمندانی که پزشک برایشان تجویز نموده است
  • تمیز کردن محیط زندگی و انجام کارها و امور منزل
  • هم صحبتی با سالمند و کمک به بهبود شرایط روحی سالمند
  • و ...

 

پرستار سالمند در منزل

البته کلیه وظایف فوق و یا هر وظیفه دیگری بایستی در قرارداد قید گردد و همچنین ساعات حضور پرستار در منزل و روزهای تعطیل او به طور شفاف و دقیق مشخص شده باشد تا بعدها در این زمینه دو طرف دچار مشکل نشوند . مرکز خدمات پرستاری امید نرسینگ نسبت به تنظیم قرارداد مابین خانواده دارای سالمند و پرستار سالمند اقدام می نماید . شما می توانید با خیال راحت نسبت به استخدام پرستار از این مرکز اقدام نمایید .

برای کسب درآمد بیشتر و ارتقا کسب و کار خود با مشاورین شرکت طراحی سایت کارنیل وب در ارتباط باشید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: