پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز جهان است که به کاربران امکان پرداخت آنلاین بدون نیاز به واسطه را می دهد. در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و به سرعت به یکی از محبوب ترین روش های پرداخت تبدیل شده است. اما دقیقاً بیت کوین چیست و چگونه می توانید برخی از آنها را به دست آورید؟ در این پست وبلاگ، اصول اولیه بیت کوین را بررسی می کنیم و راه های کسب بیت کوین رایگان را مورد بحث قرار می دهیم. از ماینینگ گرفته تا شیرآلات، همه چیز را در مورد بیت کوین و نحوه درگیر شدن با انقلاب ارزهای دیجیتال خواهید آموخت.

بیت کوین چیست؟

توصیف بیت کوینمنبع این تصویر investopedia است.

بیت کوین یک ارز دیجیتال و یک سیستم پرداخت جهانی است. این اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز است، زیرا این سیستم بدون بانک مرکزی یا مدیر واحد کار می کند. شبکه همتا به همتا است و تراکنش ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می شود. این تراکنش ها توسط گره های شبکه از طریق استفاده از رمزنگاری تأیید شده و در یک دفتر کل توزیع شده عمومی به نام زنجیره بلوک ثبت می شوند. بیت کوین توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد و در سال 2009 به عنوان نرم افزار منبع باز منتشر شد.

بیت کوین ها به عنوان پاداشی برای فرآیندی به نام استخراج ایجاد می شوند. آنها را می توان با ارزها، محصولات و خدمات دیگر مبادله کرد. تا فوریه 2015، بیش از 100000 تاجر و فروشنده بیت کوین را به عنوان پرداخت پذیرفتند. بیت کوین همچنین می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری نگهداری شود. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه کمبریج در سال 2017، 2.9 تا 5.8 میلیون کاربر منحصر به فرد از کیف پول ارزهای دیجیتال استفاده می کنند که بیشتر آنها از بیت کوین استفاده می کنند.

نحوه کسب بیت کوین رایگان

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیر واحد است که می تواند بدون نیاز به واسطه از کاربر به کاربر دیگر در شبکه بیت کوین همتا به همتا ارسال شود. تراکنش ها توسط گره های شبکه از طریق رمزنگاری تأیید شده و در یک دفتر کل توزیع شده عمومی به نام بلاک چین ثبت می شوند. بیت کوین از این نظر منحصر به فرد است که تعداد محدودی از آنها وجود دارد: 21 میلیون.

بیت کوین ها به عنوان پاداشی برای فرآیندی به نام استخراج ایجاد می شوند. آنها را می توان با ارزها، محصولات و خدمات دیگر مبادله کرد. تا فوریه 2015، بیش از 100000 تاجر و فروشنده بیت کوین را به عنوان پرداخت پذیرفتند.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین فرآیندی است برای تأیید و افزودن سوابق تراکنش به دفتر کل عمومی (معروف به زنجیره بلوکی) تراکنش های گذشته بیت کوین. ماینرها با بیت‌کوین‌های تازه ایجاد شده پاداش می‌گیرند و همچنین از هر تراکنشی که به راستی‌آزمایی آن کمک می‌کنند، هزینه‌های کمی دریافت می‌کنند. استخراج بخش مهم و جدایی ناپذیر بیت کوین است که انصاف را تضمین می کند و در عین حال شبکه بیت کوین را پایدار، ایمن و ایمن نگه می دارد.

شیرهای بیت کوین

شیرآلات بیت کوین وب سایت هایی هستند که در ازای انجام یک کار، مقادیر کمی بیت کوین را ارائه می دهند. این کارها می تواند هر چیزی باشد، از تماشای یک ویدیو، کلیک کردن روی یک تبلیغ یا حل کردن aCaptcha. شیرآلات معمولاً دارای محدودیت زمانی هستند و فقط هر چند ساعت یک بار به شما اجازه می‌دهند که ادعا کنید. با این حال، برخی از شیرآلات محدودیت زمانی ندارند و به شما این امکان را می دهند که هر چند وقت یکبار که دوست دارید ادعا کنید.

رایج ترین راه برای کسب بیت کوین از شیر آب، تکمیل کپچا است. کپچاها آن پازل های کوچک آزاردهنده ای هستند که باید قبل از اینکه بتوانید به هر کاری که انجام می دادید ادامه دهید آنها را حل کنید. آنها معمولاً مسائل ساده ریاضی هستند، اما می توانند چیزهایی مانند شناسایی اشیا یا کلمات در یک تصویر نیز باشند. پس از تکمیل کپچا، شیر آب مقدار کمی بیت کوین (معمولاً بین 0.00001 تا 0.0001) توزیع می کند.

اکثر شیرآلات همچنین دارای برنامه‌های ارجاعی هستند که می‌توانید با واداشتن افراد دیگر به ثبت نام در این سرویس با استفاده از پیوند ارجاع منحصربه‌فرد، بیت‌کوین‌های بیشتری کسب کنید.

معاملات بیت کوین

تجارت بیت کوین

تجارت بیت کوین فرآیند خرید و فروش بیت کوین در بازار است. روند ساده و آسان برای پیگیری است. راه های مختلفی برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد. رایج ترین راه از طریق استخراج است. با این حال، راه های دیگری مانند تجارت، شیرآلات، بازی و غیره نیز وجود دارد.

راه های دیگر برای کسب بیت کوین

شیرهای بیت کوین نوعی وب سایت هستند که مقادیر کمی بیت کوین را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در ازای انجام کارهای ساده، مانند مشاهده تبلیغات یا نظرسنجی، به کاربران مقدار کمی بیت کوین تعلق می گیرد. شیرآلات یک راه عالی برای معرفی افراد جدید با بیت کوین یا آلت کوین ها هستند.

استخراج بیت کوین راه دیگری برای کسب بیت کوین است. با ارائه قدرت محاسباتی به شبکه بیت کوین، ماینرها به حفظ امنیت شبکه کمک می کنند و امکان انجام تراکنش های جدید را فراهم می کنند. در ازای تلاش های خود، ماینرها با بیت کوین های تازه تولید شده پاداش می گیرند.

بیت کوین را می توان از طریق کارهای کوچک مانند تکمیل نظرسنجی های آنلاین کوتاه یا تماشای ویدیو نیز به دست آورد. انجام این کارها معمولاً تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و در ازای مقدار کمی بیت کوین قابل انجام است.

در نهایت، بیت کوین را می توان به طور مستقیم از افراد دیگر از طریق بازارها و صرافی ها خریداری کرد. برخی از وب‌سایت‌ها با انجام برخی کارها مانند بازدید از وب‌سایت‌ها یا مشاهده تبلیغات آنلاین، فرصت کسب بیت‌کوین را نیز ارائه می‌کنند.

همانطور که می بینید راه های زیادی برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال یک چالش جانبی باشید یا چیز جدی‌تری، دستیابی به برخی ارزهای دیجیتال اضافی بهترین راه برای شروع در دنیای ارزهای دیجیتال است. با این اوصاف، مهم است که قبل از ورود به این سرمایه گذاری، از خطرات احتمالی مرتبط با سرمایه گذاری در بیت کوین و هر ارز دیجیتال دیگری آگاه باشید. با استفاده از این روش ها و رعایت احتیاط در طول مسیر، کسب بیت کوین رایگان می تواند یک تجربه هیجان انگیز و با ارزش باشد!

منبع: اوکی اکسچنج

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: