پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

وام بدون ضامن یکی از انواع وام­ها است که به غیر از وام گیرنده شخص دیگری درگیر اخذ وام نخواهد شد. افراد بسیاری در جامعه روزانه برای دریافت وام اقدام می­کنند. با مراجعه به بانک و پرس و جو کردن درباره وام­های مختلف متوجه می­شوید که دریافت وام از بانک، شرایط خاصی داشته و دارای سلسله مراتبی است. بنابراین اگر قصد دارید از بانک وام دریافت کنید، باید از فرآیند پیچیده­ای بگذرید. مهم­ترین شرط دریافت وام معرفی ضامن به بانک است. به این صورت که شما باید فیش کسر از حقوق ضامن را به بانک ارائه دهید. اما اکثر مردم ضامن معتبر ندارند. به همین دلیل، از دریافت وام­های بانکی منصرف می­شوند.

راه دیگری که می­توانید در این شرایط اقتصادی وام دریافت کنید، وام بدون ضامن است. شما با مراجعه به موسسات تامین سرمایه می­توانید وام بدون ضامن دریافت کرده و مشکلات نقدینگی خود را برطرف کنید. وام بدون ضامن انواع مختلفی دارد. مهم­ترین آن­ها شامل وام بدون ضامن با سند ملکی و سند خودرو است. برخی شرکت ها آماده ارائه وام­ فوری و بدون ضامن  از جمله وام با سند ملکی و وام با سند خودرو در تهران و کرج به شما عزیزان است. در ادامه شما وام بدون ضامن را تعریف کرده و انواع آن را معرفی می­کنیم. سپس مزایای آن را بیان کرده و نکاتی که باید هنگام دریافت وام به آن توجه کنید را به شما می­گوییم.

تعریف وام بدون ضامن

همان­طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، برای دریافت وام از بانک به معرفی ضامن نیاز دارید. اما اگر ضامن معتبر نداشته باشید، می­توانید با مراجعه به شرکت­های تامین سرمایه وام بدون ضامن دریافت کنید. بدین ترتیب که با ارائه سند ملکی یا سند خودرو و گرو گذاشتن آن نزد موسسه می­توانید وام دریافت کنید. در واقع سندی که به موسسه ارائه می­دهید، به عنوان ضامن عمل می­کند. اگر به هر دلیلی شما نتوانستید اقساط وام خود را پرداخت کنید، موسسه ملک شما را به مزایده گذاشته و مبلغ وام را به همراه سود آن بر می­دارد. وام بدون ضامن جزو وام­های فوری هستند. در واقع، از نظر وام گیرنده وام بدون ضامن به وام­هایی گفته می­شود که به غیر از وام گیرنده شخص دیگری درگیر دریافت وام نباشد. یعنی شما تنها با ارائه سندتان به هلدینگ طنین سازه به صورت آنی مبلغ وامتان را دریافت خواهید کرد.

انواع وام بدون ضامن

وام بدون ضامن انواع مختلفی دارد. آن­ها عبارتند از:

  • وام بدون ضامن با سند ملکی
  • وام بدون ضامن با سند خودرو
  • وام بدون ضامن با سفته
  • وام بدون ضامن با طلا
  • وام بدون ضامن با سیم کارت همراه اول

در ادامه هر یک را به طور کامل شرح می­دهیم تا با آن­ها آشنا شوید.

2

وام با سند ملکی

برای دریافت وام بدون ضامن می­توانید با ارائه سند ملکی، وام دریافت کنید. شما با ارائه سندی که شش دانگ آن کامل به نام شما است، می­توانید به ارزش 50 تا 70 درصد از مبلغ کل ملکتان وام دریافت کنید. سند شما نزد شرکت تامین سرمایه می­ماند تا اقساط وام را به­طور کامل پرداخت کنید. این وام دو مزیت دارد. اول اینکه دیگر نیازی به معرفی ضامن ندارید. دوم اینکه با ارائه سند ملکی، وام به صورت فوری پرداخت خواهد شد و دیگر شما درگیر کارهای اداری نخواهید شد.

وام بدون ضامن با سند خودرو

اگر خودرو دارید، می­توانید با گرو گذاشتن سند آن ، وام بدون ضامن دریافت کنید. زمانی که شما سند خودرو را ارائه می­دهید، در واقع سند مانند ضامن عمل می­کند بنابراین دیگر نیازی به معرفی ضامن نیست. سند نزد هلدینگ ها گرو می­ماند تا شما اقساط وام را به­طور کامل پرداخت کنید. نکته مثبتی که درباره این نوع وام وجود دارد این است که شما می­توانید از خودروی خود استفاده کنید. مبلغ این وام 500میلیون تومان است.

وام بدون ضامن با سفته

وام بدون ضامن با سفته یکی دیگر از انواع وا­م­های فوری پرطرفدار است. همان­طور که می­دانید، همه مردم دسترسی به چک ندارند یا شرایط داشتن دسته چک را ندارند. در این مواقع که نیاز فوری به وام دارند می­توانند به جای ارائه چک، از سفته استفاده کنند. بر عکس چک، سفته به راحتی قابل دسترس است. اما نکته­ای که باید در نظر داشته باشید این است که سفته را باید شخص سومی به عنوان ضامن امضا کند. در غیر اینصورت اعتبار ندارد. بنابراین برای دریافت وام فوری با سفته می­توانید به هلدینگ طنین سازه مراجعه کنید.

3

مزایای وام بدون ضامن

حال که با انواع وام بدون ضامن یک روزه آشنا شدید، در این بخش قصد داریم درباره مزایای آن با شما صحبت کنیم. مزایای وام بانکی بدون ضامن شامل موارد زیر است:

  • نیازی به معرفی ضامن نیست.
  • به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.
  • تعداد اقساط و مبلغ آن را وام گیرنده تعیین می­کند.
  • وام گیرنده درگیر کارهای اداری نخواهد شد.

نکات مهم هنگام دریافت وام بدون ضامن

هنگامی که تصمیم گرفتید وام بدون ضامن دریافت کنید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. در ادامه قصد داریم آن نکات را بیان کنیم.

  • هدفتان از وام گرفتن را مشخص کنید.
  • شرایط دریافت وام را به دقت خوانده و بررسی کنید.
  • بررسی کنید که آیا توانایی پرداخت اقساط را دارید یا خیر.
  • قرارداد وام را به دقت بخوانید.

سخن آخر

این مقاله درباره وام بدون ضامن بود، در ابتدا آن را تعریف کردیم. سپس شما را با انواع آن آشنا کرده و هر یک را به طور مختصر توضیح دادیم تا با آن­ها آشنا شوید. سپس مزایای وام بانکی بدون ضامن را بازگو کردیم. نکاتی را گفتیم تا هنگام دریافت وام به آن­ها توجه کنید. نکته بسیار مهمی که در رابطه با اخذ وام باید دقت کنید این است که شرایط وام مورد نظرتان را به دقت مطالعه کرده و بررسی کنید.

حال اگر تصمیم به دریافت وام گرفتید، هر یک از این وام­ها را می­توانید انتخاب کنید. این کاملا به شرایط شما بستگی دارد. باید با انواع وام آشنا شده و هر یک را به دقت بررسی کنید. چنانچه قصد دارید درباره انواع وام بدون ضامن بیشتر بدانید می­توانید با هلدینگ طنین سازه تماس بگیرید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. علاوه بر این برای دریافت وام فوری در تهران و کرج می­توانید از طریق این هلدینگ اقدام کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: