پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

مشهد دومین شهر بزرگ ایران است و یکی از مهمترین قطب های گردشگری کشور محسوب می شود و سالانه تعداد زیادی مسافر از داخل و خارج از ایران به این شهر سفر می کنند. هتل ها محبوب ترین نوع از اقامتگاه ها در این شهر هستند و اکثر مسافران ترجیح می دهند که در زمان حضورشان در این شهر، در یک هتل شیک و تمیز اقامت داشته باشند. مسافران با اهداف مختلفی به شهر مشهد سفر می کنند که مهمترین آنها زیارت حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) است و به همین دلیل اکثر مسافران تمایل دارند که هتلشان به حرم نزدیک باشد. اگر قصد دارید که به مشهد سفر کنید اما نمی توانید یک هتل مناسب برای خودتان پیدا کنید، در ادامه 6 هتل شیک و مناسب برای اقامت در مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل رز درویشی

هتل رز درویشی یکی از لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد است که محبوبیت زیادی در بین مسافران دارد و با اینکه تازه تاسیس شده توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند. هتل رز درویشی در سال 1399 در ابتدای خیابان امام رضا افتتاح شد و دارای 22 طبقه  و بیش از 100 واحد اقامتی است که با امکانات رفاهی مطلوب و دیزاین شیک برای اقامت مسافران تدارک دیده شده اند.

هتل رز درویشی مشهد از امکاناتی نظیر کافی شاپ و چایخانه سنتی، رستوران، لاندری، کافی نت، صندوق امانات در اتاق، اینترنت پرسرعت و تاکسی سرویس برخوردار می باشد و مسافران می توانند با اقامت در این هتل اقامتی خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

فاصله تا حرم: 3 دقیقه

هتل فدک الزهرا

هتل فدک الزهرا یکی دیگر از هتل های نوساز 3 ستاره در مشهد است که توانسته با ارائه امکانات خوب و ایجاد محیطی تمیز و شیک نظر مسافران را به خودش جلب کند. این هتل در سال 1399 فعالیت خودش را آغاز کرد و تا به امروز از تعداد زیادی مسافر و گردشگر پذیرایی کرده و توانسته رضایت آنها را به دست بیاورد. هتل فدک الزهرا در 7 طبقه ساخته شده و حدودا 95 اتاق و سوئیت شیک دارد که برای اسکان مسافران آماده شده اند.

از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل فدک الزهرا مشهد می توانید به سایت هتل یابان مراجعه کنید.

آدرس هتل: مشهد، نواب صفوی ۹، عسگری ۹، کوچه رکابی ۱

فاصله تا حرم: 6 دقیقه

هتل دیپلمات

هتل دیپلمات مشهد از دیگر هتل های 3 ستاره پیشنهادی برای داشتن اقامتی به یادماندنی در مشهد است. هتل دیپلمات در سال 1391 با 6 طبقه و 60 واحد اقامتی تاسیس شد و فعالیت خودش را در زمینه خدمت رسانی به مسافران و زائران امام رضا (ع) آغاز کرد. این هتل طراحی داخلی زیبایی دارد و اتاق های آن به طور منظم نظافت می شوند و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند می توانند خاطره ای لذت بخش از اقامت در مشهد را برای شما به ارمغان بیاورند.

امکانات موجود در هتل دیپلمات شامل مواردی همچون استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران و مینی بار هستند.

آدرس هتل: مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، نبش شهید کامیاب ۳۲

فاصله تا حرم: 10 دقیقه

هتل میامی

هتل میامی یکی از زیباترین هتل های 3 ستاره در مشهد است که در سال 1392 در نزدیکی حرم امام رضا افتتاح شد. هتل میامی مشهد در 5 طبقه ساخته شده و از محیطی بسیار زیبا و شیک برخوردار است و اقامت در آن می تواند تجربه متفاوت و لذت بخشی را به شما هدیه کند. از مزیت های این هتل می توان به نزدیکی به حرم خطوط BRT، امکانات عالی و فضای دلنشین آن اشاره کرد.

برخی از امکانات فراهم شده توسط این هتل شامل کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاهی، جکوزی، لاندری، پارکینگ، تاکسی سرویس و پارکینگ می باشد.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵

فاصله تا حرم: 6 دقیقه

هتل هاترا

هتل هاترا مشهد یکی از هتل های سه ستاره باکیفیتی است که توسط مسافران بسیاری پیشنهاد شده؛ این هتل در سال 1392 تاسیس شده و تا امروز میزبانی مسافران بسیاری را بر عهده داشته است. هتل هاترا از محیط تمیز و امکاناتی درخور یک هتل 3 ستاره بهره مند است و با توجه به نظرات مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند می تواند گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد باشد.

امکاناتی همچون اتاق چمدان، اینترنت رایگان، پارکینگ، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ، صندوق امانات، لاندری و نمازخانه در این هتل وجود دارند و مسافران می توانند از آنها استفاده کنند.

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، دانش غربی ۲/۱، نبش سرشور ۳۷

فاصله تا حرم: 14 دقیقه

هتل سهند یک

هتل سهند یک مشهد یکی از هتل های لوکس نزدیک به حرم است که در سال1392 در 7 طبقه و با 60 واحد اقامتی افتتاح شد و به عرصه هتل داری وارد شد. این هتل اتاق های شیک و تمیزی دارد که به امکانات رفاهی مطلوبی مجهز شده اند و می توانند رضایت شما را جلب کنند. نزدیک بودن به حرم، برخورداری از امکانات مناسب، محیط شیک و رفتار محترمانه پرسنل از نقاط قوت این هتل هستند.

صرافی، لاندری، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، خدمات تور، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، پارک کودک، صندوق امانات و ترانسفر فرودگاهی برخی از امکانات این هتل هستند.

 آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

فاصله تا حرم: 5 دقیقه

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: