پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

منظور از لوازم خانگی دست دوم مثل تلویزیون، یخچال، لوستر، فرش، مبل و غیره در استان اردبیل می باشد. زمانی که شما در حال گشت و گذار در بین اگهی های شهر اردبیل در موضوع بالا هستید احتمالا از یک ویژگی دیگر این مدل سیستم ها آگاه نیستید. ویژگی که می توانید با استفاده از این قابلیت به یک تجارت پر سود هم فکر کنید.

لوازم خانگی را از طریق سرویس جدیده جستجوی هوشمند در دیوار اردبیل به قیمت خیلی ارزان خریداری کنید.

 

 

در دیوار چگونه ارزان تر بخریم؟

برای اینکه خرید موفقی داشته باشید و از بین اجناس بهترین آن را انتخاب کنید باید ب این شکل عمل کنید. ابتدا اپلیکیشن استاد وُرک را از سایت استادوُرک یا کافه بازار دانلود و نصب کنید. این برنامه مخصوص اردبیل هست و در دیگر شهرها با نام دیگری فعالیت می کند.

پس از نصب برنامه روی گوشی موبایل بین آگهی های این برنامه کالا را شکار می کنید. ( البته باید برایتان فعال شده باشد و کاملا هم رایگان هست ).

7

منظور از شکار کالا چیست ؟

درواقع شما به این صورت عمل می کنید که تعدادی کالا را در نظر میگیرید. مثلا فرش 6 متری. پس از این روی تمام آگهی های فرش 6 متری متمرکز میشید و روی قیمت های آنها یک قفل قرار میدهید. هر زمان صاحب آگهی، پس از ویرایش آگهی، قیمت را پایینتر آورد، اتوماتیک شما باخبر میشوید. فورا اقدام به خرید می کنید. علت اینکه فورا خرید می کنید این هست که قیمت خیلی پایینی در نظر داشتید و پیشنهاد ثبت کرده بودید.

خرید ارزان و فروش در دیوار اردبیل

بعد از خرید موفق ، نوبت به فروش موفق در دیوار اردبیل میرسد. کافی هست کالای که به قیمت خیلی خوب خرید کرده بودید را در دیوار اردبیل یا استادوُرک یا شیپور و... درج آگهی کنید. اینبار سودی هم در نظر بگیرید. کار تمام هست، شما این چرخه را تکرار کنید و سعی کنید روی یک مدل کالا متمرکز باشید تا تسلط کافی به قیمت ها و نحوه ی فروش آن داشته باشید.

بهترین لوازم خانگی در دیوار

یکی از بهترین لوازم خانگی برای خرید و فروش از نظر حجم معاملات، مبل و کالای چوبی هست. اگر فضای برای نگهداری مبل ندارید بهتر هست به گزینه ی دیگری فکر کنید. پس از مبل های دست دوم در اردبیل، فرش دست دوم همه گیرتر هست.

در بین مبل ها مبل راحتی از سلطنتی خواهان بیشتری دارد پس روی مبل های راحتی بیشتر کار کنید.

فقط لوازم خانگی یا بهتر از این هم هست ؟

خارج از اینکه قدرت خرید در لوازم خانگی برای اهالی اردبیل همه گیر تر است، استفاده در سایر دسته بندی هم ممکن است. مثلا اگر در موضوع خودرو دیوار بخواهید کار کنید یکی از پرسودترین ها در بین تمام معاملات هست.

8

لوازم خانگی اردبیل درostad.work

استاد ورک به ادرس اینترنتی www.ostad.work  در استان اردبیل  مثل سایت دیوار اردبیل با قابلیت های فوق العاده در حال فعالیت هست. این قابلیت ها تماما از ایده های جدید و مناسب استان تشکیل یافته.

برای مثال قابلیت شکار آگهی یا قابلیت تبادل در بین آگهی دهنده ها و همچنین وجود گروه های تلگرامی و .. به منظور پخش حداکثری آگهی.

دیوار در اردبیل

استان اردبیل با دارا بودن ۱۲ شهرستان، ۲۵ بخش، ۲۱ شهر و ۶۶ دهستان جزو کلان شهر های غیررسمی ایران می باشد.جمعیت شهر اردبیل به تنهایی حدودا 600.000 نفر می باشد که پس از اردبیل، پارس آباد با 93.000 نفر رتبه دوم دارد.

دیوار در اردبیل از سالهای گذشته محبوبیت ویژه ای داشته و داردو اهالی اردبیل برای هر کاری تقریبا از دیوار استفاده می کنند.

در اردبیل مردم حامی هرایده و فعالیت جدید استانی در خصوص پلتفرم ها هستند. در واقع مردم اردبیل با مهربانی از یک پروژه ی که تازه شروع به کار کرده حمایت می کنند و این موضوع در استاد ورک کاملا مشهودبوده.

علت حمایت کردن آن ، درک کامل شرایط و محدودیت های استانی برای یک استارتاپ هست.

دیوار پارس آباد و مشگین شهر و خلخال و نمین

همشهری ها و هم استانی های اردبیل تفاوتی ندارد که ساکن پارس آباد باشید یا مشگین شهر، می توانید از این قابلیت رایگان استفاده کنید. دیوار پارس آباد مملو از آگهی هست. البته مشگین شهر و خلخال هم آگهی های زیادی در دیوار و شیپور قرار داده اند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: