پایگاه خبری خانه فوتبال:

کادو روز پدر یکی از زیباترین هدایایی است که ما به دیگران می‌دهیم، چرا که این هدیه را قرار است به شخصی تقدیم کنیم که تمام زندگی خود را وقف آسایش ما کرده است. با نزدیک شدن روز پدر که در تقویم ایرانی مطابق با ولادت حضرت علی (ع) است، دغدغه خرید مناسب‌ترین هدیه بیشتر می‌شود. به دلیل تنوع هدیه‌ها و خاص بودن سلیقه آقایان انتخاب هدیه کار آسانی نیست اگر ایده خوبی در ذهن نداشته باشیم. مهم‌ترین نکته این است که هدیه براساس سلیقه و روحیات مرد مخاطب انتخاب شود اما برخی کادوها نیز به روحیات بستگی ندارد و احتمالا هر شخصی آن را می‌پسندد. در ادامه به معرفی ۱۵ پیشنهاد طلایی پرداخته‌ایم که در میان آن‌ها قطعا هدیه مناسبی برای پدر یا همسر شما وجود دارد.

ایده های کادو روز پدر:

کیف پول چرمی

اگر یک هدیه باشد که آقایان در تمام عمر خود از آن استفاده کنند، کیف پول است. کیف پول چرمی ماندگاری بالایی دارد و یکی از هدیه‌هایی است که تا سال‌ها برای مخاطب شما کاربردی خواهد بود. در مورد انتخاب رنگ و مدل کیف پول باید به سلیقه مرد مقابل خود توجه داشته باشید. مشکی رنگی است که مورد پسند بیشتر آقایان واقع می‌شود اما در طیف‌های قهوه‌ای نیز می‌توانید متناسب با سلیقه مخاطب خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

زیور آلات خاص

اگر برای خرید کادو روز مرد به دنبال یک هدیه جذاب هستید که تاریخ انقضا نداشته باشد، به سراغ زیورآلات بروید. استفاده از زیورآلات در میان آقایان بسیار محبوب است. در انتخاب این مورد کاملا باید به سلیقه فرد توجه داشت. انگشترهای فیروزه یا عقیق با رکاب نقره انتخاب مناسبی برای کسی است که از انواع انگشترها استقبال می‌کند.

پلاک‌های خاص، دسبتندهای چرمی، گردنبدهای چوبی و انواع زیورآلات نقره از اقلامی هستند که می‌توانند به عنوان کادو روز مرد جذاب باشند. البته توجه داشته باشید که برخی آقایان به زیورآلات علاقه‌ای ندارند،‌ پس به جای اصرار به خرید زیورآلات برای آن‌ها گزینه‌های دیگری را مورد بررسی قرار دهید.

دکمه سردست و بج سینه

در سال‌های اخیر استایل کاملا تغییر کرده و برعکس گذشته کت‌ها بلند و آستین‌ها کاملا ساده طراحی می‌شوند. از این رو اتصال یک دکمه سردست به سرآستین یا بج به یقه کت می‌تواند بسیار زیبا و تاثیرگذار باشد. امروزه دکمه سردست‌ها تنوع بی‌نظیری دارند. اگر دوست دارید که هدیه روز مرد شما خاص‌تر باشد،‌ می‌توانید یک دکمه با طرح زیورآلات طلا را سفارش دهید. مدل‌های نقره نیز انتخاب بدی نیستند. البته در این مورد به بودجه خود توجه کنید و مدلی که در نظر آقا شیک‌تر است را خریداری کنید.

هدیه روز پدر

خودکار دست ساز

اگر برای هدیه روز پدر به دنبال یک کادو خاص و لاکچری هستید، به شما خودکار دست ساز از جنس چوب را پیشنهاد می‌دهیم. بدنه این خودکارها از چوب حکاکی ساخته شده و جوهر آن قابل تعویض است. شما می‌توانید حکاکی چوب را باتوجه به سلیقه خود تعیین کنید. مثلا می‌توانید خودکاری همچون پر سفارش دهید یا درخواست دهید که بدنه خودکار تنها با شعری زیبا تزیین شود. خودکارهای ورق طلا نیز گزینه دیگری هستند که می‌توانید باتوجه به جایگاه اجتماعی شخص مقابل آن را انتخاب کنید.

لوازم اداری رومیزی

خرید کادو روز مرد باید از اقلامی باشد که برای او در لحظه کاربردی به نظر برسد. مثلا اگر همسر شما کارمند است می‌توانید برای او یک استند نگهدارنده موبایل یا سرویس ست اداری چوبی سفارش دهید. به این ترتیب یک تیر به دو نشان زده‌اید، هم برای او یک هدیه نظم دهنده میز اداری خریده‌اید و هم روز مرد را به او تبریک گفته‌اید. البته باید در این مورد به نظم شخصی افراد نیز دقت کرد. اگرچه تمامی افراد نظم را دوست دارند اما گاهی برخی در نظم دادن وسایل خود تنبل هستند. بنابراین لوازم اداری برای آن‌ها چندان کاربردی نخواهد بود.

فندک و جاسیگاری حکاکی شده

بیشتر افرادی که سیگار می‌کشند، سیگار کشیدن را برای خود یک استایل می‌دانند به همین دلیل به لوازم جانبی آن اهمیت زیادی می‌دهند مثلا همیشه از فندک‌های بنزینی استفاده می‌کنند یا فندکی از برندی خاص می‌خرند. امروزه فروشگاه‌های زیادی فندک به فروش می‌رسانند اما در فروشگاه کادو و هدیه گیفت آس نوعی جاسیگاری و فندکی چوبی وجود دارد که به خواست مشتری طراحی و اجرا می‌شود. اگر پارتنر شما به شعر علاقه دارد،‌ می‌توانید شعر محبوب او را روی بدنه چاپ کنید یا اگر به فکر تهیه یک هدیه خاص‌تر هستید،‌ چهره او را روی چوب فندک حک کنید.

سفارش کادو اختصاصی

اگر بخواهیم روراست باشیم، گاهی آقایان در ابراز عشق قوی‌تر عمل می‌کنند پس بد نیست در روز مرد شما هم سلیقه خود را نشان دهید و به گونه‌ دیگری ابراز عشق کنید. در گیفت آس چند هدیه سفارشی بسیار جذاب وجود دارد که دل شما را خواهد برد. آهنگ عاشقانه یکی از این موارد است که شما سفارش می‌دهید؛ خوانندگان آهنگی را با اسم و مشخصات پارتنر شما بخوانند. بعید می‌دانم کسی از شنیدن یک آهنگ اختصاصی با نام خودش شگفت‌زده نشود.

کاریکاتور چهره

بیشتر آقایان از کادوهای متفاوت و طنز استقبال می‌کنند به همین دلیل کاریکاتور چهره، بهترین کادو روز پدر شناخته می‌شود. کاریکاتورها در انواع رنگی، دیجیتال و سیاه سفید کشیده می‌شوند. اگر این کادو به نظر شما جذاب می‌رسد باز هم پیشنهاد ما خرید از گیفت آس است چراکه هنزمندان خلاق این مجموعه کاریکاتور چهره را با بهترین کیفیت طراحی می‌کنند.

ساسبند مردانه

بیشتر آقایان از هدیه گرفتن کادوهایی مرتبط با استایل خوشحال می شوند. اگر همسر یا پدر شما فرد خوش پوشی است که از استایل‌های متنوع استقبال می‌کند، می‌توانید برای او یک ساسبند خریداری کنید. ساسبندها طرح‌ها و مدل‌های متنوعی دارند اما اگر فکر می‌کنید از این ایده زیاد استقبال نخواهد شد، ریسک نکنید و یک کمربند چرمی برای پارتنر خود سفارش دهید.

تخته نرد یا انواع بازی و سرگرمی

آقایان در هر سنی به بازی کردن علاقه‌مندند. در کودکی شاید به بازی با دوچرخه علاقه داشته باشند اما در بزرگسالی شاید کمتر مردی باشد که از بازی با psf‌ یا بازی‌های دونفره مانند تخته لذت نبرد. اگر روحیات او در مورد بازی را دقیق می‌شناسید، یک تخته نرد سفارش دهید اما چنانچه دقیق نمی‌دانید کدام بازی را انتخاب کنید، از گیفت آس یک بازی ۶ کاره را سفارش دهید. البته می‌توانید برای خرید هدیه سرگرمی به سراغ پازل‌ها نیز بروید.

کیف کمری چرمی

اگر پارتنر شما اهل سفر است می‌توانید به عنوان کادو روز مرد به او یک کیف کمری هدیه دهید. کیف کمری در سفرهای کمپی، طبیعت گردی و هر سفری که در آن گشت و گذار وجود دارد، کاربردی است. کیف‌های کمری ابعاد مختلفی دارند. نوع چرمی به دلیل مقاومت بالا لوکس‌تر خواهد بود. اگر می‌خواهید این کادو را عاشقانه‌تر کنید، می‌توانید یک نوشته روی آن بنویسید.

تابلو کاشی شده یا ورق طلا

هیچ چیز به اندازه یک تابلو برای خانه زیبا نیست. اگر در دوران نامزدی به سر می‌برید،‌ می‌توانید برای همسر خود یک تابلو انتخاب کنید که روی آن شعری عاشقانه درج شده است. امروزه از کاشی‌ها به عنوان تابلو به وفور استفاده می‌شود اما اگر دنبال یک کادو خاص‌تر هستید،‌ می‌توانید برای خرید تابلو ورق طلا به فروشگاه گیفت آس بروید.

قهوه و دمنوش

در سبک زندگی برخی افراد نوشیدن قهوه و دمنوش بخشی ضروری روز است. اگر پدر شما به نوشیدن قهوه یا دمنوش در شرایط مختلف علاقه مند است، با خرید قهوه یا دمنوش او را غافلگیر کنید. البته در مورد خرید کادو روز پدر باید به روحیات او توجه کرد چون برخی از افراد کلا به نوشیدن قهوه علاقه ندارند و همیشه چای را به قهوه ترجیح می‌دهند.

گلدان زیبا و سرسبز

گل و گلدان یکی از کادوهای جذابی است که جنسیت ندارد و هر فردی را می‌توان با آن غافلگیر کرد. اگر به دنبال خرید یک هدیه زیبا هستید تا طراوت و حس زندگی را به مخاطب شما هدیه دهد، هیچ چیز بهتر از گل و گلدان نیست. گلدان را می‌توانید باتوجه به میزان حوصله و وقت پدر یا همسر خود انتخاب کنید.

قاب گوشی موبایل

در چند سال اخیر تکنولوژی با سرعت خیره کننده‌ای پیشرفت کرده تا جایی که سرعت تولید گوشی‌ها به قدری بالا بوده که گاهی از شناخت برخی مدل‌ها جا می‌مانیم. از طرفی قیمت گوشی به همان اندازه بالا رفته و افراد را وادار می‌کند که از گوشی خود به خوبی نگهداری کنند. از این رو قاب گوشی می‌تواند هدیه‌ای مناسب به پارتنر شما باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: