پایگاه خبری خانه فوتبال:

اقامت در فرانسه یا یونان یکی از رویاهای دوست داشتنی اغلب ما ایرانی‌ها است. اما یک ایرانی برای مهاجرت و اقامت در یونان چه شرایطی باید داشته باشد؟ از کجا باید کار مهاجرت و اقامت خود به فرانسه را آغاز کرد؟ جواب کوتاه برای این دو سوال مراجعه به گروه‌های مهاجرتی است. اما با توجه به افزایش چشمگیر تعداد گروه‌های مهاجرتی، مراجعه به هر موسسه مهاجرتی کار درستی است؟ بهتر است قبل از مراجعه به گروه‌های مهاجرتی شناخت کافی در مورد گروه موسساتی خود داشته باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد خدمات النورا، مخصوصا اقامت تمکن مالی یونان و فرانسه صحبت کنیم.

https://elenoora.com/stay-in-france/

خدمات النورا

گروه مهاجرتی النورا رتبه یک در میان شرکت‌های مهاجرتی ایران را دارد. چرا که خدمات النورا از ابتدای پر کردن فرم مشاوره، تماس، مشاوره، پرسش و پاسخ یا جلسه مشاوره غیر حضوری همه رایگان هستند. متقاضی اقامت یونان یا هر کدام از کشورهای اروپایی تا قبل از انعقاد قرارداد مهاجرت با گروه النورا موظف به پرداخت هیچ وجهی نیست.

https://elenoora.com/stay-in-greece/

اقامت تمکن مالی

اقامت تمکن مالی یونان و فرانسه

اقامت از طریق تمکن مالی بدین معنای توانایی شما برای زندگی در کشور مقصد است. به عبارت بهتر فرد مورد نظر برای زندگی در این کشور نیازی به خدمات دولت نداشته و از پس هزینه‌های خود بر می‌آید. گرچه در این حالت می‌توانید شرکت‌های تجاری به اسم افراد خارجی مورد اعتماد خود ثبت کرده، سرمایه گذاری و کسب درآمد کنید. در اقامت تمکن مالی نیازی به انتقال سرمایه به کشور مقصد نیست. بلکه شما باید با ارائه مدارک ثابت کنید که منابع درآمدزایی خود را دارید تا بتوانید در کشور مقصد یک زندگی ایده آل داشته باشید.

اقامت تمکن مالی را می‌توان برای بسیاری از کشورهای اروپایی گرفت. اما معمولا پر مخاطب‌ترین کشورها برای اقامت تمکن مالی، کشورهای یونان و فرانسه هستند.

هزینه و مدارک لازم برای اقامت مالی هر کشور با کشورهای دیگر کاملاً متفاوت است. البته این به معناست نیست که اقامت تمکن مالی می‌تواند در کشوری کاری ساده و پیش پا افتاده‌ای باشد. به دلیل حساس بودن کار، اقامت تمکن مالی معمولاً توسط شرکت‌های مهاجرتی پس از انجام مشاوره (که در گروه مهاجرتی النورا رایگان است) انجام می‌شود.

اقامت تمکن مالی فرانسه

اقامت فرانسه برای ما ایرانی‌ها مهم است؛ چرا که از نظر قدمت فرهنگ این کشور شباهت زیادی به فرهنگ ایرانی دارد. همچنین مردمان این کشور زندگی را سخت نمی‌گیرند. ساعت کاری در هفته به ۳۵ ساعت محدود است و همین امر وقت آزاد مناسبی را برای گردش و تفریح برای مردم بومی و ساکنین مهاجر فراهم می‌کند.

https://elenoora.com/france-financial-ability/

اگر بیش از ۳۰ سال سن دارید، یک بار ویزای فرانسه یا دو سه بار ویزای کشورهای عضو شینگن را گرفته‌اید، برای اقامت تمکن فرانسه نیمه راه را طی کرده‌اید.

در ادامه مسیر، اگر توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی در فرانسه را دارید کافی است با مدارک مورد نیاز را فراهم کرده و کار را به گروه النورا بسپارید تا شما را از خدمات النورا بهره‌مند کنند.

مدارکی که برای این کار نیاز دارید، مدارک شناسایی، گواهی عدم سوء پیشینه، سندهای ملکی و سندهای مربوط به سپرده‌های بانکی هستند. اگر برای اقامت تمکن مالی فرانسه کمی صبر داشته باشید. گروه النورا پس از ترجمه و ارسال مدارک، مدرک نهایی مبنی بر اقامت فرانسه شما یا ویزای تمکن مالی فرانسه صادر شده و به دست شما می‌رسد.

مزایای اقامت تمکن مالی فرانسه

عدم نیاز به ریسک بر روی سرمایه و عدم نیاز به انتقال به کشور فرانسه دو مزیت مهم اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی هستند.

گذشته از این، مزایای دیگری نیز وجود دارد که در صورت دریافت تمکن مالی فرانسه از آنها بهره مند خواهید شد.

مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

  • امکان بهره مندی از حقوق شهروندی فرانسه
  • امکان اقامت دائم بعد از چند سال
  • امکان افتتاح حساب بانکی در فرانسه
  • امکان خرید چند ملک در فرانسه و دریافت اجاره از مستاجران
  • امکان دریافت ویزای شینگن فرانسه و سفر به کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به ویزا
  • امکان به همراه بردن خانواده و دریافت اقامت برای آنان
  • امکان دریافت گواهینامه فرانسوی و حق رانندگی
  • امکان دریافت وام
  • امکان مهاجرت به فرانسه بدون نیاز به مدرک زبان
  • امنیت بالای سرمایه‌گذاری در فرانسه و وجود استانداردها در این خصوص
  • ریسک بسیار پایین سرمایه‌گذاری در فرانسه

اقامت تمکن مالی یونان

یونان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شبیه به ایران دارد. به همین دلیل، ایرانیانی که به اقتصاد ایران آشنایی دارند یا جغرافیای ایران را دوست دارند، اما در عین حال به دنبال اقامت در خارج از کشور هستند اقامت یونان از بهترین گزینه‌های روی میز است.

https://elenoora.com/greece-investment/

اقامت تمکن مالی یونان همانند اقامت تمکن مالی فرانسه از خدمات النورا است. در این نوع اقامت همانند اقامت فرانسه متقاضی با ارائه مدارکی نشان می‌دهد که نیازی به کار کردن در یونان نداشته و می‌توان از پس مخارج یک زندگی ایده آل برآید.

برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان ابتدا باید خدمات النورا را درخواست کنیم. برای این کار به سایت النورا مراجعه کرده و فرم مشاوره را تکمیل می‌کنیم. پس از پر کردن فرم مشاوره و دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی (به صورت رایگان) مدارک را به گروه النورا تحویل می‌دهیم. سپس گروه النورا پس از ترجمه روند اداری دریافت ویزای نوع D یا همان اقامت تمکن مالی، تا آخرین لحظه خروج از ایران در کنار ما خواهد بود. در کشور مقصد (در برخی کشورها) نیز یکی از همکاران گروه النورا برای انجام ادامه خدمات النورا خود را به ما معرفی می‌کند. گرچه در صورتی که سوالی داشته باشیم گروه النورا (به جز فرد معرف) پاسخگو خواهد بود.

پس از طی کردن مراحل اداری در یونان، کارت مهاجرت دوساله دریافت می‌کنیم. پس از دو سال باید با تمام مدارک موجود، مجدداً به اداره اقامت یونان مراجعه کرده و اقامت یونان خود را تمدید کنیم.

مزایای اقامت تمکن مالی یونان

اقامت یونان نیز همانند اقامت تمکن مالی فرانسه و تمام کشورهای شینگن است. از جمله مهمترین مزایای این نوع اقامت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به مدرک زبان نیست.
  • نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست.
  • همزمان افراد خانواده فرد مهاجر می‌توانند اقامت بگیرند.
  • فرزندان خانواده‌ای که اقامت تمکن مالی یونان گرفته‌اند می‌توانند به صورت رایگان در مدارس دولتی تحصیل کنند.
  • با اقامت تمکن مالی یونان نیازی به ویزا برای حضور در کشورهای حوزه شینگن وجود ندارد.
  • افراد خانواده مهاجر می‌توانند از بیمه‌های درمانی و پزشکی یونان استفاده کنند.
  • در یونان هزینه زندگی نسبت به سایر کشورهای حوزه شینگن پایین تر است.

کلام آخر

راه‌های مختلفی برای اقامت کشورهای اروپایی مخصوصا فرانسه و یونان وجود دارد. اقامت تمکن مالی یکی از پرطرفدارترین این راه‌هاست. از میان روش‌های مختلف می‌توان به خرید ملک، تحصیل، ایجاد کسب و کار و… اشاره کرد. در این متن به طور بسیار خلاصه چند روش اقامت مورد بررسی واقع شد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود اقامت تمکن مالی یونان و اقامت تمکن مالی فرانسه گروه مهاجرتی النورا را از دست ندهید. البته اگر سوال بیشتری دارید یا موضوع خاصی در فرآیند مهاجرت شما وجود دارد می‌توانید پر کردن فرم مشاوره خدمات النورا، به صورت رایگان قبل از انجام هر کاری روند مهاجرت خود را مورد بحث و بررسی قرار دهید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: