پایگاه خبری خانه فوتبال:

    اسپاتیفای یکی از سرویس های محبوب پخش موسیقی است که با استفاده از آن می توان به میلیون ها آهنگ، پادکست و موزیک ویدئوهای هنرمندان سراسر جهان دسترسی پیدا کرد. این برنامه به دلیل دایرکتوری قوی که دارد جهانی شده است و شما را از هر پلتفرم و سرویس پخش موسیقی بی نیاز می کند. استفاده از اسپاتیفای ساده است و با استفاده از یک ایمیل و ایجاد حساب کاربری، به مجموعه بی انتهایی از موسیقی ها دسترسی پیدا می کنید. برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای باید یکی از سایت های گیفت فا، اکسل، لایسنس مارکت و یا اکانتی شاپ را انتخاب کنید.

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؟

اسپاتیفای پریمیوم، نسخه پولی این سرویس است که امکانات بیشتری را برای دوست داران خود فراهم می کند. برای استفاده از نسخه غیررایگان باید هزینه پرداخت کرد اما اگر شما صرفا می خواهید از اسپاتیفای برای گوش دادن به چند موسیقی استفاده کنید و نمی خواهید امکانات بیشتری داشته باشید، همان نسخه رایگان جوابگوی نیاز شما خواهد بود. اسپاتیفای رایگان توسط سیستم های تبلیغاتی اسپانسر می شود اما در نسخه پریمیوم به دلیل هزینه ای که پرداخت کرده اید، دیگر تبلیغات مزاحم را نخواهید داشت و از گوش دادن به موسیقی لذت خواهید برد.

انواع اکانت های اسپاتیفای

اسپاتیفای شامل سه نوع اکانت رایگان، پریمیوم و محدود است :

اسپاتیفای رایگان

در اسپاتیفای رایگان می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، از امکانات سرویس استفاده کنید. قابلیت هایی مانند پیدا کردن و شنیدن آهنگ های مختلف، کشف موسیقی های جدید، به اشتراک گذاشتن موزیک با دوستان و ساخت چند لیست پخش در اکانت رایگان اسپاتیفای در دسترس است اما به برخی قابلیت ها دسترسی وجود ندارد.

اسپاتیفای پرمیوم فمیلی

در این نوع اکانت شما به تمام امکانات اسپاتیفای پریمیوم دسترسی دارید و علاوه بر این می توانید اکانت 5 نفر دیگر از اعضای خانواده خود را پریمیوم کنید. ولی هیچگونه اطلاعاتی مثل اهنگ ها یا پلی لیست ها بین اعضای این پلن به اشتراک گذاشته نمی شود. شما به راحتی میتوانید با خرید اکانت اسپاتیفای فمیلی به امکانات آن دسترسی پیدا کنید.

اسپاتیفای پرمیوم شخصی

با این پلن مانند پلن فمیلی به تمام امکانات پرمیوم اسپاتیفای دسترسی دارید ولی دیگر امکان پرمیوم کردن اکانت کسی را نداریدو این پلن در واقع اصلی ترین پلن پریمیوم اسپاتیفای به شمار می رود و به آن پلن individual هم گفته می شود

اسپاتیفای پرمیوم دانش آموزی

این پلن مخصوص به دانش آموز ها و دانشجویان می باشد و نسب به پلن شخصی اسپاتیفای قیمت کمتری دارد ولی به این نکته توجه داشته باشید که برای فعالسازی آن نیاز به ارسال مدارک تحصیلی دارید و برای افراد عادی قابل فعالسازی نمی باشد.

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؛ معرفی ویژگی ها و آموزش خرید

ویژگی های اسپاتیفای پرمیوم

در این بخش به ویژگی های اسپاتیفای پریمیوم می پردازیم :

دانلود موزیک

با خرید اسپاتیفای پریمیوم می توانید ده هزار آهنگ را دانلود کرده و در تلفن همراه یا رایانه خود ذخیره کنید و در پنج دستگاه به آنها دسترسی داشته باشید. این ویژگی در سرویس رایگان ارائه نمی شود.

حذف تبلیغات

با اسپاتیفای پریمیوم می توانید بدون وقفه و بدون هیچ تبلیغاتی در ابتدا، وسط و انتهای موسیقی، به آهنگ گوش دهید.

پرش های نامحدود (Unlimited Skip)

در حساب رایگان اسپاتیفای می توانید آهنگ ها را رد کنید اما بیشتر از 5 بار در یک روز اجازه این کار داده نمی شود در حالی که در نسخه پریمیوم اینطور نیست و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی هر آهنگی که دوست ندارید را رد کنید.

قابلیت اتصال

اگر اشتراک پریمیوم سرویس اسپاتیفای را تهیه کنید، قابلیت Spotify Connect برای شما فعال می شود. با این گزینه می توانید اسپاتیفای را به هر دستگاه دارای Wi-Fi متصل کنید و از بلندگوهای تلویزیون، رایانه شخصی و سایر دستگاه های بی سیم، موسیقی را بشنوید. پس از اتصال هم امکان کنترل پخش موسیقی ها با تلفن وجود دارد.

دانلود موسیقی از Spotify Premium

با اسپاتیفای پریمیوم دانلود آهنگ ها و پخش به صورت آفلاین امکان پذیر است البته بعد از دانلود یک آلبوم و لغو اشتراک در آینده، دیگر امکان دسترسی به آن آهنگ ها وجود ندارد. همچنین ذخیره آهنگ ها در سی دی یا فلش درایو امکان پذیر نیست.

انواع پیشنهادات اشتراک ماهانه اسپاتیفای پریمیوم

Spotify Premium Individual فقط برای موسیقی Spotify Premium Student دانش آموزانی که به موسیقی گوش می دهند Spotify Premium Duo برای افرادی که با هم به موسیقی گوش می دهند. Spotify Premium Family برای خانواده هایی که با هم موسیقی گوش می دهند که تمام این امکانات در سایت گیفت فا به ادرس Giftfa.com قابل خریداری هستند.

پیدا کردن حساب اسپاتیفای پریمیوم

برای بررسی جزئیات حساب اسپاتیفای پریمیوم به صفحه کاربری خود بروید و از منوی سمت چپ گزینه Account را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Your Plan شوید و با کلیک بر روی گزینه "View Details" بررسی کنید که آیا حساب شما پرداخت شده است یا خیر.

 

اسپاتیفای پریمیوم چیست ؛ معرفی ویژگی ها و آموزش خرید

قیمت اسپاتیفای پریمیوم

برخی عوامل در قیمت اسپاتیفای پریمیوم تاثیر می گذارند که این عوامل عبارتند از: نوع شارژ و فعال سازی اکانت نوع فعال سازی اسپاتیفای پریمیوم از طریق 4 پلن فرودی، دوگانه، خانواده و دانشجویی می تواند انجام بگیرد که هزینه اشتراک فردی و دو گانه بیشتر است. در پلن خانواده، 5 نفر به صورت همزمان می توانند از قابلیت های اکانت پریمیوم استفاده کنند اشتراک دانشجویی Student هم فقط مخصوص دانشجویان خارج از کشور است که با تخفیف 50% می باشد. مقرون به صرفه ترین پلن، اشتراک فمیلی یا خانواده است که هیچ تفاوتی با پلن فردی ندارد. در این پلن، هزینه اشتراک میان 5 نفر تقسیم می شود و هزینه ای که هر فرد پرداخت می کند، کمتر است. ریجن کشور اکانت اسپاتیفای قیمت اشتراک اسپاتیفای پریمیوم در سراسر جهان یکسان نیست و در هر کشور با قیمت های متفاوت عرضه می شود. سرویس هایی که در سطح بین المللی و برون مرزی فعالیت می کنند، برای افزایش مخاطب و قیمت گذاری منصفانه، هزینه اشتراک خودشان را به نسبت پارامتر هایی همچون درآمد مردم، ارزش ارز رایج کشور، جمعیت کاربران فعال و ... ارزیابی می کنند. در حال حاضر اسپاتیفای (Spotify) در کشورهای روسیه، آرژانتین، ترکیه، هندوستان، فیلیپین و … دارای کمترین هزینه اشتراک است اما در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، نروژ، سوئد، دانمارک و بیشترین قیمت را دارد.

تشخیص اسپاتیفای کرک شده

شما با چند روش می توانید متوجه کرکی بودن و غیرقانونی بودن اشتراک اسپاتیفای شوید. عدم همخوانی قیمت با ریجن و نوع فعال سازی اکانت می تواند یکی از نشانه های کرکی بودن سرویس باشد و اگر فروشگاهی با قیمت بسیار پایین اسپاتیفای پریمیوم ارائه می کند، باید بدانید که این اشتراک با دلار سرقتی یا اکانت کرک شده فمیلی فعال شده و اشتراک شما قطعا غیر قانونی خواهد بود. ارائه پلن و تعرفه پریمیوم سازی دائم یا مادام العمر اسپاتیفای یکی دیگر از روش هایی است که می توانید تشخیص دهید اکانت کرک شده می باشد.

خرید اسپاتیفای پریمیوم

خرید اسپاتیفای پریمیوم از سایت گیفت فا به نشانی  www.GiftFa.com بسیار ساده است و قیمت های مناسبی نیز در نظر گرفته شده است. کافیست پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کمترین زمان، اکانت اسپاتیفای پریمیوم دریافت کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: