پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تجهیزات پزشکی کاربرد دائم

این تجهیزات که غالبا گران قیمت نیستند، در دسته تجهیزات پزشکی تشخیصی قرار می گیرند و مدت زمان زیادی برای خانواده قابل استفاده می باشند، برخی از این تجهیزات عبارت اند از: تب سنج، دستگاه فشار سنج، گلوکومتر و پالس اکسیمتر.

تجهیزات پزشکی کاربرد موقت

این تجهیزات پزشکی فقط به صورت مقطعی قابل استفاده می باشند و پس از اینکه بیمار بهبود پیدا کرد، دیگر استفاده ای ندارند، اکسیژن ساز، ونتیلاتور، تخت بیمارستانی و ونتیلاتور برخی از این تجهیزات می باشند.

تجهیزات با کاربرد موقت معمولا گران قیمت هستند و اینکه تنها برای مدت زمان کوتاهی آن ها را خریداری کرد، از نظر اقتصادی به صرفه نمی باشند.

تجهیزات پزشکی که اجاره آن ها به صرفه تر از خرید آن ها می باشد مجموعا در سه دسته بندی ذیل قرار می گیرند.

تجهیزات پزشکی تنفسی

این تجهیزات پزشکی در خصوص بیمارانی به کار می روند که دستگاه تنفسی آن ها خود به تنهایی قادر به تامین اکسیژن مورد نیاز آن ها نمی باشد، ونتیلاتور، اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، سی پپ و بای پپ از این جمله تجهیزات می باشند.

تجهیزات اتاق ICU و CCU

این تجهیزات در بستری بیماران نیازمند به مراقبت های ویژه کاربرد دارد، همچون مانیتورینگ علائم حیاتی، الکتروکاردیوگراف، هولتر قلب و فشار خون

تجهیزات پزشکی هتلینگ

تجهیزات هتلینگ مجموعه تجهیزاتی هستند که در استقرار بیمار به کار می روند، انواع تخت بیمارستانی مکانیکی و برقی در انواع دو و سه شکن، تشک مواج و پایه سرم در این دسته بندی قرار می گیرند.

اجاره ونتیلاتور

این دستگاه که به آن دستگاه تنفس مصنوعی نیز گفته می شود، هوای قابل تنفس را به درون ریه ها وارد می کند و دی اکسید کربن را از آن خارج می کند و در زمانی از آن استفاده می شود که فرد دچار اختلال تنفسی دائم و یا موقت با شدت زیاد است.

ونتیلاتورها از نظر حمل و نقل در دو دسته ونتیلاتور ثابت (کاربرد در بخش مراقبت های ویژه و بیمارستان معمولی) و ونتیلاتور پرتابل یا قابل حمل (کاربرد در آمبولانس ها، مناطق صنعتی و بمیارستان های صحرایی) قرار می گیرند برای اجاره ونتیلاتور سپید گستر بهترین انتخاب است.

اجاره کپسول اکسیژن

از دیگر تجهیزات پزشکی کمک تنفسی کاربردی برای بیماران مبتلا به مشکلات قلبی ریوی، کپسول اکسیژن می باشد، این وسیله که دارای مخزنی برای جمع آوری اکسیژن مایع و گاز است، قابل استفاده در منازل و مراکز بهداشتی درمانی می باشد.

 

کپسول اکسیژن در ظرفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شود که انواع کم ظرفیت تر و کوچکتر آن(همانند کپسول اکسیژن قابل حمل) مناسب استفاده در منزل و رفت و آمدها می باشد و انواع با ظرفیت بالا همچون کپسول اکسیژن 40 لیتری مناسب استفاده در بیمارستان ها می باشند.

اجاره اکسیژن ساز

اکسیژن ساز دستگاهی است که با آغاز به کار، از طریق پمپ های خود هوای محیط را جذب می کند، آن را از بخش دارای کمپرسور عبور می دهد، اکسیژن را از نیتروژن و سایر گازهای موجود در هوا جدا می کند و اکسیژن غلیظ شده خالص را در اختیار ریه های بیمار قرار می دهد جهت اجاره اکسیژن ساز به سایت سپید گستر مراجعه کنید.

این دستگاه در درمان بسیاری از افراد که از بیماری های قلبی، ریوی و یا سایر بیماری های تنفسی رنج می برند، مناسب می باشد، دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentratot) استاندارد از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • نبولایزر
  • لیوان مرطوب کننده
  • فیلتر داخلی و خارجی
  • ماسک اکسیژن
  • سوند اکسیژن

اجاره دستگاه بای پپ و دستگاه سی پپ

دستگاه های سی پپ و بای پپ دستگاه هایی هستند کوچک و جمع و جور که به کمک افراد مبتلا به مشکلات تنفسی همچون آپنه خواب و وقفه های تنفسی خواب می آیند، این دستگاه ها هوای فشرده شده را با فشاری قابل تنظیم از طریق لوله هایی به ماسک مخصوص منتقل می کنند و انسداد و گرفتگی مسیرهای تنفسی را برطرف می کنند.

اجاره تخت بیمارستانی

از ضروری ترین تجهیزات که در دوران نقاهت بیمار، می تواند امور متفاوت را بسیار تسهیل بخشد،  تخت بیمارستانی می باشد که با هدف امنیت و کم کردن درد بیماران و راحتی پرستار بیمار از امکانات و ویژگی های خاص برخوردار می باشد، ضمنا با استفاده از تخت های بیمارستانی بدن بیمار در وضعیتی استاندارد قرار می گیرد.

در زمان اجاره تخت بیمارستانی به نکات زیر توجه کنید تا نیازهای بیمار شما به خوبی رفع شود:

  1. رویه تخت قابل ضد عفونی کردن باشد.
  2. جابجایی ریل ها آسان باشد و در عین حال ریل ها کاملا مستحکم باشند.
  3. تخت از نظر الکتریکی از امنیت کافی برخوردار باشد تا احتمال برق گرفتگی وجود نداشته باشد.
  4. قد و وزن بیمار با ابعاد تخت متناسب باشد.

اجاره تشک مواج

از مهمترین راه های جلوگیری از ابتلای به زخم بستر استفاده از تشک مواج می باشد که با برقراری جریان هوا در زیر بیمار و جابجایی فشار وزن بیمار در نقاط متفاوت بدن انجام می پذیرد.

مانیتورینگ علائم حیاتی

از مهمترین تجهیزاتی که در بخش مراقبت های ویژه و اتاق عمل از آن استفاده می شود، مانیتور علائم حیاتی می باشد، این دستگاه به صورت مداوم و مستمر، فاکتورها و علائم حیات را اندازه گیری می کند و آن را روی مانیتور، نمایش می دهد.

3

در مانیتور علائم حیاتی، پارامترهایی از جمله فشار خون تهاجمی، الکتروکاردیوگراف، ضربان قلب، نرخ تنفس، سطح اکسیژن خون، میزان گازهای تنفسی و برون ده قلبی اندازه گیری شده و به نمایش در می آیند، منتها ممکن است، برخی از این پارامترها در دستگاه وجود نداشته باشد که می توان آن ها را در صورت دلخواه به مانیتور افزود.

اجاره تجهیزات پزشکی از سپید گستر

سپید گستر مرکزی است که با سال ها سابقه به طور تخصصی به فروش و اجاره تجهیزات پزشکی باکیفیت با قیمتی مناسب می پردازد تا ضمن جلب رضایت مشتریان خود، از دشواری های بیماران تا جای ممکن بکاهد، جهت اجاره انواع تجهیزات پزشکی همچون ونتیلاتور، اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی، مانیتور علائم حیاتی، کپسول اکسیژن و... کافی است تا با شماره تلفن 02188928336 تماس بگیرید و از پشتیبانی و مشاوره رایگان کارشناسان این موسسه بهره ببرید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: