پایگاه خبری خانه فوتبال:

افراد هنگام مواجهه با یک مشکل حقوقی و پیش از هر اقدام حقوقی قضایی معمولا تمایل دارند، با شخصی متخصص گفتگو نموده و از قوانین حاکم بر قضیه اطلاع حاصل کنند. مشاوره حقوقی آنلاین فوری سبب می شود که فرد در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به موضوع دید روشنی پیدا کرده و تصمیم دقیق تری جهت اقدام قضایی بگیرد و حتی ممکن است متوجه شود که منفعت او در عدم طرح شکایت است و از طرح دعوا منصرف شود. طرح شکایت بدون اطلاعات تخصصی و صرفا با تکیه بر معلومات عمومی اقدامی پر ریسک و خطرناک است که ممکن است ضرر جبران ناپذیزی را متوجه شخص کند به نحوی که حتی با ورود وکیل در اثنای دعوا نیز نتوان اقدام خاصی کرد و کار از کار گذشته باشد.

 

مشاوره حقوقی آنلاین فوری یکی از خدمات نوین حقوقی است. این خدمت به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار مفید است و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد بود. جهت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین فوری می توانید با وکیل سایت تماس بگیرید. این وب سایت بسته به نوع مشکل, شما را به وکلای متخصص همان حوزه معرفی نموده و بهترین راهکار جهت رفع مشکل را به شما ارائه خواهد داد.

از چه کسی مشاوره حقوقی آنلاین فوری دریافت کنیم؟

مشاوره حقوقی آنلاین فوری و یا حضوری حتما باید با شخصی صورت پذیرد که به صورت عملی در حوزه مورد نظر شما فعالیت حقوقی قضایی داشته و علاوه بر مسائل تئوری حقوقی به صورت کاملا عملی در بطن قضیه قرار گرفته باشد و دید روشنی نسب به موضوع به شما بدهد چرا که مسائل تئوری علم حقوق و اختلاف نظرهای فی مابین اساتید در اکثر موارد در محاکم مورد توجه نیست و بعضا رویه های متفاوت با آنچه در دکترین حقوقی وجود دارد دیده می شود.

یک مشاوره حقوقی آنلاین با کیفیت چطور باید باشد؟

بخش عمده ای از خدمات امروز به صورت انلاین و تلفنی صورت می گیرد و این شکل از خدمات, کار را تا حدی زیادی آسان کرده. یک مشاوره حقوقی آنلاین فوری و با کیفیت باید شرایط ذیل را داشته باشد:

اولا) از طرف شخصی باشد که وکیل دادگستری بوده یا شخصی باشد که حداقل سوابق علمی و عملی روشنی داشته باشد. اینکه مشاور حقوقی وکیل دادگستری بوده و در زمینه ای خاص فعالیت کرده و ازتجربه کافی برخوردار باشد این نوید را به شما می دهد که مشاوره ای با کیفیت خواهید داشت و در پایان بحث به کلیه سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

ثانیا) تخصصی بودن مشاوره حقوقی یک از مهم ترین فاکتور های یک مشاوره حقوقی آنلاین فوری و با کیفیت است در واقع بهتر است شخص یا موسسه ای را پیدا کنید که در زمینه مورد نظر شما تخصص داشته باشد یا بتواند اشخاص متخصص را به شما معرفی کند. وکیل سایت تیمی از وکلای متخصص در زمینه های مختلف را گرد هم آورده و شما را از جست و جو برای وکیل متخصص بی نیاز می کند.

ثالثا) شرط دیگر یک مشاوره حقوقی آنلاین فوری و با کیفیت بررسی اسناد و مدارک است چرا که بدون بررسی اسناد و مدارک و صرفا ارائه مشاوره بر اساس گفته های مراجعه کننده امری غیر حرفه ای است و به هیچ عنوان راهگشا نخواهد بود. افراد معمولا ترجیح می دهند قضیه را طوری بیان کنند که نتیجه به نفع ایشان باشد واز این که مثلا وکیل را با خود همراه و هم عقیده کنند احساس رضایت دارند لکن این قضیه هنگام رسیدگی قضایی مشخص خواهد شد و چه بسا وکیل شما را در موقعیتی که از قبل دفاعی برای آن پیش بینی نکرده قرار دهد و در نتیجه رای به ضرر شما صادر شود. به همین دلیل شرط یک مشاروه حقوقی آنلاین فوری و حتی حضوری این است که حتما واقعیت امر به وکیل توضیح داده شود و کلیه مدارک بررسی شود و به هیچ عنوان مدارک را تفکیک نکرده و آنچه که به نفع یا ضرر شماست را حتما با وکیل در میان بگذارید و این نکته را مدنظر داشته باشید وکیل امین شماست و مرجع قضاوت هم نیست پس ضرری متوجه شما نخواهد بود. البته در اکثر مواقع هدف از مشاوره حقوقی آنلاین فوری صرفا طرح یک یا دو پرسش حقوقی است که در این صورت دیگر بحث بررسی مدارک منتفی خواهد بود و صرفا به پرسش مطروحه پاسخ داده می شود.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین فوری وکیل سایت

وکیل سایت وب سایتی حقوقی فعال در زمینه مشاوره حقوقی و خدمات وکالت است. ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین فوری محدود به منطقه خاصی از کشور نمی باشد و در هر کجای ایران که باشید می توانید با وکلا و مشاورین وکیل سایت تماس حاصل کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن از با کیفیت ترین خدمات مشاوره ای انلاین بهره مند شود. جهت برقراری ارتباط با وکیل سایت می توانید از چت انلاین موجود در وب سایت, چت در پیام رسان ها و یا تماس تلفتی استفاده نمایید.

تعرفه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین فوری و یا حضوری

بسته به میزان زمانی که برای ارائه مشاوره لازم است و زمان لازم جهت بررسی مدارک این مبلغ تعیین خواهد شد. بعضا افراد صرفا یک یا دو سوال دارند که در چنین حالتی مبلغی دریافت نمی شود لکن ارائه راه حل مشکلات برخی مراجعه کنندگان نیاز به بررسی دقیق مدارک و بعضا قبول وکالت و مراجعه به دادگاه و مطالعه پرونده دارد. در این حالت قطعا هزینه مشاوره به نسبت کاری که وکیل انجام خواهد داد متفاوت خواهد بود.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری خدمتی از وب سایت وکیل سایت است که این امکان را به شما می دهد تا در اسرع وقت با وکیل متخصص در زمینه طرح سوال یا مشکل خود ارتباط برقرار کرده و پس از بررسی لازم پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید و بدین طریق در خصوص طرح یا عدم طرح دعوای حقوقی یا کیفری تصمیمی اگاهانه بگیرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: