پایگاه خبری خانه فوتبال:

  

 

ساعت‌های اسپرت چه امکانات و ویژگی‌هایی دارند؟

اندازه ساعت‌های اسپرت از متوسط تا بزرگ متغیر و اغلب دارای صفحه‌ای بزرگ هستند. قاب این محصولات از استیل ضد زنگ می‌باشد بنابراین از مقاومت بالایی برخوردارند. بند ساعت متناسب با طراحی برند موردنظر، متفاوت است. ازاین‌رو شما می‌توانید محصولات اسپرت را با بندهای چرمی و یا فلزی در بازار مشاهده کنید. امکانات موجود در این نوع ساعت‌ها نیز وابسته به طراحی و مدلشان متفاوت خواهد بود. اما به‌طورکلی ساعت‌ها علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت های نور پس‌زمینه، تایمر معمولی، تایمر شمارش معکوس، کرنومتر، آلارم، دماسنج، فشارسنج، عمق سنج، کیلومتر شمار، گام شمار، قطب‌نما، GPS و سنجش ضربان قلب را دارند.

در ادامه به معرفی 10 مدل محبوب ساعت اسپرت مردانه و زنانه می‌پردازیم.

1.ساعت کاسیو اسپرت مردانه مدل GA-2000-1A2DR3

16

قبل از پرداختن به ویژگی‌های این ساعت بهتر است توضیح مختصری در مورد برند کاسیو دهیم. این کمپانی ژاپنی با امکانات و طراحی ویژه‌ای که در محصولات خود به وجود آورده، توانسته در لیست شرکت‌های مطرح و مشهور تولید ساعت اسپرت، جایگاه خوبی را کسب کند. یکی از محبوب‌ترین کالکش‌های کاسیو ساعت جی شاک است. مقاومت و میزان سختی بسیار بالا از ویژگی‌های بارز این محصول می‌باشد.

اگر شما حتی اطلاعات نسبی از این کالکشن داشته باشید، متوجه خواهید شده که قیمت ساعت جی شاک اصل نسبت به امکانات و فناوری‌های به‌کاررفته در آن بسیار مناسب است. تنها نکته‌ای که برای تهیه این مدل وجود دارد، تأکید و اهمیت خرید از نمایندگی ساعت جی شاک است؛ چرا که امروزه سودجویان، نوع تقلبی این ساعت را به مقدار زیادی در بازار پخش کرده‌اند.

اما در وصف ساعت GA 2000 باید بیان شود که از ساعت‌های عقربه‌ای جی شاک به‌حساب می‌آید که دارای بدنه‌ای از جنس رزین، قاب کربنیست و بندی از پلاستیک و رزین است. برخورداری از چراغ LED در صفحه ساعت، تایمر شمارش معکوس، آلارم و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 200 متری از دیگر امکانات این ساعت می‌باشد.

عمر باطری تعبیه‌شده در این ساعت 3 سال است و یک تقویم تمام‌خودکار تا سال 2099 برای آن در نظر گرفته شده است. فرمت ساعت هم در حالت 12 و 24ساعت قابل تنظیم است و به‌طورکلی زمان‌سنجی در حالت آنالوگ و دیجیتال با تلورانسی 15 ثانیه‌ای انجام می‌شود.

 

2.ساعت کاسیو اسپرت زنانه مدل BSA-B100MC-8ADR

کمپانی کاسیو در دهه 90 میلادی، ساعت‌هایی مشابه مدل ساعت جی شاک اصل را با نام BABY G طراحی کرد، تفاوتی که در این محصولات نسب به مدل جی شاک وجود دارد، طراحی ظریف‌تر آن است. درواقع این کالکشن با توجه به تبلیغات کاسیو، برای خانم‌های شیک‌پوش و جسور طراحی شد. قیمت مناسب، در کنار امکانات و کیفیت بالای این محصول باعث شد تا محبوبیت زیادی در بین بانوان به دست آورد. کارایی این ساعت در شمارش گام، تاریخ و وجود کورنوگراف است.

برخی از ویژگی‌های برجسته مدل بیبی جی عبارت‌اند از:

  • مقاومت بالا در برابر فشار آب و ضربه
  • شیشه‌هایی از جنس معدنی
  • بدنه و بند ساخته‌شده از رزین
  • دارای موتور کوارتز

داشتن ساعتی باکیفیت، با ظاهری زیبا برای هر بانویی ضروری است و با توجه به قیمت مطلوب این مدل، می‌تواند گزینه بسیار مناسب برای هدیه دادن باشد.

17

3. ساعت سوپردرای  اسپرت مردانه و زنانه مدل SYG303WR

این برند انگلیسی محصولات خود را بر مبنای سنت آمریکایی، استایل انگلیسی و گرافیک‌های ژاپنی تولید می‌کند. تنوع در رنگ و طراحی انواع ساعت‌های مچی سوپردرای باعث شده تا نوجوانان و جوانان زیادی در دنیا طرفدار آن باشند.

طراحی خاص و جذاب و همچنین استفاده از ترکیب رنگ قرمز و سفید باعث شده تا این ساعت جزو مدل‌هایی که امکان استفاده از آن ‌برای خانم‌ها و آقایان وجود دارد قرار بگیرد. این مدل دارای موتور کوارتز و شیشه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم است.

4.ساعت اسپرت سواچ مردانه و زنانه مدل SUOB149-1

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های ساعت‌سازی در سوئیس، سواچ است. طراحی ساده، راحت و سبک به همراه رنگ‌های زیبا از مشخصه‌های کلی محصولات این برند هستند. ترکیب رنگی سفید مشکی و زرد باعث ایجاد ظاهری منحصربه‌فرد در این مدل شده است. تکنولوژی موتور ساعت سواچ، کوارتز یا الکترونیکی است. جنس شیشه آن معدنی، بند سیلیکون و بدنه‌اش از پلاستیک مقاوم می‌باشند.

بر طبق ادعای کمپانی سواچ ساعت SUOB149 یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولاتی است که مورد استقبال خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف قرارگرفته است.

5.ساعت سواچ اسپرت زنانه مدل GR182

ساعت مچی مدل GR182 یکی دیگر از محصولات کمپانی سواچ محسوب می‌شود که با داشتن طراحی ساده و رنگ‌های شاد به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی در بین خانم‌ها به شمار می‌آید. بدنه این ساعت از استیل ساخته‌شده درحالی‌که از شیشه‌های معدنی و بندهای سیلیکونی در تولید آن استفاده‌ شده است.

6.ساعت اسپرت اسکمی زنانه مدل 16-88 کد 02

یکی از برندهای چینی که توانسته جایگاه بسیار خوبی در صنعت ساعت‌سازی پیدا کند، اسکمی است. این مدل ساعت از نوع دیجیتالی است که با رنگ صورتی خاصی که در بدنه و صفحه خود دارد، توانسته نظر بسیاری از بانوان را به خود جلب کند. بر روی صفحه گرد این محصول شما شاهد ترکیب ساعتی آنالوگ و دیجیتال خواهید بود.

قسمت‌هایی از ساعت توسط استیل آبکاری شده است؛ این امر در بالا رفتن مقاومت ساعت در برابر تغییر رنگ، تأثیر ویژه‌ای داشته است. همچنین جنس شیشه‌اش معدنی و بدنه آن رزین می‌باشد و در برابر ضربه تحمل زیادی دارد. نهایتاً هم در بند سیلیکونی آن، قفلی از نوع سگک ساده تعبیه ‌شده است که باز و بسته شدن بند را خیلی راحت می‌کند.

7.ساعت اسکمی اسپرت مردانه مدل 1260 کد BB-5

ساعت مچی عقربه‌ای اسکمی در مدل 1260 یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین محصولات در بین مدل‌های اسپرت است و در برابر آب، ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی دارد. اسکمی در ساخت این ساعت از آلومینیوم بهره برده و شیشه آن را از جنس مواد معدنی انتخاب کرده است. بر روی بند استیل و بسیار زیبای این ساعت از یک قفل کلیپسی با کارایی عالی دیده می‌شود.

8.ساعت اسپرت مردانه پوما مدل  P5061-1

پوما، این ابر شرکت آلمانی که به‌وسیله تولید و فروش محصولات ورزشی در سرتاسر جهان شناخته می‌شود، خط تولید جدیدی به محصولات خود اضافه کرده است. ساعت عقربه‌ای  P5061-1 یکی از مدل‌های جوان‌پسندی است که زمان را هم به‌صورت آنالوگ و هم دیجیتال نشان می‌دهد. بدنه و بند این ساعت از رزین و موتور آن از با کیفیت‌ترین مدل‌های ژاپنی است.

به‌طورکلی وقتی بحث محصولات اسپرت به میدان می‌آید کمپانی پوما ازجمله اولین گزینه‌هایی است که ذهن افراد با هر سلیقه‌ای به سمت آن می‌رود.

9.ساعت اسپرت مردانه سیتیزن مدل BM8475-00F

در برند سیتیزن تنوع ساعت‌های اسپرت بسیار زیاد است و به همین دلیل در تمام رنج سنی طرفدارهای خاص خود را دارد. این مدل دارای شیشه‌ای از یاقوت و بدنه‌ای از استیل ضد حساسیت می‌باشد که سیتیزن برای آن یک بند برزنتی در نظر گرفته است. تاریخ شمار، عقربه شمار شب‌تاب و نمایشگر روزهای هفته و ماه ازجمله امکانات این ساعت هستند.

18

10.ساعت اسپرت مردانه و زنانه کیو اند کیو مدل vq86j62y

برند کیو اند کیو، یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی سیتیزن می‌باشد و با توجه به هدف آنها که تولید ساعت‌هایی باکیفیت و قیمت مناسب است، می‌توانید مدل‌های برجسته این شرکت را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای تهیه نمایید. ترکیب رنگی بنفش تیره، آبی و نارنجی در این مدل باعث ایجاد ظاهری فانتزی و دوست‌داشتنی شده است. جنس شیشه این محصول از آکریلیک و بدنه و بند آن از رزین می‌باشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: