پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

.

 

مهاجرت به دبی امارات

اینکه بگوییم چه راهی آسانتر است، جوابی نیست که برای همه یکسان باشد، ممکن است برای شخصی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و پرداخت پول زیاد بسیار آسان باشد ولی برای دیگری نه. یکی از مهم‌ترین شرایطی که دولت این کشور برای پذیرش شما به عنوان مهاجر لازم دارد، تضمین کارشما در این کشور است. شما قبل از مهاجرت به دبی باید کار خود را مشخص کرده باشید و اجازه کار را گرفته باشید. برای باز کردن حساب بانکی، اجاره ملک، خرید خودرو یا هر فعالیت دیگری باید ابتدا اجازه کار داشته باشید.

اگر شما یک عضو خانواده درجه 1 در دبی ندارید، تنها 3 راه مهاجرت برایتان در دبی وجود دارد، یا یک ملک با ارزش مشخص در دبی بخرید، یا به عنوان یک کارمند جاب آفر دریافت کنید. گزینه سوم هم ایجاد کسب و کار یا همان تاسیس شرکت است که به عنوان ویزای سرمایه گذاری شناخته می‌شود. باید به جرات بگوییم که مهاجرت به  امارات تقریبا در این سال‌ها بسیار سخت است و شرایط گذشته را ندارد.

برای کسانی که می‌خواهند از طریق سرمایه گذاری اقامت امارات را دریافت کنند، شرکت حقوقی بیات گروه طرحی به نام ویزای طلایی امارات را دارد که می‌تواند در کمترین زمان ممکن توسط وکلای تخصصی این شرکت، برای شما گرفته شود.

مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری

شاید مهاجرت به کشوری مثل امارات از طریق سرمایه گذاری را بتوان آسانترین و سریع ترین روش مهاجرت به این کشور دانست. این ویزا مزایای فوق العاده‌ای را شامل می‌شود از جمله اینکه امکان اقامت آن وجود دارد و می‌توان در آینده پس از چند سال اقامت آن را به پاسپورت امارات تبدیل کرد، هویت مستقل کسب و کار خود را می‌توانید داشته باشید. در این ویزا شما، همسرتان، پسر تا زیر 25 سال و دختر بدون محدودیت سنی تا قبل از ازدواج می‌توانند تهت تکفل شما قرار بگیرند. در صورتی که این ویزا را دریافت کنید نیاز اجباری به حضور در کشور امارات را نخواهید داشت.

17

روش های سرمایه گذاری و اخذ ویزای امارات

برای دریافت ویزای اقامتی امارات از طریق سرمایه گذاری چند روش مختلف وجود دارد که یکی یکی آنها را برای شما بررسی خواهیم کرد.

روش سرمایه گذاری از طریق خرید ملک:

این مدل ویزای امارات مانند بیشتر کشورهای دیگر از شما می‌خواهد که با خرید یک ملک در بخش املاک و مستغلات امارات متحده عربی سرمایه گذاری کنید. ملکی که شما می‌خواهید خریداری کنید باید حداقل 2 میلیون درهم ارزش مالی آن یا معادل دلاری آن باشد.

روش سرمایه گذاری در صندوق کار آفرینی:

شما می‌توانید از طریق سرمایه گذاری در صندوق های کارآفرینی کشور امارات مانند ثبت شرکت نیز اقامت این کشور را دریافت کنید. حداقل مبلغ سرمایه گذاری در این بخش نیز باید حداقل 2 میلیون درهم باشد تا بتوانید از طریق این روش برای دریافت اقامت امارات اقدام کنید.

روش سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی:

راه دیگری که با سرمایه گذاری شام را به اقامت کشور امارات می‌رساند، سرمایه گذاری به صورت سپرده بانکی است. شما با باز کردن یک حساب بانکی با سپرده 2 میلیون درهم، می‌توانید ویزای طلایی امارات را با حداقل زمان 10 سال اقامت دریافت نمایید.

همانطور که در متن بالا خواندید، قطعا ساده ترین روش برای مهاجرت به کشوری مانند امارات متحده عربی، سرمایه گذاری است که خیلی سریع به شما ویزای طلایی 10 ساله می‌دهد و نیاز به ارائه مدارک زیاد و طی کردن مسیرهای پرپیچ و خم نیست.

مزیت زندگی در امارات و اخذ ویزای این کشور

شاید برای شما سوال باشد که اصلا مزییت زندگی در کشور امارات چیست و چه فایده‌ای برای شما دارد اگر اقامت امارات را دریافت کنید. باید گفت که امارات متحده عربی، یکی از ثرتمندترین کشورهای جهان است که به نوعی قطب تجارت و اقتصادی منطقه خاورمیانه تلقی می‌شود، اگر شما برای کار وزندگی وارد امارات شوید؛ اولا بالاترین سطح امکانات را می‌توانید در این کشور برای خودتان و خانواده‌تان دریافت کنید.

18

شما می‌توانید در یک مرکز جهانی که تجارت را بین شرق و غرب کره زمین پیوند می‌دهد، تجارت کنید و در هاب منطقه‌ای اقتصادی داشته باشید. صادرات، واردات، معاملات و همه بیزینس‌های تجاری بخش خاورمیانه در امارات انجام می‌شود و حضور در چنین فضایی، فرصتی شگفت انگیز برای شما خواهد بود. یکی از ویژگی‌های این نوع ویزا امکان گرفتن آن به صورت خانوادگی است و کلیه اعضای خانواده شما می‌توانند از این فرصت برای زندگی در امارات استفاده کنند. سطح بهداشت، آموزش، تفریح، درمان و در کل کیفیت زندگی در امارات به شدت بالا بوده و بالاترین استانداردهای جهانی را دارد. فضای زندگی در امارات مانند یک کشور بین المللی است. 3 برابر جمعیت بومی این کشور، در امارات مهاجران ثروتمند حضور دارند که کمک می‌کنند شما حس راحتی برای زندگی در امارات داشته باشید.

نتیجه

همانطور که ابتدای متن گفتیم آسانترین روش مهاجرت به امارات از طریق سرمایه گذاری است. شما از این روش می‌توانید ویزای طلایی امارات را دریافت کنید. شرکت بیات گروپ اماده است از طریق قانونی و در سریع‌ترین زمان ممکن این ویزا را برای شما اخذ کند. در این نوع ویزا شما باید حداقل مبلغ 2 میلیون درهم را در بخش مسکن، ایجاد کسب و کار، افتتاح شرکت، سپرده گذاری در بانک و یا سرمایه گذاری در صندوق کار آفرینی این کشور سرمایه گذاری کنید تا از طریق آن بتوانید ویزای طلایی امارات که مدت آن 10 ساله است و به راحتی قابل تمدید است را به دست بیاورید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: