پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

کارت ویزیت

در عین ظهور پیشرفت های بسیار در برندینگ، کارت ویزیت همچنان از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می رود، کارت ویزیت این امکان طلایی را به وجود می آورد که افرادی که به خدمات و یا محصولات شما نیاز دارند، با شما تماس بگیرند.

اگر طراحی کارت ویزیت به شکل اصولی، استاندارد و جذاب انجام شده باشد، در ذهن مخاطبان و مشتریان بهتر باقی می ماند و این موضوع فرصت های ارائه خدمات و یا محصولات شما را افزایش می دهد.

بهترین فروشگاه طرح لایه باز کارت ویزیت

طرح های لایه باز کارت ویزیت از پرکاربردترین فایل های لایه باز می باشند، فایل شاپینگ با در نظر گرفتن مخاطبان خود در انواع کسب و کارها، فایل های لایه باز کارت ویزیت را مناسب و هماهنگ برای مشاغل گوناگون به شکل خلاقانه و مناسب در سایت قرار داده است.

لازم به ذکر است کلیه فایل های لایه باز موجود در فایل شاپینگ توسط طراحان گرافیک حرفه ای طراحی شده اند و قطعاً در جلب رضایت شما موفق عمل خواهند کرد، تنها کاری که لازم است شما انجام دهید دانلود فایل مورد نظرتان و انجام سفارشی سازی آن برای خودتان و سپس چاپ می باشد.

در صورتی هم که خود امکان سفارشی سازی آن را ندارید، می توانید کد کارت ویزیت انتخابی تان را در فرم به ما ارسال کنید تا طراحان ما، خود سفارشی سازی کارت ویزیت را انجام داده و فایل نهایی را برای شما ارسال کنند.

طرح لایه باز کارت ویزیت فایل شاپینگ از ویژگی های ذیل برخوردار می باشند:

  • طراحی اصولی و استاندارد در سایز مناسب
  • استفاده از وکتورها و آیکون های با کیفیت
  • بهره بردن از فونت های استاندارد در اندازه مناسب و کاملاً خوانا
  • داشتن فضای مناسب برای درج آدرس و تلفن و وبسایت
  • استفاده از مد CMYK که مناسب برای چاپ می باشد (مد RGB مناسب وب است که در زمان چاپ رنگ ها تخریب می شوند)
  • در نظر گرفته شدن بخشی برای برش
  • PSD بودن فایل های آماده کارت ویزیت لایه باز که به معنی ممکن بودن ویرایش در هر زمان که شما می خواهید می باشد.

انتخاب کارت ویزیت لایه باز با قیمت مناسب

تمامی فایل های خلاقانه و استاندارد کارت ویزیت لایه باز موجود در فایل شاپینگ با قیمتی ارزان قابل خریداری و دانلود سریع می باشند، این فایل ها با تنوع فراوان خود در وبسایت ما موجود هستند تا شما عزیزان بتوانید مطابق سلیقه و کسب و کار خود فایل مورد نظرتان را انتخاب کرده و به سفارشی سازی آن اقدام نمایید.

تراکت تبلیغاتی

تراکت تبلیغاتی یک ورق است که می تواند با طراحی جذاب خود توجه افراد را به یک محصول، خدمات و یا رویدادی جلب نماید، این تراکت ها حاوی پیام ساده ای هستند تا بتوانند منظور خود را سریع و آسان انتقال دهند و معمولاً در اندازه های نسبتاً کوچکی چاپ می شوند تا با چاپ در تعداد بالا هزینه زیادی ایجاد نشود.

تراکت های تبلیغاتی معمولاً در مکان هایی که در آن ها رفت و آمد زیادی اتفاق می افتد و یا اینکه مردم به دلیل رویدادی در مکانی جمع شده اند، توزیع می شوند، تراکت های تبلیغاتی را می توان در هر رنگی طراحی و یا چاپ کرد بطور کلی تراکت های رنگی به دلیل جلب توجه بیشتر، توصیه می شوند.

بهترین فروشگاه تراکت لایه باز

طراحی تراکت ها و سفارشات از ابتدا امری بسیار زمان بر است، خصوصاً اگر حوزه کسب و کار شما تبلیغات و چاپ می باشد، ممکن است طراحی تراکت از مرحله ابتدایی برای شما بسیار وقت گیر باشد، بنابر این استفاده از تراکت های لایه باز یا همان تراکت های قابل ویرایش می تواند در زمان و هزینه های شما صرفه جویی زیادی کند.

انواع طرح تراکت های تبلیغاتی لایه باز مناسب برای انواع کسب و کار با المان های مخصوص با هر حوزه، در فروشگاه فایل شاپینگ موجود می باشد، شما عزیزان می توانید مطابق سلیقه و حوزه خود، تراکت انتخابی تان را خریداری کنید و سپس شخصی سازی های لازم را در تراکت با فرمت PSD انجام دهید.

 همچنین در صورت درخواست شما، می توانید کد فایل انتخابی و متون و اطلاعاتی که قصد دارید در تراکت ذکر شود را برای ما ارسال کنید تا طراحان ما، فایل تراکت قابل ویرایش را برای شما شخصی سازی و آماده استفاده کنند.

تراکت لایه باز

خرید تراکت لایه باز با قیمت مناسب

با مراجعه با فروشگاه فایل شاپینگ، می توانید از طرح های موجود بازدید کرده، خرید تراکت لایه باز را با قیمتی مناسب انجام داده و در زمان اندکی در متن آن تغییرات لازم را ایجاد کنید تا تراکت در زمان اندکی آماده چاپ شود.

بنر لایه باز

بنرها برای موضوعات متفاوتی همچون بنر تابلو مشاغل، پوستر تبلیغاتی، بنر انتخابات، بنر تسلیت و... به کار می روند و طراحی آن ها زمانبر است و در عین حال مشتریان انتظار دارند تا طرحی باکیفیت بالا و در مدت زمان اندک برایشان طراحی شود.

طرح بنر لایه باز یک قالب یا همان Template آماده گرافیکی می باشد که منجر می شود تا شرکت های چاپ بتوانند در مدت زمان اندک سفارش مشتریان را به سرعت، با کیفیت بالا و با زحمت کمتر آماده کنند.

خرید بنر لایه باز جذاب

بنرهای قابل ویرایش موجود در فروشگاه فایل شاپینگ طرح هایی هستند که روانشناسی رنگ ها و پالت های رنگی در آن ها به خوبی رعایت شده و از تکنیک های به روز تبلیغات گرافیکی بهره می برند، استفاده از بنرهای لایه باز نسبت به طراحی بنر خام در زمان و هزینه های شما صرفه جویی بسیاری می کند.

خرید فونت

فونت یکی از مهم ترین موضوعات اثر گذار در جذابیت بصری طرح های گرافیکی به شمار می رود و انتخاب فونت صحیح در هر حوزه ای امری مهم است که طراحان باید به آن توجه کافی نشان دهند، توجه به هویت تجاری، سایز مناسب فونت و همخوانی و تضاد از موارد قابل توجه در انتخاب فونت می باشند، در بخش هویت تجاری توجه به موارد زیر می تواند در انتخاب مناسب ترین فونت بسیار مؤثر باشند:

  • بررسی کنید که قرار است چه نوع احساسی در کاربر ایجاد شود.
  • آیا قرار بر این است که با مخاطبان خود ارتباطی دوستانه برقرار کنید و یا ارتباطی رسمی
  • آیا قرار است کاربرانتان از شما تصوری پایدار و قوی داشته باشند؟

فونت

انواع فونت های جذاب رسمی و غیر رسمی در فروشگاه فایل شاپینگ قابل دانلود می باشند.

کلام آخر

انواع فایل های لایه باز تراکت، کارت ویزیت، بنر و فونت های مناسب برای انواع کارهای گرافیکی، با طرح های جذاب و متنوع در فروشگاه فایل شاپینگ قابل خرید و دانلود سریع می باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: