پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تور ارمنستان؛ یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری

ارمنستان، همسایه ایران محسوب می شود که در بین تورهای گردشگری همه ساله خیل عظیمی از توریست ها از جمله ایرانی ها را به سمت خود می کشاند. شما می توانید در هر یک از فصول چهارگانه سال به این کشور سفر کنید و از جاذبه های تفریحی آن لذت ببرید. ضمن اینکه تور ارمنستان را می توان از مقرون به صرفه و مناسب ترین تورهای خارجی دانست. بدین ترتیب با هزینه کمتر نسبت به سایر تورهای خارجی می توانید لذت حضور در یک کشور خارجی را تجربه کنید. با توجه به موقعیت جغرافیایی ارمنستان، این امکان برای ایرانی ها فراهم آمده است تا بتوانند زمینی و هوایی خود را به این کشور برسانند. از طرفی دیگر ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برای سفر به این کشور نیاز به ویزا نیست و تنها با در دست داشتن پاسپورت معتبر هم می توان وارد خاک ارمنستان شد.

تور زمینی و هوایی ارمنستان مناسب هر یک از گردشگران

در صورتی که تصمیم به رزرو تور ارمنستان گرفته اید؛ دست شما در انتخاب یکی از سفرهای زمینی و هوایی کاملا باز است. برای انتخاب آن ها می بایست به زمان بندی و بودجه خود توجه داشته باشید. چون سفر هوایی به ارمنستان در کمترین زمان ممکن یعنی کمتر از یک ساعت و نیم هم امکان پذیر هست. شما می توانید با بهترین هواپیما سفری خوش و به دور از دغدغه داشته باشید. با توجه به امکان پرواز مستقیم از تهران به ایروان، می توانید تور هوایی ارمنستان را انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از آژانس فلات پارس گیتی، درخواست خود را ثبت کنید تا بتوانید از امکانات تور ارمنستان هوایی استفاده کنید. اما امکان تور زمینی ارمنستان هم با توجه به وجود مرزهای زمینی مشترک فراهم آمده است. بدین ترتیب می توانید با اتوبوس، قطار یا با خودروی شخصی خود را به ارمنستان برسانید. تور زمینی ارمنستان این مزیت را دارد که می توانید در طول سفر از جاذبه های طبیعی لذت ببرید.

تور زمینی ارمنستان

در صورتی که می خواهید نسبت به رزرو تور ارمنستان در شرکت خدمات مسافرتی فلات پارس گیتی اقدام کنید؛ می توانید تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز و دیگر رویدادهای هیجان انگیز را انتخاب کنید. چون در ایام تعطیلات نوروز، گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور از جمله ایرانی ها سعی می کنند ارمنستان را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنند. وجود آب و هوای مناسب در این روزها و مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری فراوان و دیدنی در ارمنستان، سبب انتخاب این کشور شده است. برای تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز، باید در نظر داشت که این تور از 28 اسفند شروع و تا پایان 12 فروردین ادامه دارد. تور ارمنستان زمینی در آژانس فلات پارس با اتوبوس های 25 نفره تخت شو همراه است که می توانید 4 شب و 5 روز در این کشور اقامت داشته باشید. قیمت این تور جذاب هم با توجه به انتخاب هتل های سه یا چهار ستاره توسط شما و نیز تعداد تخت ها متفاوت است اما رقم بسیار پایینی را شامل می شود.

تور ارزان ارمنستان

 

امکانات تور زمینی ارمنستان ویژه نوروز 1402

امکانات تور ارمنستان در هر آژانسی متفاوت می باشد. اگر می خواهید آژانس فلات پارس را برای تورهای ویژه نوروز 1402 خود انتخاب کنید؛ می توانید از امکانات متعددی بهره مند شوید. از جمله:

  • 4 شب اقامت در هتل های 3 یا 4 ستاره بنا به نیاز شما به همراه صبحانه
  • بهره مندی از بیمه مسافرتی
  • استفاده از لیدر فارسی در ایروان ارمنستان به منظور گشت و گذار در شهر و ارتباط با ساکنین این کشور
  • ارائه سیمکارت
  • استفاده از بهترین اتوبوس های 25 نفره تخت شو به منظور راحتی در طول سفر به صورت رفت و برگشت
  • استفاده از امکان گشت شهری با اتوبوس به همراه ناهار که در صورت درخواست شما از این مورد، مبلغی مازاد به تور افزوده می گردد.

 

 

خدمات تور هوایی ارمنستان در آژانس فلات پارس

در آژانس گردشگری فلات پارس، می توانید از انواع تور ارمنستان نهایت بهره را ببرید. تور هوایی ارمنستان هم یکی از تورهایی است که در این آژانس به گردشگران ایرانی ارائه می گردد. این تور هوایی به مدت سه شب به بالا می باشد. قیمت این تور با توجه به انتخاب هتل سه، چهار یا پنج ستاره دستخوش تغییراتی می گردد که بسته به انتخاب نوع تخت باز هم متفاوت است. با استفاده از اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار، می توانید 3 شب و 4 روز در ارمنستان اقامت داشته باشید. ضمن اینکه تور ارمنستان در آژانس مسافرتی فلات پارس به همراه ترانسفر، بیمه مسافرتی و سیم کارت ارائه می شود. آژانس فلات گیتی پارس مجری مستقیم تور ارزان ارمنستان می باشد که نسبت به سایر آژانس ها برای شما مقرون به صرفه تر است.

تور زمینی ارمنستان

 

تور همه روزه زمینی ارمنستان با اتوبوس های 25 نفره تخت شو

علاوه بر انتخاب تور ارمنستان ویژه نوروز 1402، شما می توانید همه روزه زمینی خود را به ارمنستان برسانید. برای این منظور می توانید تور زمینی ارمنستان را در آژانس مسافرتی فلات پارس انتخاب کنید. این تور با 3 شب اقامت در هتل و 4 روز به وسیله اتوبوس های 25 نفره تخت شو می باشد. شما می توانید هتل های سه، چهار یا حتی پنج ستاره را انتخاب کنید. حتی امکان رزرو شب های بیشتر هم برای شما امکان پذیر می باشد. شما می توانید تور ارمنستان را از تهران و تبریز به همراه لیدر محلی مسلط به زبان فارسی به همراه سیمکارت، انتخاب کنید. با در دست داشتن پاسپورت با اعتبار 6 ماهه می توانید همه روزه تور زمینی ارمنستان را در آژانس فلات پارس انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این آژانس در تماس باشید.

تور ارمنستان در آژانس مسافرتی فلات پارس

 

هزینه کم  و امکانات بیشتر با تور ارمنستان آژانس فلات پارس گیتی

اگر می خواهید با هزینه های کم از امکانات بیشتر تور ارمنستان استفاده کنید؛ می توانید آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی را انتخاب نمایید. ارمنستان یکی از مقاصد اصلی و اولیه بسیاری از گردشگران می باشد. چون در این کشور شما می توانید از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و هنری ارمنستان نهایت لذت را ببرید. سفری متفاوت و بسیار منحصر به فرد با کلی مکان های تفریحی که با امکانات متعدد و متنوعی به شما ارائه می گردد. البته این امکانات ارائه شده در هر یک از مراکز به مسافران، متفاوت می باشد. آژانس فلات پارس، مجری مستقیم تور ارمنستان می باشد. با توجه به ارزان بودن تور ارائه شده در این مرکز و خدمات و امکانات متنوعی که در آن ارائه می شود؛ می توانید فلات پارس گیتی را انتخاب کنید. در این آژانس سفری متفاوت و بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: