پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

اگر به جنوب ایران سفر کرده اید، احتمالا به دنبال هتلی مناسب برای اقامت خود هستید. هتل دریا کنار بوشهر، یکی از هتل های نوساز و ساحلی در بوشهر است که در نزدیکی ساحل خلیج فارس ساخته شده است.

رزرو هتل دریا کنار بوشهر به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند صبح ها با صدای امواج دریا و مرغان دریایی از خواب بیدار شوند و با چند دقیقه پیاده‌روی، خودشان را به ساحل دریا برسانند.

در این نوشته با امکانات رفاهی هتل دریا کنار بوشهر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل دریا کنار بوشهر

هتل دریا کنار بوشهر، هتلی دو ستاره است که در سال 1399 افتتاح شد. این هتل زیبا در خیابان ساحلی بوشهر قرار دارد. هتل دریا کنار بوشهر، ساختمانی 5 طبقه است که 17 واحد اقامتی مختلف و مجهز دارد.

برای رزرو هتل دریا کنار بوشهر، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته دابل، دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته، واحد اقامتی موردنظر خود را انتخاب کنید.

از جمله امکانات رفاهی موجود در اتاق های هتل دریا کنار بوشهر می توان به وجود امکاناتی مانند یخچال، دستگاه چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت، گیرنده دیجیتال، مبلمان، سشوار، کمد لباس، آویز لباس، اسپیلت، وسایل بهداشتی، حوله، دستمال کاغذی، میز آرایش، دمپایی، آباژور و... اشاره کرد.

برای رفاه حال مسافران عزیز، در هتل دریا کنار بوشهر خدمات مختلفی مانند خدمات خانه داری، پذیرش شبانه‌روزی و خشکشویی انجام می شود.

وجود اتاق چمدان، سیستم اطفاء حریق و جعبه کمک های اولیه، از دیگر امکانات هتل دریا کنار بوشهر هستند.

موقعیت مکانی هتل دریا کنار بوشهر

موقعیت مکانی هتل دریا کنار بوشهر بسیار خوب است و این هتل دو ستاره، به دریا و اماکن تاریخی بوشهر نزدیک است و این موضوع رفت و آمد را برای مسافران عزیز راحت‌تر می کند.

با خروج از هتل دریا کنار بوشهر، شما می توانید خیلی سریع خودتان را به ساحل خلیج فارس برسانید و از تماشای منظره زیبای ساحل و دریا لذت ببرید. از هتل دریا کنار بوشهر می توانید پیاده راه بیفتید و در عرض 10 تا 15 دقیقه خودتان را به بازار قدیمی بوشهر، عمارت حاج رئیس، موزه مردم شناسی بوشهر، عمارت کازرونی، عمارت ملک، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس، عمارت گلشن، پارک تی وی و آب انبار قوام برسانید.

از هتل دریا کنار بوشهر تا ترمینال مسافربری بوشهر، 15 دقیقه فاصله است و این هتل تا فرودگاه بین المللی بوشهر تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

لازم است بدانید که هتل دریا کنار بوشهر، پارکینگ ندارد و برای پارک کردن خودروی خود باید از پارکینگ های عمومی بوشهر استفاده کنید یا خودرو را در نزدیکی هتل دریا کنار پارک کنید.

تجربه اقامتی پرخاطره در هتل دریا کنار بوشهر

با رزرو هتل دریا کنار بوشهر و اقامت در این هتل، شما لذت حضور در یکی از بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران را تجربه خواهید کرد و می توانید حسابی از استشمام هوای بندر کیف کنید.

چشم انداز تمام اتاق های هتل دریا کنار بوشهر، رو به دریا است و منظره زیبایی دارد. از جمله امتیازات هتل دریا کنار بوشهر می توان به وجود پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد اشاره کرد که به درخواست های شما خیلی سریع رسیدگی می کنند.

9

اگر به خرید و پاساژگردی علاقه دارید، با چند دقیقه پیاده روی می توانید به بازار و مرکز خرید بوشهر برسید و مشغول خرید و پاساژگردی شوید.

رزرو هتل دریا کنار بوشهر از سامانه سفربازی

اگر دوست دارید اقامتی آرام و راحت را در سفر به جنوب تجربه کنید، برای رزرو هتل دریا کنار بوشهر اقدام کرده و از حضور در این هتل ساحلی و زیبا لذت ببرید. برای رزرو هتل دریا کنار با بهترین قیمت در بوشهر، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و واحد موردنظر خود را به صورت آنلاین در این هتل رزرو کنید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: