پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

باتوجه به پیشرفت کسب و کارها و گسترش تجارت‌های بین المللی در همه کشورها ازجمله کشور ایران، مدیریت خریدهای بین المللی و سفارشات خارجی از طریق نرم افزار سفارشات خارجی امری الزامی ‌می‌باشد.

نرم افزار سفارشات خارجی باید امکان کنترل، مدیرت و ردیابی خریدهای خارجی سازمان را داشته باشد. در ادامه این مطلب شما را با امکانات سیستم خرید خارجی آشنا ‌می‌کنیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار سفارشات خارجی چیست؟

سازمان‌ها برای مدیریت سرمایه درگردش و جلوگیری از صرف هزینه‌های زیاد برای انبار شدن کالاهای خریداری شده، نیاز به ابزاری برای مدیریت سرمایه درگردش خود دارند. نرم افزار سفارشات خارجی اطلاعات کامل تامین کنندگان و فروشندگان را ذخیره کرده و امکان مدیریت و انجام برنامه ریزی برای انجام خرید‌ها از تامین کنندگان را فراهم ‌می‌کند.

با استفاده از نرم افزار سفارشات خارجی فرآیند سفارش کالاها را طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و تصمیمات مدیران ارائه می‌نماید. یعنی به عنوان الگویی منطبق با نیازهای سازمان عمل ‌می‌کند.

باتوجه به حجم بالای سفارشات در شرکت‌های بازرگانی وجود نرم افزار سفارشات خارجی که به نام‌های سیستم تامین ارزی و نرم افزار تدارکات خارجی هم معروف است، الزامی ‌می‌باشد.

نرم افزار سفارشات خارجی چیست؟

دلایل اهمیت مدیریت سفارشات خارجی چیست؟

باتوجه به این که سفارشات خارجی معمولا بین خریدار و فروشنده در 2 کشور مختلف انجام ‌می‌شود، تجارت بین خریدار و فروشنده با چالش‌هایی مواجه ‌می‌شود. ازجمله این چالش‌ها می‌توان به فاصله جغرافیایی بین خریدار و فروشنده، وجود ارزهای مختلف برای خرید کالاها، وجود رقابت در سطح بین المللی، الزام به استفاده از استانداردهای جهانی و وجود ریسک نوسانات نرخ ارز اشاره نمود.

از سویی با توجه به ارتباط بین المللی که بین کشور‌ها وجود دارد، نمی توان الزام به انجام تجارت و خرید و فروش کالا بین کشورهای مختلف را نادیده گرفت. این تجارت‌ها نیاز به آگاهی از قوانین و مقررات بین المللی دارد و به همین جهت مدیریت خرید و سفارشات خارجی اهمیت بالایی پیدا ‌می‌کند.

نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم

نرم افزار خرید و سفارشات خارجی آرین سیستم با تسهیل و افزایش سرعت جریان‌های مالی در سازمان‌ها، مدیریت اطلاعات و خریدهای برون مرزی را آسان تر ‌می‌نماید. با استفاده از نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم کاربران می‌توانند برای هرنوع از سفارشات الگویی خاص ایجاد نمایند، که فرآیند خریدها خارج از چهارچوب‌های تعیین شده انجام نشود.

پوشش دهی عملیات چند ارزی، محاسبه قیمت تمام شده محصولات خریداری شده و همچنین عملیات سیستم چند ارزی از مزایای بازر نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم ‌می‌باشد.

البته نرم افزار سفارشات خارجی یکی از زیرسیستم های نرم افزار بازرگانی آرین سیستم می باشد. نرم افزار حسابداری بازرگانی آرین سیستم به صورت یکپارچه بین سیستم مالی، خزانه داری، فروش، انبار و… ارتباط ایجاد نموده و فعالیت های این واحدها را مدیریت می نماید. بدین طریق مدیریت فعالیت های گسترده حوزه بازرگانی به صورت یکپارچه انجام می شود.

نرم افزار حسابداری بازرگانی آرین سیستم از طریق ماژول خرید و تدارکات به کنترل ورود و خروج کالاها و ردیابی آن‌ها، ازطریق سیستم سفارشات خارجی از دریافت سافرشاتی که موجودی کالای آن ها به اتمام رسیده جلوگیری می نماید.

امکانات نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم

نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم امکانات بیشماری دارد، که نمی توان درقالب چند مورد این امکانات را نام برد. اما به صورت کلی مهم ترین امکانات نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم را در تصویر زیر مشاهده می نمایید.امکانات نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم بدست بیاورید، حتما به سایت آرین سیستم به آدرس www.ariansystem.net مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید نرم افزار یکپارچه  ArianERPاز کارشناسان فروش شرکت داده پردازی آرین سیستم، با شماره 43027-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: