پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تعامل مستقیم افراد با تولید کننده انواع پوشاک مانند تیشرت مردانه می تواند با اهداف گوناگونی صورت بگیرد و این اهداف شامل خرید مستقیم و ارزان تیشرت مردانه به صورت عمده و تکی، تولید انواع خاص با طرح ویژه و یا تولید انبوه تیشرت مردانه به صورت سریع باشد، یا هدف تعامل با تولید کننده تیشرت مردانه می تواند تهیه تعداد بالایی تیشرت تبلیغاتی باشد. در این مطالعه در مورد تولید تیشرت مردانه، تفاوت خرید تیشرت عمده مردانه از پخش کننده و تولیدی پوشاک، پارچه های مناسب برای دوخت تیشرت مردانه و تفاوت قیمت جنس های مختلف پارچه های مناسب تیشرت بیان شده است. برای داشتن تجربه خوب از خرید عمده لباس مردانه باید بتوان جنس پارچه ها را از هم تفکیک کرد و با توجه به اینکه کاربرد تیشرت مردانه چه چیزی است انتخاب درستی برای جنس لباس داشت. همچنین پاسخ این سوال که آیا تیشرت تبلیغاتی برای بیزینس شما نیاز است یا خیر؟ با مطالعه این مطلب دریافت می شود.

 

اصلا چرا تیشرت تبلیغاتی؟

یکی از راه های موثر ترویج کسب و کار و ماندگار کردن برند بیزینس، در همه زمینه ها مانند برند لوازم آرایش، محصولات خوراکی، تولید قطعات صنعتی و یا هر محصول دیگر، تهیه تیشرت تبلیغاتی و چاپ لوگوی بیزینس بر روی لباس است. تیشرت تبلیغاتی یکی از محصولات بسیار کارآمد در گسترش برند است. امروزه اکثر کسب و کارها برای تولیدات یا خدمات خود در جهت تبلیغ و آگاهی از برند لوگوی کسب و کار خود را بر روی تعداد زیادی تیشرت تبلیغاتی از تولیدی تیشرت مردانه چاپ کرده وآن را رایگان در اختیار کارکنان خود یا مشتریان خود قرار می دهد. به این ترتیب لوگوی مذکور همیشه در معرض دید قرار خواهد گرفت. همچنین تیشرت تبلیغاتی مردانه یکی از راه های افزایش روحیه تیمی است و حس مشترک با هم بودن را در کارکنان یا مشتریان ایجاد می کند. معمولا برای افزایش تاثیر گذاری این نوع تبلیغ در مناسبت های ویژه مانند عیدهای رسمی، سالگرد تاسیس کسب و کار، تاریخ ثبت موفقیت بزرگ شرکت و … می تواند بسیار موثر باشد. لازم به ذکر است که در بین انواع پوشاک مردانه که برای تبلیغات مد نظر کارفرما قرار می گیرد، تیشرت مردانه تبلیغاتی محبوبیت بیشتری دارد.

انواع تیشرت مردانه | جنس و مشخصات تیشرت مردانه

لباس های مردانه مانند تیشرت به دسته های زیر تقسیم می شوند. در این قسمت انواع تی شرت مردانه بر اساس مدل و نوع دوخت لیست شده است. هر کدام از انواع تی شرت مردانه برای شرایط و استایل خاص همچنین فصل بخصوصی مورد استفاده قرار میگیرند.

  • تیشرت آستین بلند: معمولا یقه این نوع تیشرت گرد است و تقریبا فیت تن خواهد شد.
  • تیشرت آستین کوتاه یقه گرد: این تیشرت ها معمولا آستین های کوتاهی داشته و تقریبا فیت تن شخص خواهند بود.
  • تیشرت یقه هفت مردانه: اگر تیشرت مردانه یقه به هفتی شکل داشته باشد این نام را به خود اختصاص می دهد.
  • پولوشرت (تیشرت یقه دار): این نوع تی شرت محبوبی ویژه ای بین آقایان دارد، جنس این تیشرت معمولا از پارچه جودون است و روی یقه آن دکمه مشاهده می شود.
  • تیشرت تبلیغاتی: هر نوع از تیشرت های موجود بنا به قیمت و بودجه کارفرما می تواند به عنوان تیشرت تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • تیشرت لانگ: تیشرت های با سایزهای بزرگ را تیشرت لانگ می گویند که طرفداران خاص خود را دارد.
  • تیشرت خام: تیشرت های ساده با یک رنگ را تیشرت خام می گویند.

خرید و قیمت تیشرت مردانه از تولیدی

با خرید عمده تیشرت مردانه به صورت مستقیم از مرکز تولید و پخش تیشرت و پوشاک مردانه می توان با قیمت بسیار مناسب تعداد بالایی از لباس را با لوگوی چاپی یا گلدوزی شده با طرح های دلخواه تهیه کرد. با خرید مستقیم از تولیدی پوشاک مردانه هزینه اضافه پرداختی به واسطه و پخش کننده های صنعت پوشاک کاهش می یابد. همچنین اگر کارفرما تعداد بسیار بالای تیشرت مردانه را در مدت زمان کوتاه بخواهد باید بداند که مطمئن ترین مکان برای خرید، تولیدی پوشاک مردانه خواهد بود.

11

عوامل موثر در قیمت تیشرت مردانه

یکی از مهمترین عواملی که به صورت مستقیم بر روی قیمت تیشرت تبلیغاتی تاثیر می گذارد جنس پارچه انتخابی برای لباس است، چرا که معمولا دوخت تیشرت ها پیچیدگی خاصی ندارد. لیستی از انواع پارچه های مورد استفاده برای تیشرت مردانه در این قسمت قابل مشاهده است. بنا به هزینه و هدف از تبلیغ و بودجه موجود می توان هر کدام از این پارچه ها را برای انواع مختلف تی شرت مردانه استفاده کرد.

  • پارچه جرسی (پارچه کشباف)
  • پارچه ریب (شیار دار)
  • پارچه دو لایه و پشمی
  • پارچه ۱۰۰ درصد پنبه
  • پارچه ترکیبی پنبه و پلی استر
  • پارچه ترکیبی پنبه و ویسکوز
  • پارچه ترکیب بامبو و پنبه

با انتخاب جنس پارچه مناسب برای تیشرت مردانه و همچنین رنگ مناسب با برند کسب و کار می توان انتخاب درست و موثری برای خرید تیشرت تبلیغاتی داشت. در نهایت با انتخاب یک تولیدی تیشرت مردانه در تهران و سپردن دوخت لباس ها به یک تیم حرفه ای دوخت و دوز، می توان تبلیغات موثری از طریق انواع لباس های تبلیغاتی داشت و یا تیشرت مردانه عمده را به قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: