پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یک کادوی خوب باید چگونه باشد؟

در درجه اول باید هدیه بیانگر سلیقه ما و ارزش فرد باشد. فرد گیرنده باید بداند که برای خرید کادو تمامی جوانب را سنجیده‌اید و کادویی اختصاصی را برای او خریده‌اید. پس تا اسم هدیه می‌آید به سراغ خرید کارت هدیه نروید و کمی برای خرید کادو وقت بگذارید. برای خرید هدیه کمی دقت به خرج دهید و کشف کنید که طرف مقابل چه چیزهایی را دوست دارد. مشاهده دقیق رفتار، سرنخ‌های لازم را به شما می‌دهد. اگر به خاطر سپردن ایده‌ها برای شما سخت است، یک نوت در گوشی خود باز کنید و موارد احتمالی را در آن بنویسید.

معلوم نیست بهترین ایده چه زمانی کشف شود، پس خرید هدیه را به روزهای آخر موکول نکنید. حتی ممکن است زمانی که برای خرید کادو می‌روید، مغازه‌ها بسته باشند و فرصتی برای ارسال نباشد. پس به جای خرید باعجله و بدون تفکر کمی برای عزیزان خود وقت بگذارید و به فکر تهیه بهترین هدیه باشید. اگر صمیمیت لازم بین شما و هدیه گیرنده برقرار است می‌توانید در مورد خرید هدیه از او سوال کنید اما هرچه کادو غافلگیرانه‌تر باشد، ارزش آن بیشتر است.

در سایت خرید کادو جست و جو کنید

یکی از مفیدترین راه‌ها برای پیداکردن بهترین هدیه، گشت و گذار در فروشگاه‌های اینترنتی است. این فروشگاه‌ها مجموعه‌ای از بهترین هدایا را به شما معرفی می‌کنند که ممکن است تاکنون به آن فکر نکرده باشید. گیفت آس یکی از فروشگاه‌های معتبر خرید کادو و هدیه است که به شما ایده خرید می‌دهد. دست از خرید کادوهای کلیشه‌ای بردارید. این کادوها به فرد حس خوشایندی نمی‌دهند و مخاطب تصور می‌کند که برای شما شخص ارزشمندی نیست.

حتی اگر به فکر خرید یک گل هستید، هرسال یک گل خاص را نخرید و در میان گل‌ها تنوع ایجاد کنید. سپردن خرید کادو به شخصی دیگر باعث می‌شود که کادو چندان جذاب نباشد. حتی اگر خیلی دغدغه دارید و نمی‌توانید برای خرید حضوری کادو به یک فروشگاه بروید، از یک فروشگاه آنلاین خریداری کنید و آن را به درب منزل شخص بفرستید. سایت کادو گیفت آس این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که کادو را تزیین شده به مقصد برساند. پس حتی اگر در شهر دوری زندگی می‌کنید، کادو را آنلاین بخرید و با پیک به دست مخاطب خود برسانید.

پیام کادوی خود را در نظر بگیرید

در مورد خرید کادو حواستان به پیامی که منتقل می‌کنید،‌ باشد. مثلا اگر مخاطب شما بارها ابراز کرده که از حیوانی بیزار است یک تی‌شرت با طرح حیوان ناخوشایند او را خریداری نکنید چون به قولی انگار شمشیر را از رو بسته‌اید. همچنین در مورد خرید کادو، وعده وعید ندهید. مثلا اینکه من یک کادو به تو بدهکارم یا یک شب شام تو را دعوت می‌کنم کادوهایی غیرواقعی هستند و برای فرد جذابیتی ندارند. از طرف دیگر به صمیمیت رابطه خود توجه داشته باشید. مثلا اگر چندان به مخاطب خود نزدیک نیستید و او به تازگی کمی چاق شده به سراغ وسایل ورزشی نروید.

از طرفی اگر مثلا مادر شما حساسیت زیادی به زیبایی پوست خود دارد و از گرفتن پک محصولات مراقبت پوستی خوشحال می‌شود، برای او کادویی مناسب بخرید اما اگر خرید کرم ضد چروک، سن او را یادآور می‌شود، از خرید هدایایی مرتبط با پوست و سن خودداری کنید. کادوها پیام‌های مختلفی را منتقل می‌کنند.

22

خرید کادو را براساس معیارهای خود انجام ندهید

قرار نیست که هرچه شما شیفته آن هستید، مورد علاقه شخص مقابل باشد. مثلا اگر شما خواندن کتاب را دوست دارید، قرار نیست که مخاطب نیز عاشق کتاب خواندن باشد. شاید او دیدن یک مستند را به خواندن کتاب ترجیح دهد. پس برای خرید کادو روحیات فرد مقابل را در نظر بگیرید نه اینکه خودتان به چه چیزی علاقه‌مندید. همچنین اگر قصد خرید هدیه را دارید،‌ به سراغ وسایل قدیمی خود نروید حتی اگر فرد از شما خواسته باشد که وسیله‌ای را به او هدیه دهید. این کادو تاثیرگذاری کمی دارد و پس از مدتی به دست فراموشی سپرده می‌شود. سعی کنید کادویی مشابه به آن چیزی که فرد علاقه داشته را خریداری کنید. همچنین مثلا اگر خودتان عاشق کاکتوس هستید، لباسی با طرح کاکتوس خریداری نکنید. چون به نظر می‌رسد که آن لباس را برای خودتان تهیه کرده‌اید ولی پشیمان شده و آن را به دیگری هدیه داده‌اید.

یک هدیه را چندبار نخرید

بسیار پیش آمده که ما برای خرید چندباره یک هدیه وسوسه شده‌ایم. اگرچه ممکن است فرد به یک کادوی خاص بسیار علاقه داشته باشد اما از خرید کادوهای تکراری بپرهیزید. کادوهای تکراری، کسل کننده و غیرجذابند. خرید کادو تکراری ممکن است شما را فردی تنبل جلوه دهد که همیشه یک کادو را می‌خرد و کمی در مورد خرید هدیه فکر نمی‌کند. مثلا هرسال برای تولد شخص یک لباس یا وسیله پوشیدنی نخرید. کمی به رفتار او در یک سال اخیر توجه کنید تا متوجه شوید چه چیزی او را بیشتر از همه خوشحال خواهد کرد.

حتی می‌توانید چند کادو را در یک سبد گذاشته و به او تقدیم کنید. به این صورت به او نشان می‌دهید که چقدر برای او ارزش قائلید. همیشه خرید زیورآلات بهترین ایده نیست. در سایت  Giftus.irبه جست و جو بپردازید و چند هدیه را در کنارهم تصور کنید. این مجموعه می‌تواند آن را برای شما به بهترین شکل تزیین کند. اگر نیاز به راهنمایی دارید از کارشناسان پشتیبانی این مجموعه کمک بگیرید.

 

پیشنهاد کادو برای شخصی که همه چیز دارد

گاهی به خرید کادو برای شخصی فکر می‌کنید دائما این متن در ذهن شما تکرار می‌شود که “او همه چیز دارد”. شاید فردی به هیچ چیز نیاز نداشته باشد اما همیشه کادو گرفتن به انسان حس رضایتمندی می‌دهد. اگر هرچه فکر می‌کنید شخص مقابل به چیزی نیاز ندارد، به سراغ اقلام مصرفی بروید یا با گرفتن تولد یا مراسم او را سوپرایز کنید. پک دمنوش یا قهوه، گل یا خشکبار بهترین گزینه برای این افراد است.

23

خرید کادو برای روابط رسمی و غیر نزدیک

اگر با شخصی که قصد خرید کادو برای او را دارید، چندان صمیمی نیستید، به دنبال کادوهایی بروید که رابطه شما با شخص را مشخص می‌کند. مثلا اگر به تازگی فردی وارد خانواده شما شده یا مدیرعامل مجموعه تغییر کرده و شما با او زیاد حس نزدیکی ندارید ولی در یک مناسبت لازم است که برای او کادو بخرید، گل بهترین ایده خواهد بود. البته حتی اگر اطلاعات کمی در رابطه با او دارید کادویی بخرید که ممکن است نظر او را جلب کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: