پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

اینکه صرفاً وجود یک ماشین لباسشویی را به عنوان یک ضرورت برای افراد در نظر بگیریم کافی نیست بلکه یک لباسشویی استاندارد و ایده آل مد نظر است چرا که تمام هنر شست و شوی خود را با کمک قطعات، بازدهی، توان و کارایی که برای آن تعریف شده است، نشان می دهد. در میان انواع قطعات لباسشویی، موتور لباسشویی حضور پر رنگتری ایفا می کند. قطعه ای که باعث راه اندازی لباسشویی و فرآیند چرخه شست و شو می شود.

انواع موتور لباسشویی

لازم است بدانید طراحان و تولید کنندگان بر اساس کاربرد و توانی که برای ماشین لباسشویی در نظر می گیرند، موتور لباسشویی را در دستگاه تعبیه و نصب می کنند. نوع موتور با توجه به قدرت، ظرفیت، توان، کاربرد، می تواند تعیین شود. موتور های تسمه ای معمولی، بدون تسمه که از آن با نام دیجیتال هم نام برده می شود، موتور دایرکت درایو، آسنکرون و یونیورسال از جمله موتورهای معتبری هستند که در سطح جهان تولید می شوند و به فروش می رسند. عملکرد مناسب، لرزش کمتر، دوام و ماندگاری و ضمانت قطعه از جمله ویژگی های انواع موتور لباسشویی محسوب می شوند.

 

عوامل موثر در قیمت موتور لباسشویی

جنس و متریال به کار رفته در تولید موتور لباسشویی، قدرت، توان، دوام و ماندگاری، نوع کاربرد خانگی یا صنعتی، کشور سازنده و غیره از جمله مواردی هستند که در هنگام خرید موتور مد نظر قرار می گیرند. مشخص است هر چقدر این فاکتورها به سمت درجه ممتاز پیش بروند، نیاز به پرداخت قیمت بیشتری در ازای خرید آن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت موتور لباسشویی و ویژگی های آن به سایت هرمس پارت مراجعه کنید.

علائم خرابی موتور لباسشویی

علی رغم اینکه موتور لباسشویی نقش پر رنگی در دستگاه و عملکرد آن ایفا می کند، در مقایسه با سایر قطعات، از حساسیت بیشتری برخوردار است بنابراین نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد. در صورتی که موتور دستگاه بنا به هر دلیل دچار مشکل شود، نشانه های مشخصی را بروز می دهد که لازم است شما نیز آن را بشناسید. توجه داشته باشید که این قطعه به عنوان واحد مرکزی لباسشویی شناخته می شود و صحت یا عدم صحت آن کل دستگاه را تحت تأثیر قرار می دهد در واقع بهتر است بگوییم بروز هر مشکلی می تواند به موتور لباسشویی ارتباط پیدا کند. عواملی که در زیر به آن اشاره می شود، نشان دهنده خرابی و وجود نقص در موتور لباسشویی است.

23

6 علامت خرابی موتور لباسشویی

  1. خشک نشدن لباس ها
  2. خراب شدن تسمه لباسشویی
  3. شنیده شدن صدای وز وز از بخش موتور لباسشویی
  4. استشمام بوی سوختگی در دستگاه
  5. عدم چرخش لباس ها در فرآیند شست و شو
  6. ایجاد اختلال در نحوه شست و شوی لباس ها

در صورت بروز هر کدام از این موارد لازم است از تعمیرکار متخصص و با تجربه کمک بگیرید چرا که اگر زود اقدام شود، احتمال تعمیر آن وجود دارد در غیر این صورت ممکن است کارایی خود را از دست دهد. از تکنسین های زبده و ماهری که در  فروشگاه هرمس پارت فعالیت دارند کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت، مشکلات ایجاد شده برای قطعات لباسشویی و به ویژه موتور لباسشویی را شناسایی و مشکل را بر طرف می کنند.

24

مزایای خرید موتور لباسشویی از فروشگاه هرمس پارت

خرید کردن کاری ساده است اما از کجا و چطور خرید کردن مسئله است. اگر به دنبال خریدی آسان همراه با دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشخصات موتور لباسشویی هستید و دوست ندارید اضافه بر قیمت واقعی این محصول مبلغی را پرداخت کنید و از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید با فروشگاه هرمس پارت تماس بگیرید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: