پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

داکت اسپلیت ها هم در واقع یک نوع کولر گازی هستند. به این معنا که هر دو در گروه تهویه مطبوع قرار دارند و جهت خنک سازی هوا مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت چشمگیر کولرگازی و داکت اسپلیت نیز در میزان و نحوه منتشر کردن هوای خنک به اطراف و محیط است. داکت اسپلیت قادر است به صورت یکنواخت هوای گرم و یا سرد را در محیط منتشر کند. در حالی که کولرگازی قادر به این عمل نیست. به خاطر همین تفاوت به تازگی افراد مختلف برای ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی منزل یا محل کار خود، بیشتر به استفاده از داکت اسپلیت‌ها روی آوردند و از آن ها برای این منظور استفاده می‌کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که اختلال در کار کرد و خرابی در کولر گازی و داکت اسپلیت ها امری طبیعی است. این ما هستیم که باید هنگام مواجه شدن با این مشکل از افراد متخصص برای رفع آن کمک بگیریم. بنابراین در صورت وجود عیب در هرکدام از این دو دستگاه باید تعمیرش را به متخصصان حرفه‌ای در زمینه ی تعمیر کولر گازی و کار داکت اسپیلیت بسپارید.

پیشنهاد ما به شما تیم تخصصی و حرفه ای در مجموعه تکنو تهویه است که با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای و با داشتن بیش از 10 سال سابقه در خدمت شما عزیزان خواهد بود، تا در این شرایط بد اقتصادی، با هزینه مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه داکت اسپلیت و کولر گازی شما را بر طرف نماید.

2

در صورت نیاز به خدمات و مشاوره در زمینه ی تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران با شماره های زیر در تماس باشید:

88596109

66396355

از دلایل مهمی که ما مجموعه تکنو تهویه را برای تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت به شما پیشنهاد می کنیم، بدین خاطر است که این گروه تعمیرات داکت اسپلیت را به طور تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهند.

در ادامه بیشتر به توضیح در این مورد خواهیم پرداخت:

تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت

تمامی وسایل برقی فارغ از نوع برند نیاز به مراقبت هایی دارد که عدم رعایت آن، منجر به خراب شدن وسیله مورد نظر می گردد. داکت اسپلیت نیز یکی از این وسایل می باشد که در صورت عدم سرویس دوره ای دچار مشکل شده و رفته رفته کارکرد مطلوبی را از خود نشان نمی دهند. تا به اینجا اهمیتِ سرویس دوره ای داکت اسپلیت برایمان روشن شده است. اما این ضرب المثل معروف را که می گوید: «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است» را فراموش نکنید. یعنی به محض مشاهده خرابیِ دستگاه با مجموعه تکنو تهویه تماس بگیرید. افراد این تیم در کمترین زمان ممکن متخصصان خود را به محل مورد نظر شما اعزام نموده تا هر چه سریع تر نسبت تعمیر و داکت اسپلیت اقدام نمایند.

در ادامه به مشکلات رایج در داکت اسپلیت، که ممکن است با آن مواجه شوید اشاره می کنیم:

  • روشن نشدن داکت اسپلیت
  • عدم تولید  باد سرد یا کم شدن میزان خنکی
  •  گرما نداشتن داکت اسپلیت
  • ناهنجار شدن صدای یونیت داخلی
  •  مشاهده ریزش آب در زمان عملکرد
  • یخ زدگی یونیت داخلی داکت اسپلیت
  • و....

تکنو تهویه با ارائه خدمات تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت، همه روزه آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد. تنها کافی است در صورت مشاهده ی مشکلات بالا و مانند آن با شماره ی ذکر شده در مقاله تماس بگیرید.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت

در مواقعی که عملکرد داکت اسپلیت با گذر زمان و عوامل مختلفی دچار مشکل شود و به خوبی قبل کار نکند دغدغه افراد دانستن هزینه تعمیر داکت اسپلیت است. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر داکت اسپلیت توسط کارشناسان تکنو تهویه با توجه به عوامل مختلف تعیین می گردد که به آن ها در ادامه اشاره می کنیم:

  • نوع خرابی در داکت اسپلیت
  •  سختی کار و زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه
  • نوع و برند داکت اسپلیت
  • تجهیزات و قطعات استفاده شده
  • تعداد سیستم ها و...

نا گفته نماند که می توانید برای استعلام قیمت های دقیق تر تعمیر داکت اسپلیت با شماره تلفن های ذکر شده در ابتدا و انتهای مقاله تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران

مجموعه تکنو تهویه به عنوانِ بهترین نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران، یکسری خدمات ویژه برای شمایی که به منظور تعمیر داکت اسپلیت با آن ها تماس می گیرید، عرضه خواهد کرد. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

  • تضمین کیفیت خدمات انجام شده
  • تعمیر داکت اسپلیت با ضمانت
  • امکان خدمت رسانی در اسرع وقت به دلیل استقرار تعمیرکاران در نقاط مختلف تهران
  • پذیرش پروژه های اورژانسی
  • انجام خدمات تخصصیِ تعمیر و سرویس داکت اسپلیت
  •  ارائه مشاوره توسط کارشناسان و متخصصین مجموعه
  •  ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت

استفاده از بهترین و ماهر ترین تعمیرکارانِ متخصصِ داکت اسپلیت در تکنو تهویه این امکان را فراهم آورده که بهترین خدمات مربوط به تعمیر داکت اسپلیت را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهند.

3

«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

شاید بپرسید چرا شعار ما این است که «با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»؟ به این دلیل که یکی از موضوعات مهم در مدیریت ساختمان، تعمیر تجهیزات و سیستم مربوط به گرمایش و سرمایش در ساختمان می باشد. تصور کنید این سیستم در ساختمان شما با مشکلات جدی مواجه شود. حفظِ آرامش و آسایش امکان پذیر است؟ همه ی ما تجربه ی کلافگی از شدت گرما در فصول گرم را داشته ایم و می دانیم که حفظ آرامش در این مواقع هرگز امکان پذیر نیست.

در همین راستا، به منظور برقرای آسایش و حفظ آرامش شما عزیزان افراد متخصص و حرفه ای در تکنو تهویه تعمیر داکت اسپلیت را به نحو احسن به شما کاربران ارائه خواهند داد و با کنترل هزینه ها، تعمیر تخصصی و سرویس هوشمندانه پشتیبان شما می باشند. با وجود افراد متخصص و با تجربه ی تکنو تهویه جای هیچ نگرانی نیست.

در صورتی در هر کجای تهران به خدماتِ سرویس یا تعمیر تخصصی کولر گازی و داکت اسپلیت احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید. ما همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: