پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

داستان کوچ کسبوکارها از اینستاگرام به سایت!!!

همگی شاهد این هستیم که کسبوکارها با ایجاد حساب های بیزنسی در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام در جهت ارتقا کسبوکارشان، به راحتی داشتند کسبوکار خود را ارتقا میدادند و فروش های بالایی را تجربه میکردند ولی زمانی که مشکلات فیلترینگ اینستاگرام بوجود آمد اکثر کسبوکار ها شکست خوردند و دیگر ادامه ندادند، در این مرحله برای کسبوکار خود یک سایت طراحی کردند تا بتوانند کسبوکارشان را از طریق گوگل ادامه دهند. حالا به نظر شما به همین راحتی میتوانند از طریق گوگل و سایت به فروش رسید؟ جواب من بله هست، ممکن است یکسری از شماها بگویید من چندین ماهه سایت دارم ولی فروشی برایم صورت نگرفته! اینجا سئو به کمک شما می‌آید. سئو به کسبوکارها کمک میکند تا بتوانند فروش سایتشان را استارت بزنند و در نهایت فروش سایتشان را زیاد کنند. خب بیاید بیشتر در مورد سئو به شما توضیح بدم چون فقط سئو میتونه کسبوکارها را نجات بده.

نجات دهنده کسبوکارهای اینترنتی: سئو

سئو توانست کسبوکار های اینترنتی را نجات دهد ولی میدونم که اکثر شماها نمیدانید که سئو یعنی چی؟ سئو یعنی بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل. سئو در واقع سایت ما را وارد نتایج گوگل میکنه، چون امروزه همه کاربران نیازشان را در گوگل سرچ میکنند کلمات سرچ بالایی دارند و از این طریق فروش بالایی صورت میگیره. 

متخصصین سئو در ایران بسیار کم هستند ولی در مقابل کسبوکار ها زیاد هستند! امروزه کسبوکار های شکست خورده زیادی را در دنیای اینترنت مشاهده میکنیم که نیاز به یک سئو کار ماهر و متخصص دارند تا بتواند کسبوکار آن ها را نجات دهد. 

اگر شما به دنبال یک شغل اینترنتی هستید به شما پیشنهاد میکنم به سمت یادگیری سئو برید که آینده درخشانی دارد

 

17.

 

معرفی دوره رایگان آموزش سئو

یکی از سایت هایی که به شدت در حوزه آموزش سئو بهترین هست سایت سئو لرن به آدرس اینترنتی www.seolearn.ir هست. اگر به صفحه آموزش سئو وردپرس مراجعه کنید در انتهای این صفحه یک دوره رایگان سئو هست که شما با دیدن این دوره میتوانید یکسری اطلاعاتی درباره سئو و یادگیری سئو به دست بیاورید که پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید. (قرار نیست هزینه ای پرداخت کنید چون کاملا رایگانه برای همین به همه پیشنهاد میکنم که این آموزش رایگان را از دست ندهید)

 

برای اینکه به این صفحه وارد شوید کافیست عبارت روبرو را داخل گوگل جستجو کنید وارد اولین نتیجه بشوید: آموزش سئو رایگان - سئو لرن

 

تبلیغات کلیکی

تبلیعات کلیکی، تبلیع هایی هستن که در سایت های خبری، آموزشی، سرگرمی و… دیده میشوند که در آنجا یک بنر تبلیغاتی میگذاریم و در نهایت کاربر را از طریق  آن بنر تبلیغاتی به سمت کسبوکار خود هدایت میکنیم. مجموعه هایی هستند که این تبلیغات را مدیریت میکنند مانند صباویژن، یکتانت و…

 

آیا میدانستید که سئو جزو بهترین شعل های 10 آینده ایران هست و جزو 3 شغل برتر هست؟ در ادامه میخام چندین شغل به شما معرفی کنم که جزو بهترین شغل های آینده ایران هستند.

 

متخصص سئو

سئو را به شما معرفی کردیم و گفتیم که هر کسبوکاری نیاز به سئو دارد و امروزه کسبوکار ها زیاد! متخصصین سئو کم است. سئو در ظاهر سخت میاد ولی بسیار آسان هست حتما به یادگیری سئو بپردازید که میتوانید از منبعی که در این مقاله معرفی شد استفاده نمایید.

البته این رو هم در نظر بگیرید که یکسری پیش نیازها برای یادگیری سئو نیاز است که بازهم سایت سئو لرن در مقاله پیش نیاز های یادگیری سئو بصورت کامل توضیح داده است.

 

18

 

تولید کننده محتوا

اگر کسبوکار ها سایت یا صفحات اینستاگرامی داشته باشند، به کسی نیاز دارند که برایشان تولید محتوا کند بصورت اختصاصی. تمامی کسبوکار های اینترنتی همیشه به همچین افرادی نیاز دارند تا محتوا تولید کند و در نهایت کسبو کار های آن ها هرروزه رونق بیابد.

تولید کننده محتوا میتواند بصورت نویسندگی، عکس، ویدیویی، صوتی محتوا تولید کند و در مقابل در آمد خوبی را تجربه کند.

 

19

 

طراح سایت

طراح سایت کسی هست که کسبوکار های اینترنتی راه اندازی میکند و درآمد بسیار خوبی دارد ولی درآمدش در مقابل با سئو بسیار کم است! برای کسانی که میخواند که طراح سایت شوند پیشنهاد میکنم به یادگیری زبان انگلیسی هم بپردازند.

 

جمع بندی

در این مقاله یکسری ترفندهایی برای ارتقا کسب‌وکار اینترنتی در سال 2023 به شما دادیم که بهترین روش ارتقا کسب و کار های اینترنتی سئو و سایت هست. در کنار این ترفند ها یکسری شغل هایی به شما معرفی کردیم که درآمد خوبی دارند و خواهند داشت. خوش حالیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: