پایگاه خبری خانه فوتبال:

امروزه صنعت مد و پوشاک به یکی از پررونق ترین و مهم ترین صنعت ها در تمام جهان به شمار می رود. به طوری که تبدیل به یک مسئله رقابتی در بین تولیدکنندگان پوشاک شده است. از این رو برندهای متنوعی را می توان در سراسر دنیا یافت کرد که در حال افزایش فعالیت خود هستند. در این میان کشور ترکیه که از دیر باز جزو کشورهای پیشرو در این زمینه بوده است، پیشرفت های چشمگیری را به عرصه نمایش گذاشت. در این کشور برندهای موفقی مانند ماوی، دیفکتو، ال سی وایکیکی، کوتون، اوا و ... فعالیت می کنند. این برندها با بهره گیری از ایده های خلاقانه و به روز، طراحان خوش ذوق و خبره، مواد اولیه و پارچه های مرغوب و ... پوشاکی متناسب با سلیقه همه افراد تهیه می کنند. کیفیت بالا و در عین حال قیمت های مناسب محصولات این برندها، آن ها را تیدیل به یک برند جهانی کرده است. به طوری که این پوشاک در فروشگاه های معتبر بسیاری از کشور ها از جمله کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و حتی در کشور ما یافت می شوند. در ادامه مطلب، شما را با پنج مورد از بهترین برندهای پوشاک در کشور ترکیه از نظر کیفیت و قیمت آشنا می کنیم. محبوب ترین فروشگاه های پوشاک و لباس

خرید لباس از برند کوتون

خرید انواع لباس از برند کوتون Koton لیتو استایل

برند کوتون Koton

برند کوتون یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب در کشور ترکیه می باشد. این برند تنها در طی 25 سال از یک فروشگاه کوچک به یک برند بین المللی تبدیل شده است. کوتون توسط یک زوج جوان که به تجارت پارچه مشغول بودند تاسیس شد. آن ها در سال 1988 با شروع فعالیت خود و فروش پوشاک برندهای مختلف ترکیه در یک مغازه کوچک 25 متری در استانبول، تنها در مدت سه ماه به محبوبیت و فروش بالایی دست یافتند. آن ها سپس با توجه به نیازهای مشتریان برند کوتون را پایه گذاری کردند. پوشاک این برند بر روی فرهنگ و مد تمرکز دارد. همچنین کیفیت بالا، راحتی و قیمت مناسب مهم ترنی اصل ها در طراحی این محصولات به شمار می روند. این برند در ابتدا فقط به تولید محصولاتی برای بانوان اختصاص داشت. سپس به مرور و با افزایش استقبال عمومی، به تولید پوشاک برای همه افراد جامعه روی آورد. به طوری که پس از دو سال توانست 10 فروشگاه بزرگ و یک کارخانه 300 متری ایجاد کند. تولیدات کوتون شامل انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کفش و اکسسوری در کلکسیون های فصلی بوده و از تنوع بالایی برخوردار است. آن ها معتقدند که "قیمت مناسب دلیل تفاوت برند کوتون است." به طوری که این محصولات از قیمت های کمتری نسبت به سایر رقبا برخوردارند. محصولات این برند با وجود اقتصادی بودن، مناسب با فرهنگ، استایل و سلیقه های مختلف طراحی شده و با جدیدترین مد و ترندهای روز دنیا هماهنگ است. فروشگاه های برند کوتون در مساحت های بزرگ با سقف های بلند و توام با آرامش مثال زدنی بنا شده اند. بر اساس تحقیقات مستقل صورت گرفته، در سال ۲۰۱۲ کوتون به عنوان برند برتر مشتریان در مراکز خرید معرفی شد.

کاپشن از برند ماوی

برند ماوی Mavi

برند ماوی یکی از برندهای بسیار موفق در زمینه پوشاک در ترکیه می باشد که بیشتر به خاطر تولیدات شلوار لی و جین های فوق العاده اش شناخته می شود. کلمه ماوی به معنای آبی می باشد. این برند در سال ۱۹۹۱ در استانبول تاسیس شد و امروزه پا از مرزهای ترکیه فراگذاشته و تبدیل به یک برند بین المللی شده است. فعالیت برند ماوی در ابتدا تنها در زمینه شلوارهای جین بوده ولی به مرور فعالیت خود را در تمام حوزه های پوشاک از جمله تی شرت ها، بلوز، انواع کت مانند جین‌، اکسسوری و ... گسترش دادند. بیشترین دلیل محبوبیت شلوارهای این برند، به دلیل اندازه و فیت بودن آن ها برای همه افراد بوده که باعث جذاب تر نشان دادنشان می شد. آن ها سپس با تولید شلوار های جین رنگی در انواع زنانه و مردانه طرفداران بیشماری پیدا کرد. این برند علاوه بر اندازه لباس، به زیبایی و کیفیت آن ها نیز اهمیت ویژه ای می دهد که استایلی شیک و جذاب را برای شما رقم می زنند. در فروشگاه های برند ماوی پوشاک جذابی برای خانم ها، آقایان و حتی بچه ها یافت می شود. تولیدات این برند علاوه بر فروشگاه های بزرگ و معتبر ترکیه، در شهرهای بزرگ جهان مانند ونکوور، نیویورک، لس آنجلس، برلین، فرانکفورت، دوسلدورف، هامبورگ، مسکو و بروکلین نیز به فروش می رسند.

کت چرم مردانه

برند ال سی وایکیکی Lc Waikiki

برند ال سی وایکیکی که در حال حاضر یکی از پرفروش ترین برندهای پوشاک می باشد، در ابتدا یک برند فرانسوی بوده است. این برند که در سال 1985 در فرانسه راه اندازی شد، در سال 1997 توسط هولدینگ ترکیه ای خریداری و تبدیل به یک برند ترکیه ای شد. کلمه waikiki نام ساحل زیبایی در جزایر هاوایی بوده و LC نیز مخفف کلمه فرانسوی “Les Copains” به معنای دوستی می باشد. این برند با طراحی و تولید پوشاک و اکسسوری در سه لاین زنانه، مردانه و بچگانه، مجموعه کامل و بسیار متنوعی را ارائه می دهد. شعار برند ال سی وایکیکی “هر کسی شایسته خوب و شیک لباس پوشیدن است." می باشد. این برند انواع ست های فصلی، کژوال، استایل های خیابانی و لباس رسمی، پوشاک مد روز و ... را مطابق با سلیقه و نیاز همه اقشار جامعه تولید می کند. محصولات این برند در کنار طراحی زیبا و کیفیت بالا از قیمت های بسیار مناسبی نیز برخورداند. همین عامل سبب تاسیس فروشگاه آن در کشور رومانی و جهانی شدن این برند در سال 2009 شده است. برند السیوایکیکی در حال حاضر بیش از 950 فروشگاه در 46 کشور جهان از جمله روسیه، یونان، قبرس، ایران، گرجستان، امارات، مالزی، مراکش و برخی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد. تعداد فروشگاه این برند در کشور ترکیه نیز به بیش از 21 مورد می رسد. استراتژی این برند به دنبال پیشرفت های بیشتر و تبدیل شدن به یکی از سه برند پوشاک اروپایی برتر جهان می باشد.

کت بایکری چرم زنانه

برند دیفکتو Defacto

برند دیفکتو یکی از برندهای محبوب و موفق در کشور ترکیه می باشد که امروزه به یکی از پرفروش ترین برندها در بسیاری از کشورها از جمله ایران تبدیل شده است. این برند در ابتدا تنها در زمینه تولید پارچه در کشور ترکیه فعالیت می کرد. به تدریج در سال ۲۰۰۳ با انجام اقدامات اولیه برای راه ‌اندازی برند پوشاک، در سال ۲۰۰۴ موفق شد با تاسیس اولین فروشگاه در استانبول، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کند. این برند با شعار “برند مقرون به صرفه و در دسترس”  مجوعه ای کامل از پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه تولید می نماید. کیفیت بالا و قیمت مناسب جزو ویژگی های اصلی تولیدات برند دیفاکتو به حساب می آیند. طراحان این برند با ارائه طرح های ساده و بسیار شیک و مناسب با فرهنگ و سبک زندگی هر کشور توانسته اند جایگاه ویژه ای برای برند دفکتو در جهان باز کنند. این برند هم اکنون در میان بیش از 305 شرکت تولید کننده پوشاک در ترکیه، به عنوان دومین برند بزرگ شناخته می شود. این برند پرفروش دارای 5 کارخانه تولیدی می باشد که به دلیل تقاضای زیاد بازار، پاسخگو نبوده و از این رو برخی از فرایندهای تولیدی محصولات آن ها در کشورهای دیگری نیز انجام می شود. برند دفاکتو ۳۲۴ فروشگاه در کشور ترکیه و ۱۲۳ فروشگاه نیز در سایر کشورهای جهان مانند مصر، روسیه، تونس و قزاقستان دارد. برند د‌فکتو دوستدار محیط زیست نیز می باشد که این امر بر میزان محبوبیت آن ها افزوده است.

برند آوا

برند آوا Avva

برند آوا یکی دیگر از معروف ترین برندهای ترکیه می باشد که به طور تخصصی به تولید محصولات و پوشاک آقایان می پردازد. این برند در سال 2000 توسط تولید کنندگان لباس دیدو در استانبول تاسیس شد. سپس به دلیل تولید محصولاتی متنوع با کیفیت بسیار بالا به سایر شهرهای ترکیه و دیگر کشورهای جهان  از جمله ایران راه یافت. به طوری که بسیاری از کشورهای اروپایی مانند انگلیس جزو وارد کنندگان بزرگ پوشاک آقایان برند آوا می باشند. این برند با بهره گیری از طراحان مجرب و یک تیم تحقیقاتی، محصولات مختلفی مانند شلوار جین، تی شرت، کفش و ... را متناسب با نیاز افراد جامعه ارائه می دهد. محصولات برند اوا در کنار کیفیت بالایی که دارد، از قیمت های مناسبی نیز برخورداند که همین امر سبب افزایش محبوبیت آن ها شده است. این برند در میان بسیاری از آقایان در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. به طوری که برند آوا توانسته نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف ایران را نیز کسب کند. پوشاک این برند دارای جایگاه ویژه و ممتازی از نظر کیفیت و تنوع در رقابت با سایر محصولات و برند های جهانی می باشد.

https://matchmaticians.com

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: