پایگاه خبری خانه فوتبال:

فیلتر اکسیژن ساز (اینفرارد)

فیلتر اکسیژن ساز اس اس وی

فیلتر اکسیژن ساز اس اس وی از فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی است که در قسمت بالایی دستگاه تعبیه می شود و خواص پزشکی و سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. فیلترهای تصفیه آب اکسیژن ساز با بالا بردن میزان اکسیژن آب و با توجه به این که اکسیژن بالا در آب می تواند به بهبود کیفیت آب کمک فوق العاده ای کند فواید زیادی را به دنبال دارند. افزون بر افزایش کیفیت آب مصرفی، نوشیدن آب با سطح اکسیژن بالا به رفع بعضی از بیماری ها کمک خوبی می کند.

فیلترهای اکسیژن ساز از مواد بیوسرامیکی تشکیل شده اند و با استفاده از مادون قرمز باعث شکست مولکولی آب می شوند. شکست ساختار ملکولی باعث آزاد شدن اکسیژن در آب می شود، به این صورت سطح اکسیژن آب به میزان زیادی افزایش می یابد. البته این شکست ملکولی با استفاده از فرایند شیمیایی یا اشعه نیست.

مزایای فیلتر اکسیژن ساز اس اس وی

استفاده از فیلترهای تصفیه آب اس اس وی در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

  •  دارای استاندارد معتبر WQA

    •    افزایش سطح انرژی بدن

    •    دارای کیفیت های لازم در روند ساخت

    •    توانایی کاهش آلاینده های آب

    •    کمک به رفع بعضی از بیماری ها

    •    بهبود عملکرد سیستم عصبی (با افزایش سطح اکسیژن خون، سیستم عصبی بدن اکسیژن مورد نیاز را دریافت می کند)

    •    افزایش سوخت و ساز بدن و شادی و نشاط

عوامل کاهش انرژی بدن

امروزه عده زیادی از ما به دلایل مختلف از کمبود انرژی بدن خود رنج می بریم، این موضوع تا حد زیادی زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده و از معضلات جدی برای بسیاری از ماست. این کمبود انرژی علل زیادی دارد، که بسیاری از آن ها ناشی از تغییر سبک زندگی تغییر ناپذیر ماست دلایلی مثل:

استرس: از دلایل مهم کاهش انرژی بدن وجود عامل خطرناک استرس می باشد که به علت سبک زندگی اشتباه است، اما ما از ضرر هایی که برای سلامتی بدن دارد آگاه نیستیم گرچه این موضوع در خیلی از موارد قابل کنترل و مدیریت نیست.

خواب شبانه ناکافی: بسیاری از ما برای انجام وظایف خود یا به خاطر موقعیت شغلی که داریم، مجبور به کاهش زمان خواب خود هستیم و در بعضی از موارد هم به دلایلی ممکن است، خواب ما کیفیت لازم را نداشته باشد که این موضوع انرژی بدن را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

سبک زندگی کم تحریک: همه ما نسبت به این موضوع آگاه هستیم که ورزش و تحرک، انرژی بدن را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد؛ اما این موضوع هم قابل توجه است که افراد زیادی زمان کافی برای ورزش را ندارند.

بیماری ها: بسیاری از بیماری ها به حدی انرژی بدن را کاهش می دهند، که فرد مبتلا توانایی انجام کاری را ندارد؛ بیماری هایی مثل تیروئید، کم خونی، بیماری های قلبی، هپاتیت و… . علاوه بر این، مصرف بعضی از دارو ها عوارضی مثل کاهش انرژی بدن را به دنبال دارند.

مواردی که گفته شد تنها تعداد کمی از عواملی است که انرژی بدن را کاهش می دهد، عواملی که در خیلی از موارد کنترل آن به دست ما نیست. اما با توجه به این، راه حل مناسب برای افزایش انرژی بدن چیست؟

فیلتر اکسیژن ساز یا انرژی زا که در دستگاه های تصفیه آب خانگی تعبیه می شود؛ با توجه به ساختار، کمبود انرژی بدن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر به هر علتی از کمبود انرژی بدن خود ناراضی هستید، نوشیدن آب می تواند ساده ترین راه حل برای این موضوع باشد. این راه حل کاربردی تمام نیاز های شما را برای داشتن آبی با خواص بالا تامین می کند.

آیا فیلتر اکسیژن ساز اس اس وی برای من مناسب است؟

فیلتر اکسیژن ساز اس اس وی دارای کیفیت های لازم برای تعبیه در دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد و سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. آب خروجی دستگاه های مجهز به فیلتر اکسیژن ساز علاوه بر اینکه دارای تمام کیفیت های لازم است، انرژی بدن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این فیلتر کیفیت های لازم را در زمینه های مختلفی مثل مواد استفاده شده، اندازه و… دارد، بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای افزایش کارایی دستگاه تصفیه آب شماست. به صورت کلی فیلترهای تصفیه آب اکسیژن ساز توانایی مناسبی را برای افزایش میزان اکسیژن آب به دنبال دارند و به همین دلیل سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

فیلتر اکسیژن ساز یا فیلتر  (اینفرا رد) نوعی فیلتر مکمل در دستگاه های مخصوص سالن های ورزشی و یا در دستگاه های تصفیه خانگی محسوب میشود که موجب افزایش سطح اکسیژن در آب آشامیدنی می شود. فیلتر های تصفیه آب حاوی مواد بیوسرامیکی هستند که قادر به شکستن ساختار مولکولی آب شده و آزاد شده اکسیژن بیشتر در آب می شود. این اکسیژن آزاد شده می تواند توسط بدن جذب شده و سبب افزایش سوخت و ساز بدن و شادابی بیشتر شود. زیرا همانطور که می دانیم اکسیژن سازی بیشتر به سلول های بدن اثر فوق العاده ای در عملکرد سیستم عصبی و سایر ارگان های بدن دارد.

فیلتر اکسیژن ساز یا فیلتر انرژی زا (اینفرا رد) نوعی فیلتر مکمل در دستگاه های مخصوص سالن های ورزشی و یا در دستگاه های تصفیه خانگی محسوب میشود که موجب افزایش سطح اکسیژن در آب آشامیدنی می شود. فیلتر های تصفیه آب حاوی مواد بیوسرامیکی هستند که قادر به شکستن ساختار مولکولی آب شده و آزاد شده اکسیژن بیشتر در آب می شود. این اکسیژن آزاد شده می تواند توسط بدن جذب شده و سبب افزایش سوخت و ساز بدن و شادابی بیشتر شود. زیرا همانطور که می دانیم اکسیژن سازی بیشتر به سلول های بدن اثر فوق العاده ای در عملکرد سیستم عصبی و سایر ارگان های بدن دارد. این فیلتر در آخرین مرحله دستگاه های تصفیه خانگی قرار میگیرد و قابلیت اضافه شدن به تمام دستگاه های 6 مرحله ای موجود در بازار را دارد.

فیلتر اکسیژن ساز

مزیت های باورنکردنی فیلتر اکسیژن ساز، انرژی زا برای ورزشکاران:

  •  بهبود فرایند اکسیژن رسانی در بدن

    •    افزایش سوخت و ساز بدن

    •    کمک به کاهش وزن و چربی سوزی بیشتر

    •    تنظیم ضربان قلب و بهبود در عملکرد آن

    •    بهبود عملکرد سیستم عصبی و ایمنی

    •    بهبود فرایند رشد در بدن

    •    کمک به سلامت پوست و مو با جذب اکسیژن بیشتر

    •    تقویت عضلات بدن

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: