پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است.بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایران است.بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال 1394 بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بهنوش بختیاری

اشتیاق برای دیدن همسر بهنوش بختیاری و شایعه سازی!

بهنوش بختیاری
زندگی شخصی بسیاری از چهره های مشهور زیر ذره بین طرفداران و مخالفانشان قرار دارد و بر همین اساس حاشیه جزو جداناشدنی زندگی این افراد سرشناس است.

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است و انتشار تصاویری متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر خانم بازیگر یکی از پررنگ ترین حاشیه های چند سال اخیر است.

بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

منتشر نشدن عکسی از همسر بهنوش بختیاری دلیلی برای کنجکاوی برخی از انسان های جستجوگر شد تا هر از چندگاهی با انتشار عکسی و معرفی او به عنوان همسر بهنوش بختیاری حواشی جدیدی برای خانم بازیگر رقم بزنند.

بهنوش بختیاری که حالا بیشتر از 10 سال از عمر زندگی مشترکش میگذرد به بهانه های مختلف بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ عکسی از همسرش در اینترنت وجود ندارد و تنها دلیل این امر بی علاقه بودن همسرش به انتشار عکس است اما باز هم ماجرای انتشار عکس های منتسب به همسر ایشان داستانی ادامه دار است.

این آقا همسر بهنوش بختیاری نیست

بهنوش بختیاری

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که اگر سرچ کوتاهی در اینترنت داشته باشد به سادگی صحت این موضوع را تایید خواهید کرد اما طبق گفته های بهنوش بختیاری هیچ عکسی از همسرش تابحال منتشر نشده است و این عکس منتسب هم، همسر خانم بازیگر نیست.

بهنوش بختیاری و مدیر برنامه هایش

بهنوش بختیاری

یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا است .

بهنوش بختیاری طبق معمول باز هم به انتشار این عکس اشتباه از همسرش واکنش نشان داد و نوشت : متاسفانه در بعضی از سایتا ذکر شده که ایشون همسر من هستن..در صورتی که ایشون مدیر برنامه بنده آقای غفوری هستن که همیشه و همه جا همراه منن و از همسر بنده هیج عکسی در فضای مجازی وجود نداره..چون ایشون علاقه ای به این داستانا ندارن....

بهنوش بختیاری

دهمین سالگرد ازدواج خانم بازیگر تیرماه سال 96 بود و علی رقم بارها و بارها تکرار باز هم بهنوش بختیاری برای هوادارانش نوشت: برای چندمین بار میگم که همسر بنده علاقه ای به انتشار عکسشون در فضای مجازی ندارن.....وگرنه برای من افتخاریه که صفحه ام با عکس ایشون مزین شود...

با وجود صحبت های مکرر بهنوش بختیاری درباره انتشار عکس همسرش باز هم چند روز پیش شاهد انتشار تصویری منتسب به همسر خانم بازیگر بودیم.این بازیگر کشورمان برای چندمین بار باز هم مجبور شد تا شایعه ای دیگر را تکذیب کند و صحبت هایش درباره انتشار عکس همسرش را تکرار کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: