قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۵ تیر ۹۹ قیمت طلا، سکه، دلار و ارز امروز ۱۵ تیر ۹۹ مشهد اعلام شد.

طلا امروز گران تر می شود؟ + لیست قیمت های جدید طلا و سکه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛   برهمین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان، یورو ۲۴ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۶۰۰  تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

سکه و طلا

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۵۵۰ تومانی نسبت به روزکاری قبل ۲۳ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.

گفتنی است، همزمان با تشدید نوسانات در بازار آزاد،  قیمت ارز در صرافی‌های بانکی نیز از صبح امروز چند بار تغییر کرده است؛ صرافی‌های بانکی از صبح تا ساعت ۱۲ طی سه نوبت نرخ خرید و فروش ارز را تغییر داده‌اند.

طلا

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر شهر مشهد، قیمت‌های طلا و سکه در بازار مشهد امروز ۱۵ تیر و مقایسه با قیمت روز گذشته به شرح زیر اعلام شده است.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار: ۹۴۴ هزار تومان

قیمت سکه امام: ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

قیمت سکه بهار آزادی: ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

قیمت نیم سکه: ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

قیمت سکه ربع: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

نقره هر مثقال ۹۹۵ عیار: ۵۰ هزارو ۵۰۰ تومان

نقره هر گرم ۹۹۵ عیار: ۱۰ هزار و ۹۵۹ تومان

نقره هر گرم ۹۲۵ عیار:۱۰ هزار و ۱۳۷ تومان