پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، امید عالیشاه بعد از حضوری کوتاه در دیدارهای ابتدای فصل در ترکیب گابریل کالدرون، اکنون در لیست مازاد این سرمربی آرژانتینی قرار دارد و این در حالیست که در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع تمرینات آماده سازی سرخ‌ها برای نیم فصل دوم، تصمیمی از سوی باشگاه برای آینده او گرفته نشده است.

عالیشاه که در سال 2013 به پرسپولیس پیوسته و از این حیث جز باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود، تنها در مقطعی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز و تراکتور شد و البته این روزها در شرایط عجیبی قرار دارد و با حضور در لیست مازاد کالدرون به دنبال یک جابجایی خبرساز است.

اکنون امید عالیشاه بعد از حضور در 150 رسمی با پیراهن پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر قرار دارد و در این راه البته هنوز باشگاه پاسخ روشنی درباره آینده او نداده است. بازیکنی که در کارنامه حضورش در پرسپولیس سابقه گلزنی در دربی و شکست طلسم عدم پیروزی مقابل آبی‌ها نیز دیده می‌شود و در این فصل نیز با دو پاس گل در فرصت‌های کوتاهی که به دست آورده بود، توانست عملکرد خود را ثبت کند.

با این حال باید دید باشگاه با توجه به شرایط مبهم بازگشت کالدرون هنوز اقدامی برای معاوضه، صدور رضایتنامه یا اعلام رسمی نام کاپیتان تیم خود برای پایان کار در این باشگاه را مشخص نکرده است یا موضوع دیگری در جریان است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: