مهران مدیری تبلیغ عجیبی برای ازدواج دختران انجام داد.

تبلیغ عجیب مهران مدیری: خانم ها با چنین مردی ازدواج کنید! +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهران مدیری در برنامه دورهمى، میزبان امیرعلی اکبری (قهرمان جهانی کشتی فرنگی و مبارز هنر‌های رزمی ترکیبی MMA) بود. مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است.مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است.پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است.مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است و با پدرش هم بیلیارد بازی می کند.

مهران مدیری

مدیری با طنز خاص خود گفتگو را با امیر علی اکبری شروع کرد و گفت: هر زمانی که از من خوشت نیامد،هر اتفاقی افتاد که باب میل شما نبود اشاره کنید من برنامه را تموم می‌کنم!

علی اکبری درباره خشونت ورزش mma گفت: من به خشونت ورزش mma عادت کردم، هر فردی برای یک شغلی به دنیا آمده است. افرادی که در این رشته کار می‌کنند، جنگجو هستند.

وی افزود: من در یک دوره تورنمنت برای mma مقام دوم به دست آوردم که در مدت دو روز مسابقه سه بار در قفس رفتم، پشت پای من پاره شد، دست و بینی من شکست. البته رنکینگ من در جهان ۲۲ است.

رقیب امیر علی اکبری چه کسی است؟

علی اکبری درباره رقیبش با نام اسب دیوانه تگزاس گفت: او آمریکایی بود، حدود ۲۰ سالی در این ورزش سابقه داشت و قسمت شد که یک کتکی به او بزنم! (خنده) وی افزود: من لقب ندارم، چون اسم خودم را دوست دارم و نیازی به لقب نیست.

این قهرمان عنوان کرد: این ورزش تلفیق چهار رشته است، البته mma قانون دارد که به نقاط حساس بدن نمی‌توانید ضربه بزنید. حس رقابت این ورزش برایم جذاب است و نمی‌توانم جذابیت آن را توصیف کنم.حس جنگ برایم جالب است، زمانی که وارد قفس می‌شوم و می‌جنگم و خون می‌بینم. (خنده)

با این صحبت‌ها مدیری گفت: یا خدا، هر چی شما بگویید؛ خسته نشدید. مصاحبه خوب پیش می‌رود؟ چای و قهوه میل دارید؟

علی اکبری درباره ازدواج گفت: ازدواج نکردم، شرایط ما برای ازدواج متفاوت است. آن کسی که ارتباط برقرار کند و بتواند برای هدفت کنارت باشد هنوز اتفاق رخ نداده است. شما از ما تعریف کنید!

مدیری گفت: من چی بگم، دوستان مهربان، دوست داشتنی، ظریف، عاشق خون، همه چی تموم!

علی اکبری درخصوص حواشی دوپینگش توضیح داد: ۱۰ سال از آن اتفاق می‌گذرد، سعی کردم راست بگویم. اولین بار، پهلوانی به اسم بابک قربانی رقیب من بود که هر دو مدعی بودیم و شرایطی در اردو تیم ملی برایمان به وجود آوردند که بازی انتخابی برگزار نکردند و گفتند تا روز آخر هر کسی بهتر تمرین کند انتخاب می‌شود. آن سال‌ها به خاطر سن کم اشتباه کردیم و این اتفاق افتاد.

وی افزود: در اتفاق دوم که در سال ۲۰۱۳ رخ داد، هنوز بعد از این سال‌ها نفهمیدم که چه بلایی سر من آمد و چگونه وارد بدن من شد و تقدیر من این بود که از ورزش کشتی بیرون بیام

مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

درکودکی دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق بنشیند، کتاب هایش را ورق بزند، اسمهایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد، او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد. تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند.

او چندین سال قبل ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد می باشد.

مهران مدیریبازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

مهران مدیری

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.