پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، به دلیل برطرف نشدن مشکلات مالی از سمت خود استعفا کرد. حالا مدیران پارس جنوبی که تیم شان روز پنجشنبه در جم میزبان پرسپولیس است، دست به کار شدند تا او را راضی به ماندن در این تیم کنند.

ایوب چراغی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کمالوند استعفا کرده است و هنوز کسی در باشگاه نیست که بخواهد با این موضوع موافقت کند. منتظریم تا این موضوع مشخص شود و به احتمال زیاد تا پایان امروز تکلیف نهایی نیمکت پارس جنوبی مشخص خواهد شد.  

چراغی ادامه داد: مراد مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه امروز برای بررسی همین موضوع به دنبال برگزاری جلسه‌ای با موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی رفته است. پس از این جلسه، تصمیمی گرفته می‌شود و باید دید کمالوند در پارس می‌ماند یا خیر.

او درمورد احتمال ماندن کمالوند روی نیمکت پارس جنوبی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: احتمال این موضوع بسیار ضعیف است چرا که خود کمالوند دیشب اعلام کرد که نمی‌خواهد در تیم بماند. اما ما امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد و کمالوند در پارس جنوبی باقی بماند .

کمالوند نیز موضوع استعفای خود را از هدایت پارس جنوبی جدی توصیف کرده است و به هر حال باید منتظر ماند و دید تکلیف نیمکت جمی‌ها چه خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: