پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در آستانه پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، رفتارهای غیرورزشی و حرکات ناجوانمردانه از سوی برخی تیم‌ها آغاز شده است و با هوایی کردن و وعده‌های عجیب و غریب به بازیکنان، قصد برهم‌ریختن تیم‌های رقیب را دارند.

به‌دنبال برخی تحرکات از سوی یک باشگاه دولتی تازه‌ تأسیس، بدین‌وسیله باشگاه نساجی به این دوستان گوشزد می‌کند که این رفتارها را کنار گذاشته و از تماس مستقیم با بازیکنان تیم نساجی دست بردارند، در غیر این‌صورت با ارائه مستندات، اسامی افراد واسط، سرمربیان و عوامل آن تیم‌ها را در رسانه‌ها منتشر خواهد کرد.

در حالی که باشگاه‌های وابسته به صنایع و دستگاه‌های دولتی، تأمین مخارج‌شان از بیت‌المال است، باشگاه‌هایی چون نساجی با هزینه شخصی آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان، بدون دریافت وام‌های کلان، اداره می‌شود و دستش نزد هیچ فرد یا دستگاهی دراز نیست، لذا از تمام باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های غیرخصوصی انتظار می‌رود رفتارهای ناجوانمردانه و زشت‌شان را کنار بگذارند و در نیم‌فصل دوم بدون سوءاستفاده از فضای موجود، نگاه‌شان به ادامه رقابت‌های لیگ برتر، یک نگاه صرفاً فوتبالی باشد.

مالکان باشگاه نساجی در شرایط بغرنج اقتصادی در حال حاضر ۲۵ درصد از مبلغ قراردادها را پرداخته‌اند و تا انتهای فصل نیز این درصد را افزایش خواهند داد ضمن اینکه تیم بزرگسالان نساجی به لحاظ امور جاری در شرایطی ایده‌آل چه به لحاظ محل تمرین و اقامت و چه به لحاظ رفت‌وآمد و دیگر امکانات لازم، شأن یک تیم حرفه‌ای را حفظ کرده است.

همچنین باشگاه نساجی علاوه بر تیم بزرگسالان، در سه رده نوجوانان، جوانان و امید نیز تیم‌های لیگ برتری دارد و امور جاری آن تیم‌ها نیز در شرایط خوبی در حال انجام است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: