پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حُسن بزرگ قضیه استراماچونی این بود که هیچ کس سراغ تیم ملی و ویلوتس را نگرفت که طرف چه قراردادی بسته و چه کلاه گشادی بر سر ما گذاشته است. کسانی که می‌گویند استراماچونی قرارداد ۷۵۰ هزار یورویی داشت احتمالاً نمی‌دانند که همسر آقای ویلموتس که وکیل او هم هست گفته ما ۸، ۹ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهیم! بعد هم آقای تاج که گفته بود من به مجلس نمی‌روم، خیلی شیک و اتو کشیده رفت مجلس و توضیحاتی داد که هیچ‌کس نفهمید. یعنی یکسری از نماینده‌ها که اساساً نمی‌دانند فوتبال را با پا بازی می‌کنند اصلاً متقاعد نشدند و آن‌هایی که می‌دانند با پا بازی می‌کنند هم متقاعد نشدند!

کی‌روشِ دیوانه می‌گفت بازیکنان تیم ملی باید ۳۰ روز قبل از هر بازی در اختیار من باشند و سر همین موضوع با رئیس فدراسیون، باشگاه‌ها، مربیان ایرانی و... دعوا می‌کرد، اما حالا تیم ملی را رها کرده‌اند به امان وحید هاشمیان! و تازه خودشان هم نمی‌دانند که همین هاشمیان را قبول دارند یا نه؟ این وسط یکی هم مثل داریوش مصطفوی با استفاده از فرصت طلایی که نصیبش شده می‌گوید اصلاً باید ورود مربی خارجی به ایران را ممنوع اعلام کنیم! (توضیح اینکه مصطفوی همانی است که گفته بود فیفا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!)

حالا که استقلال تلفنی توسط استراماچونی ارنج می‌شود و خوب هم بازی می‌کند، پیشنهاد می‌شود در همان ایتالیا بماند و قبل از هر بازی تلفنی ارنج را به وریا بگوید. این طوری هم حاجی فتح‌الله زاده بیشتر به چشم می‌آید، هم مازیار ناظمی تند تند می‌گوید امروز می‌آید، فردا می‌آید و هم ما سوژه‌های بیشتری برای نوشتن داریم!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: