پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مدیران باشگاه استقلال با پرداخت بدهی های طلبکاران توانستند مدارک لازم را به فدراسیون فوتبال ارائه دهند تا بتوانند مجوز حرفه ای را کسب کنند و مشکلی برای حضور در رقابت های آسیایی نداشته باشند.

اما مصاحبه دیروز مهدی رحمتی علیه استقلال باعث شد تا دوباره بحث حذف آبی ها از آسیا به گوش برسد که البته مدیران استقلال با حل مشکل رحمتی باعث شدند تا تهدیدی شامل این تیم در آسیا نشود.

مهدی رحمتی در صحبت های روز گذشته خود اینطور گفت: در شرایطی که آقایان در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال هر روز ادعا می‌کنند که این باشگاه هیچ بدهی ندارد و مشکلی برای حضور در آسیا ندارد، اما نه تنها مالیات من را پرداخت نکرده اند، بلکه ظاهرا به AFC هم اطلاعات غلط داده‌اند. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوی چنین کار زشتی است و  مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرد. اما حالا که با نامه توقیف اموال مواجه شده‌ام، ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و به هر نهادی لازم باشد توضیح می‌دهم که نه تنها بدهی مالیاتی من چند سال است که پرداخت نشده، بلکه برای پاک کردن صورت مساله مدارک غیر واقعی هم به AFC‌ ارسال کرده‌اند. اگر مشکل مالیاتی من حل نشد همان رفتاری را انجام می‌دهم که آقایان در این چند سال و ۵ ماه با من انجام دادند.

به هر ترتیب خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال فورا به این موضوع ورود کرد و مشکل مالیاتی استقلال را حل کرد تا این تیم برای حضور در رقابت های آسیایی مشکلی نداشته باشد.

درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره ماجرای حذف استقلال گفت: موضوع حذف نیست و تاج پیگیر این موضوع بود. وقتی نامه‌ها را امضا و ارسال کردند، مدیران عامل جدید آن را امضا کردند. وقتی در روزنامه رسمی که ارسال شده، ترجمه شده، مدیرعامل فرد دیگر بوده است. جعل سندی در کار نبوده است.

او همچنین درباره جعل مدرک و مصاحبه مهدی رحمتی بیان کرد: آن یک موضوع دیگر است.

همچنین داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در این باره گفت: با اتفاقات پیش آمده نه تنها باشگاه استقلال، که فوتبال ایران در معرض خطر حذف از آسیا قرار دارد. تنها مهدی رحمتی نیست که در فوتبال چنین مشکلی دارد. خیلی از بازیکنان و مربیان دیگر هستند که پرداخت بدهی مالیاتی‌شان برعهده باشگاه بوده و پرداخت نشده است. به هر حال جای تأسف دارد که ما همه تلاش‌مان را کردیم که مدارک کامل باشد، اما یک نفر از داخل کشور باعث شده که این اتفاق بیفتد.

با توجه به رفع مشکل رحمتی از سوی استقلالی ها، اطمینان حاصل شد که خطری آنها را تهدید نمی کند و مشکلی برای حضور در رقابت های آسیایی نخواهند داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: