پایگاه خبری خانه فوتبال:

حدود یک هفته‌ای از استعفای امیرحسین فتحی از مدیریت باشگاه استقلال می گذرد و از همان روز نام علی فتح‌الله‌زاده به عنوان گزینه اصلی جانشینی او در رسانه‌ها مطرح شده است.

فتح الله زاده که در سال های اخیر بیشتر از سوی هواداران حمایت شده و در دوره وزارت سلطانی‌فر هیچ وقت قبل از این جزو گزینه‌های مدیرعاملی در استقلال نبوده، این بار با فشار هواداران جزو گزینه های اصلی وزیر ورزش قرار گرفت.

در این میان آخرین اخبار از تغییر مدیریتی در استقلال در روزهای از زبان مازیار ناظمی به عنوان سخنگوی وزارت ورزش به گوش هواداران رسید. بعد از اخبار ضدونقیض درباره وضعیت هیات مدیره و مدیرعامل استقلال، عصر شنبه، در بخش خبری ساعت ۱۹ ارتباط تلفنی با ناظمی برقرار شد تا او به عنوان یک منبع رسمی، آخرین اخبار را به گوش هواداران استقلال برساند.

در این ارتباط تلفنی رسما مازیار ناظمی از عضویت علی فتح الله زاده در هیات مدیره استقلال خبر داد. او در این باره گفت: «قرار است آقای فتحی به طور کامل از هیات مدیره خارج شود و ۲ عضو به هیات مدیره استقلال اضافه می شوند. یکی از این ۲ عضو آقای فتح الله زاده است. فتح الله زاده جزو مدیران باسابقه استقلال است و در روزهای اخیر ۲ بار با آقای وزیر ملاقات کرده است. بعد از اضافه شدن او به هیات مدیره، این اعضای هیات مدیره هستند که درباره مدیرعامل تصمیم گیری می کنند.»

بعد از اینکه مازیار ناظمی در این مصاحبه در پاسخ به تاکید گوینده اخبار ورزشی تایید کرد که علی فتح‌الله‌زاده عضو هیات مدیره استقلال شده، همه رسانه‌ها این خبر را بازتاب دادند و فتح‌الله‌زاده نیز به مصاحبه با خبرگزاری ها در قامت عضو هیات مدیره مشغول شد. البته که فتح الله زاده خودش هم کمی تعجب کرده بود که چطور بدون اینکه ابلاغی به دست او برسد، عضویتش در هیات مدیره استقلال اعلام رسمی شده است.

در حالی که برخی هواداران از این اتفاق استقبال کرده بودند و فتح‌الله‌زاده هم دیگر خودش را عضو هیات مدیره استقلال و شاید نزدیک صندلی مدیرعاملی استقلال می‌دانست، کمتر از ۱۵۰ دقیقه بعد و حوالی ساعت ۲۱:۳۰ مازیار ناظمی گفت‌وگویی را با پایگاه خبری وزارت ورزش انجام داد و به تکذیب خبری که خودش اعلام کرده بود، پرداخت: « آقای فتح الله زاده از مدیران شناسنامه دار و محترم فوتبال است ولی هنوز تغییری در هیات مدیره استقلال رخ نداده و ایشان یکی از گزینه‌های عضویت در هیات مدیره است .ظرف روزهای گذشته اقای فتح الله زاده در دو نوبت با وزیر دیدار کرده و صحبتهایی برای کمک به مجموعه استقلال صورت گرفته است ولی همه چیز منوط به اخذ استعلامات نهادهای نظارتی و طی مراحل اداری است.»

حالا ۲ روز از این اتفاق می گذرد و همچنان صندلی مدیرعاملی استقلال خالی است و فتح الله زاده حتی حکم عضویت در هیات مدیره را هم دریافت نکرده است.

البته خلیل زاده به عنوان سرپرست موقت باشگاه موضوع استراماچونی را دنبال می کند و شاید وزیر هم برای معرفی مدیرعامل جدید منتظر تعیین تکلیف پرونده این مربی ایتالیایی است.

باید دید در این میان تکلیف علی فتح الله زاده و بازگشت او به استقلال چه خواهد شد. خودش زمان اعلام عضویتش در هیات مدیره را اواخر هفته عنوان کرده، اما بعید نیست بازهم وزارت ورزش چرخشی نسبت در قبال او داشته باشد و فتح الله زاده از میان گزینه ها کنار برود!//// به گزارش "ورزش سه"

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: