پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پرسپولیس راهی شهر جم شده؛ شهری که در پایان فصل گذشته میزبان جشن قهرمانی سرخپوشان بود تا یادآور خاطرات خوش برای پرسپولیسی‌ها باشد.

لیگ هفدهم

جمی‌ها که تازه به لیگ برتر صعود کرده بودند به پدیده لیگ تبدیل شدند و بدون شکست تا هفته یازدهم پیش رفتند و حتی صدرنشین شدند. اما تیم تارتار در حد و اندازه یک قهرمان نبود و بعد از باخت خارج از خانه به فولاد خوزستان نتوانست صدرنشینی تیمش را حفظ کند و دقیقه ۹۵ بازی خانگی برابر پرسپولیس رؤیا‌های جمی‌ها با گل شایان مصلح بر باد رفت و پرسپولیس صدرنشین شد و در مسیر قهرمانی قرار گرفت. البته تیم تارتار در دور برگشت تنها امتیازش را از تیم برانکو گرفت، ولی تأثیری در قهرمانی سرخپوشان نداشت.

لیگ هجدهم

پارس‌جنوبی جم لیگ هجدهم را خوب شروع نکرد و آن تیم فصل قبل نبود. پرسپولیس رقیب نه چندان سرحال و آماده‌اش را رفت و برگشت شکست داد و در جم جشن قهرمانی گرفت. شهری که شهر رؤیای‌های برانکو بود و حتی خرید موردنظرش یعنی بودیمیر گل قهرمانی پرسپولیس را زد.

لیگ نوزدهم

پرسپولیس هفته اول لیگ برتر در بازی افتتاحیه پارس‌جنوبی را شکست داد و موقتاً به صدر جدول رسید، اما فقط یک ساعت و ۲۰ دقیقه بعد سایپا، ذوب‌آهن را ۳ بر ۲ برد و تیم کالدرون را از صدر پایین کشید از آن روز تا به حال تیم کالدرون یک دقیقه هم صدر جدول را تجربه نکند و حالا در بازی مجدد با پارس‌جنوبی این فرصت برای کالدرون و شاگردانش وجود دارد تا برای ساعاتی صدرنشین شود. یک ساعت و سی دقیقه بعد از بازی پرسپولیس، سپاهان با شاهین بوشهر بازی می‌کند و در صورت پیروزی جای پرسپولیس را در صدر جدول می‌گیرد و اگر هم آن‌ها نتوانند پیروز شوند ۲ ساعت و نیم بعد نوبت استقلال می‌شود که با برد ماشین‌سازی با یک بازی بیشتر صدر را از پرسپولیس بگیرد، مگر این که این دو مدعی برنده نباشند تا پرسپولیس در صدر جا خوش کند.

نتایج پرسپولیس برابر پارس‌جنوبی جم در لیگ برتر

لیگ هفدهم

پارس‌جنوبی صفر - پرسپولیس یک

پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی یک

لیگ هجدهم

پرسپولیس ۳- پارس‌جنوبی یک

پارس‌جنوبی صفر- پرسپولیس یک

لیگ نوزدهم

پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر

پارس‌جنوبی؟ - پرسپولیس؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: