پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، خبر این بود که در حساب‌های مالی پرسپولیس طی سال‌های گذشته ۲/۵ میلیون دلار گم شده! قبل از اینکه ۲/۵ میلیون دلار را به پول خودمان حساب کنید باید بدانید از این پول‌ها در جا‌های دیگر هم گم می‌شود، اما خب کمتر اعلام می‌شود! یعنی شما اگر حساب و کتاب‌های مالی سایر باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و... را هم بررسی کنید به نتایجی می‌رسید که دود از سرتان بلند می‌شود.

وقتی از قرارداد ۵۷۰ هزار دلاری یک بازیکن خارجی فقط ۲۵۰ هزار دلار به خودش می‌رسد مسلماً این وسط افراد زیادی هستند که زنجیروار می‌خورند! و صدای‌شان هم درنمی‌آید. این مسائل اگر یک بار به صورت جدی بررسی و با عواملش برخورد شود مسلماً تکرار نمی‌شود، اما نکته اینجاست که خاطیان هراسی از برخورد ندارند و در نتیجه بازیکنان خارجی بیشتری به ایران می‌آورند. یک دلال هم از بغل بازیکن داخلی نهایتاً ۲۰ درصد می‌خورد، اما با آوردن یک بازیکن خارجی تا ۵۰ درصد هم گیرش می‌آید و در نتیجه اکثر دلال‌ها عاشق بازیکنان خارجی هستند.

در مورد پرسپولیس و این ۲/۵ میلیون دلار گم شده گفته می‌شود پای یک‌سری پاداش‌ها در میان است. البته کسی مخالف پاداش دادن به تیمی که به فینال آسیا می‌رسد و ۳ بار قهرمان لیگ می‌شود، نیست، ولی خب پاداش هم حد و اندازه‌ای دارد. این نمی‌شود که شما مثلاً ۳ میلیون حقوق بگیرید و ۴ میلیون پاداش! اما در فوتبال ایران به همان دلیل معروف که مدیران از جیب مبارک پول نمی‌دهند از این اتفاقات می‌افتد. به هر حال مدیرعامل نه دوست دارد حیا کن، رها کن بشنود و نه دوست دارد بازیکنان در فضای مجازی او را «دروغگو» قلمداد کنند (کاری که استقلالی‌ها با مدیر قبلی کردند).

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: