پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، با وجود تکذیب سخنگوی باشگاه ذوب آهن در واکنش به خبر قطع همکاری این باشگاه با «ابیابووی باکر» و «ماکولی کریسانتوس» بازیکنان نیجریه ای ذوب آهن، این بازیکنان به پایان کار خود در تیم اصفهانی نزدیک شده اند.

حتی پیش از آنکه نیم فصل اول لیگ برتر به پایان برسد و زمانی که علیرضا منصوریان هم هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت، مسئولان باشگاه ذوب آهن اقدامات خود را برای کنار گذاشتن دو بازیکن خارجی آغاز کرده بودند.

با این حال مشکلات مالی ذوب آهن از یک سو و نگرانی بابت شکایت باکر و کریسانتوس به فیفا که باز شدن پرونده ای جدید در فیفا را در پی خواهد داشت، ذوبی ها را مجبور کرده تا دنبال گرفتن رضایت این دو بازیکن و جدایی مسالمت آمیز آنها باشند. هرچند که مذاکره باشگاه با این دو بازیکن نتیجه مثبتی نداشته و باعث سر زدن اقدام عجیبی از سوی ذوب آهن شده است.

این دو بازیکن که می دانستند دیگر جایی در ذوب آهن ندارند خواهان بازگشت به نیجریه بودند اما پاسپورتشان در اختیار باشگاه است و امکان سفر به خارج از ایران را ندارند. در واقع مدیران باشگاه ذوب آهن با اقدامی که شاید بتوان آنرا گروکشی پاسپورتی عنوان کرد، به دنبال گرفتن رضایت باکر و کریسانتوس هستند و قصد دارند از این راه، آنها را به خواسته ها و توافقات مدنظرشان قانع کنند!

گفته می شود این دو بازیکن قصد دارند با حضور در سفارت نیجریه، از این اقدام باشگاه ذوب آهن شکایت کنند تا بلکه به پاسپورت خودشان برسند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: