پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پس از جدایی جونیور براندائو برزیلی از پرسپولیس، مدیران این تیم برای تقویت خط حمله سرخپوشان به دنبال جذب مهاجم خارجی رفتند.

گزینه نخست سرخ‌ها جوناتاس برزیلی است که با او مذاکراتی انجام شده و قرار است پس از توافق نهایی به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های نهایی، قراردادش را امضا کند.

همچنین گفته می‌شد پرسپولیسی‌ها خواستار جذب ویلفرد بونی هستند، اما گران بودن این بازیکن سبب شد تا حضور او منتفی شود.  

سرخ‌ها به جز مهاجمان خارجی، ۲ بازیکن ایرانی را نیز مدنظر دارند و قرار است با آن‌ها مذاکراتی انجام شود تا مشخص گردد آیا آن‌ها سرخپوش خواهند شد یا خیر؟

در ساعات اخیر گفته می‌شد کریستین اوساگونا نیجریه‌ای نیز دیگر گزینه پرسپولیسی‌ها است. او فصل خوبی را با ذوب آهن اصفهان سپری کرد و پس از پایان فصل و در زمانیکه با ذوبی‌ها به توافق نرسید به لیگ کره پیوست و البته همراه با تیم جدیدش در لیگ کره‌جنوبی نتوانست به توفیق چندانی دست پیدا کند و تنها در ۹ بازی برای تیمش به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند.

در سایت ترانسفر مارکت مبلغ این بازیکن ۴۰۰ هزار دلار درج شده که برای پرسپولیسی‌ها قابل قبول است. شنیده می‌شود مذاکراتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن صورت گرفته، اما هنوز این بازیکن مورد تایید کامل کالدرون قرار نگرفته و ممکن است اگر مهاجم شاخصی جذب نشود، این بازیکن که تیمش هم به یک دسته پایین‌تر سقوط کرده، پرسپولیسی شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: