پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، یکی از شرط‌های برانکو ایوانکوویچ کروات برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدن وضعیت مالی اش با باشگاه پرسپولیس بود و به همین دلیل ۲ نماینده این باشگاه راهی زاگرب کرواسی شدند تا با برانکو جلسه بگذارند.

در ساعات اخیر گفته می‌شد فدراسیون فوتبال با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده‌اند که بدهی این باشگاه به برانکو ایوانکوویچ را آن‌ها پرداخت کنند و این مبلغ به شکل‌های مختلف از درآمد‌های تیم پرسپولیس در لیگ و همچنین پاداش‌هایش در FIFA و AFC به فدراسیون پرداخت شود که تکذیب شد.

حسین قدوسی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: توافق این باشگاه با فدراسیون فوتبال در مورد پرداخت مطالبات برانکو کذب است و نمایندگان باشگاه امروز بعد از ظهر با برانکو برای توافق مالی جلسه خواهند داشت.

همچنین علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در این باره  گفت: ما صحبتی با باشگاه پرسپولیس درباره بحث پرداخت مطالبات برانکو از این باشگاه انجام نداده ایم.

لازم به ذکر است، به نظر می‌رسد تا چند وقت دیگر پرسپولیس با برانکو به توافق برسد و پس از آن دیگر مشکلی برای حضور مرد کروات روی نیمکت تیم ملی نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: