پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، علیپور به دلیل شرایط ویژه ای که پرسپولیس پس از جدایی برانکو با آن مواجه شد و عملکرد این تیم افت محسوسی داشت، یکی از بازیکنانی بوده که همواره از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته و این فشار پس از دست رفتن پنالتی در دیدار برابر ماشین سازی به اوج رسید و بارها شاهد شعار "حیا کن رها کن" بوده ایم که سکوهای سرخ خطاب به آقای گل تیمشان طی فصول اخیر سر می دادند.

از دست دادن موقعیت های مکرر گلزنی و قرار نگرفتن در جریان کارِ تیمی که با شکست مقابل تراکتور، سپاهان، شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان همراه شد، سبب شد تا کالدرون در مصاحبه هایش به انتقاد از عملکرد مهاجمانش بپردازد و حتی در آخرین دیدار سرخپوشان در لیگ برتر که مقابل پارس جنوبی جم بود، برای اولین مرتبه در طول این فصل و فصل گذشته، علیپور در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور نداشت و مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس توسط سرمربی آرژانتینی به ترکیب اصلی راه پیدا کرد. با این حال بازیکن 24 ساله پرسپولیس در دقیقه 46 وارد زمین شد و توانست زمینه ساز تک گل سه امتیازی تیمش باشد که در دقیقه 95 با شلیک مهدی ترابی به حساب سرخ های پایتخت واریز شد.

با نمایشی که او در بازی با پارس جنوبی داشت، کالدرون بار دیگر او را به ترکیب اصلی باز گرداند و این بازیکن هم با نمایش خوبی که در دیدار برابر شهرداری ماهشهر ارائه داد، اعتماد سرمربی آرژانتینی که این روزها نشان داده به هیچ بازیکنی باج نمی دهد را بازپس گرفت.

2j1muqfcQBVN

علیپور در مقابل شهرداری بوشهر 4 ضربه به دروازه داشت که دو تای آنها به گل نشست و یک پاس کلیدی هم داد تا تاثیرگذارترین بازیکن تیمش در پیروزی سخت مقابل شهرداری ماهشهر باشد؛ مسابقه ای که هواداران آبادانی حمایت خوبی از شاگردان پاشازاده در ورزشگاه تختی شهرشان به عمل آوردند.

آمار آقای گل دوره هفدهم لیگ برتر روز به روز در حال بهتر شدن و نزدیک شدن به دوره ای است که او همه کاره خط هجومی سرخپوشان بود. در لیگ برتر، علیپور تاکنون 5 بار گلزنی کرده که ادامه این روند، او و هواداران پرسپولیس را به کسب دوباره عنوان بهترین گلزن امیدوار می کند. او همچنین یک پنالتی برای تیمش گرفته و تعداد پاس گل هایش را مقابل پارس جنوبی جم به عدد 3 رساند تا در روزهایی که به سختی گل می زند، در ساختن موقعیت های گلزنی برای ترابی خوب عمل کرده باشد.

y0rA6yn4dFFC

علی علیپور مهاجم پرسپولیس در برنامه دست فرمان

او حالا با دو گلی که در آبادان زد و تیمش را به جمع 4 تیم پایانی مسابقات رساند، عملکرد ضعیف مقابل ماشین سازی را در جام حذفی به دست فراموشی خواهد سپرد و در لیگ نیز با توجه به نمایش‌های اخیرش، اعتماد به نفس بیشتری گرفته است و آماده دیدارهای سختی می شود که با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر، پیش روی شاگردان کالدرون خواهد بود.

به نظر می رسد همانطور که در میان بازیکنان پرشماری که در محوطه جریمه بودند و او بالاتر و مسلط تر از همه آنها به هوا پرید و گل اول تیمش مقابل ماهشهری ها را زد و همینطور جایگیری و فرصت طلبی خوبی که روی گل دوم بازی داشت، علیپور رفته رفته در حال نزدیک شدن به جایگاهی است که پیش از شروع لیگ نوزدهم برایش عادی به شمار می رفت و در صورتی که این روند با گلزنی مقابل تیم های مدعی با شروع نیم فصل دوم رقابت ها و همینطور از سر گیری رقابت های آسیایی ادامه دار شود، او بار دیگر می تواند مانند روزهایی که نگذاشت جدایی مهدی طارمی در لیگ هفدهم به چشم بیاید، ماشین قرمز پرسپولیسی ها را در خط هجومی به حرکت دربیاورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: