پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، تیم فوتبال سپاهان قصد دارد نقاط ضعف خود را در نیم فصل دوم برطرف کند. شنیده می‌شود بازیکنان سرخابی و لژیونر‌ها در لیست مدنظر قلعه نویی قرار دارند و این مربی خواستار جذب این بازیکنان شده است.

زردپوشان اصفهانی مدتی پیش فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات شروع کردند و طی نامه‌ای خواستار به خدمت گرفتن پژمان منتظری از باشگاه الخریطیات قطر شدند. با توجه به اینکه عزت الله پورقاز مدافع این تیم اصفهانی تا پایان لیگ نوزدهم قادر به همراهی زردپوشان اصفهانی نیست به همین علت مسئولان سپاهان دست به کار شدند تا پژمان منتظری به عنوان جانشین پورقاز در خط دفاع به خدمت بگیرند.

جذب منتظری در گرو اخذ رضایت نامه از باشگاه قطری 

منتظری چراغ سبز خود را به سپاهانی‌ها نشان داده است، اما مسئولان این تیم اصفهانی باید رضایت نامه این بازیکن را از باشگاه قطری بگیرند.

در حالی که شنیده می‌شد امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا بازیکنان پرسپولیس هم در لیست قلعه نویی هستند، اما باشگاه سپاهان در صفحه توییتری خود این موضوع را تکذیب و بیان کرد که بازیکنان پرسپولیس گزینه‌های مدنظر سرمربی این تیم نیستند.  

لژیونر معروف مدنظر  قلعه نویی 

علاوه بر این از شهر اصفهان خبر می‌رسد  سعید عزت اللهی لژیونر فوتبال کشورمان هم در سبد خرید قلعه نویی قرار دارد، اما یکی از نزدیکان این بازیکن اعلام کرد که بعید است عزت اللهی به لیگ ایران برگردد.  

دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم ذوب آهن هم مدنظر قلعه نویی است، اما این بازیکن با سبزپوشان اصفهانی قرارداد دارد و سپاهانی‌ها برای جذب این بازیکن باید برگه رضایت نامه اش را بگیرند.  

مهدی ترکمان مدافع پارس جنوبی هم یکی از گزینه‌های قلعه نویی در خط دفاع است و شنیده می‌شود که این بازیکن قرار است جانشین سعید آقایی یا شایان مصلح در سپاهان شود.

 رضا دهقانی بازیکن نساجی مازندران که به صورت قرضی به این تیم مازندرانی پیوسته بود قرار است به تیم سابقش سپاهان بازگردد.

بازیکنانی که در لیست مازاد سپاهان قرار دارند

علاوه بر این شنیده می‌شود چند بازیکن سپاهان در لیست مازاد قلعه نویی قرار دارند.  از بین شایان مصلح و سعید آقایی یکی از این بازیکنان  از جمع زردپوشان اصفهانی جدا می‌شوند. علاوه بر این گفته می‌شود عزت الله پورقاز هم به علت مصدومیت از لیست سپاهانی‌ها خارج می‌شود. از محسن مسلمان هم به عنوان یکی از بازیکنان مازاد سپاهان نام برده می‌شود که هنوز صحت و سقم این موضوع مشخص نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: